کد خبر 1361450
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
فدراسیون فوتبال پیشنهاد به کی‌روش را تکذیب کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد به کارلوس کی روش را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، سایت الکوره و چندین رسانه معتبر عربی امروز در خبری مدعی شدند کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی فوتبال مصر و قطع همکاری با این کشور، پیشنهاداتی را از چند کشور از جمله ایران دریافت کرده است.

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا واقعا فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی به کی‌روش داده است یا خیر، اظهار داشت: خیر. این موضوع را تکذیب می‌کنم و پیشنهادی به کی روش ندادیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    3 4
    هر کس نماز نخواند در قیامت پایش گیر است
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    6 6
    کی روش به همراه اسکوچیچ بهترین تیم مربیگری برای جام جهانی ایران هستندزیر۱ ۱- کیروش فوتبال وبازیکنان ما را کامل میشناسد ۲- اقتدار کیروش بگونه ای است که اجازه دخالت به هیچکس راچه مرب چه بازیکن چه فدراسیون را نمیدهد ۳- العان مربی آزاد است وباتوجه به جاه طلبی اش برای حضور در جام جهانیبه راحتی تا جام جهانی زیر یک میلیون دلار به ایران می آید یعنی جمع حقوق کیروشواسکوچیچ نصف یک مربی تراز یک خواهد بود ۴- اسکوچیچ مربی خوبی است وباید اورا حفظ کنیم ام جام جهانی برای او زیاد است ۵- با توجه به سال‌های تجربه کیروش در انگلیس کار ما خیلی آسان‌تر میشود ۶- با توجه به ارتباطات کیروش میتوانیم بازیهای تدارکاتی خوبی تنظیم کنیم ۷- سیستم دفاع تیمی کیروش امتحان داده وبه هیچ تیمی مفت نخواهیم باخت به قول فردوسی پور چقدر خوبیم ما
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      2 1
      اقتدار؟؟؟؟ از کدوم اقتدار حرف میزنید از دو بار حذف شدن در جام ملتها و باخت به عراق یا از گل شانسی زدن در جام جهانی و برنده شدن؟؟ از زورگویی کیروش که تو همه چی فدارسیون دخالت میکرد یا بازیکن سالاری هاش شما تعریف تون از اقتدار چی هستش؟؟
  • حمید DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    4 6
    یه بچه هم میدونه با کیروش شانس صعودمون خیلی خیلی بالاست
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    3 1
    اگه مربی بود که تیم مصر رو می اورد بالا
  • RO ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    4 1
    کی‌روش به درد نمیخوره، ضد فوتبال و دفاعی میکنه تیم رو و فقط باید به مساوی یا باخت با گل کم دلخوش بود. سن ش هم بالاست، هم کلمبیا (با از دست دادن امتیاز مقدماتی) و هم مصر رو نتونست به جام جهانی ببره! بعد هم اسکوچیچ بهترین نتایج رو گرفته و نامردیه کامله کنار گذاشتنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس