کد خبر 1361482
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
ستاره پیشین لیورپول بوکسور شد! + عکس

مدافع سابق تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی هلند پس از آویزان کردن کفش‌هایش، یک رشته ورزشی دیگر را برای خود انتخاب کرده است.

به گزارش مشرق، درک کویت بال سابق تیم فوتبال لیورپول به جرگه فوتبالیست‌هایی پیوست که پس از بازنشسته شدن، در رشته‌ای متفاوت به حضور خود در دنیای ورزش ادامه داد.

کویت که با تیم ملی هلند نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ شد، پس از آویزان کردن کفش‌هایش، دستکش‌های بوکس را برداشت و حالا به میزانی از آمادگی در این رشته ورزشی رسیده است که قصد دارد در یک رویداد بوکس در شهر روتردام که به همت هموطن بوکسورش ریکو فرهوفن برگزار می‌شود شرکت کند.

کویت درباره ورودش به رشته بوکس برای سپری کردن دوران بازنشستگی گفت: به عنوان یک فوتبالیست بازنشسته می‌دانم که حضور در سالن‌ها و ورزشگاه‌ها چه حسی دارد. چهار سال از زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم می‌گذرد. البته در این مدت توانسته‌ام که انگیزه  هیجانم برای جنگیدن و بردن یک مسابقه را حفظ کنم. من بعد از فوتبال چند رشته ورزشی دیگر مثل تنیس، پدل و آمادگی جسمانی و ... اما برای من رفتن روی رینگ یک تجربه متفاوت بود. به همین دلیل هم دوست دارم وارد مبارزات این رشته شوم و با یک چهره سرشناس دیگر مبارزه کنم. در حال حاضر دارم سخت تمرین می‌کنم.

ستاره پیشین لیورپول بوکسور شد! + عکس

کویت تنها فوتبالیست علاقه‌مند به بوکس نیست. بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، پل پوگبا، فرناندو تورس یا کریم بنزما هم پیش از این بارها با دستکش بوکس رؤیت شده‌اند و شاید آنها نیز پس از آویزان کردن کفش‌های‌شان راه کویت را در پیش بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس