کد خبر 1362091
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
مقاومت فلسطین: جنگ با رژیم صهیونیستی، مستقیم و فراگیر است

گروههای مقاومت فلسطین تأکید کردند که جنگ با رژیم صهیونیستی، مستقیم و فراگیر است و اقدامات صهیونیستها نیز مانع از ادامه این جنگ نخواهد شد.

به گزارش مشرق، گروههای مقاومت فلسطین پس از نشست هفتگی خود، با انتشار بیانیه‌ای، از ایستادگی مردم فلسطین در مناطق مختلف به ویژه در «جنین» قدردانی کرد.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، انقلاب مردم جنین، همچنان برای مقابله با زورگویی رژیم صهیونیستی است و خون شهدای فلسطینی که اخیرا ریخته شد نیز پایمال نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است، کشتار مردم فلسطین در عین خونسردی، جنایتی است که سربازان صهیونیست علیه جوانان و زنان فلسطینی مرتکب می‌شوند و این جنایات با افزایش مقابله با رژیم صهیونیستی در تمامی میدانها پاسخ داده خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، عملیات قهرمانانه شهید «رعد حازم» در «تل الربیع» اشغالی، سستی رژیم صهیونیستی و دروغ بودن توانمندی امنیتی این رژیم را برملا کرد.

گروههای مقاومت ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای متجاوز نسبت به یورش به مسجدالاقصی و برگزاری مراسم موسوم به عید «پسح»، تأکید کردند که این رژیم مسئول پیامد این اقدام یهودی‌گرانه خطرناک است.

این گروهها محکومیت عملیاتهای شهادت‌طلبانه در اراضی اشغالی توسط تشکیلات خودگردان و برخی از رژیمهای عربی و اسلامی، رد کرده و تأکید کردند، این موضعگیریها، نشانگر اراده و آگاهی امت اسلامی و ملتهای مسلمان نیست.

مقاومت فلسطین با بیان اینکه اسرا را در جنگ با زندانبانهای صهیونیست تنها نخواهند گذاشت، تصریح کرد، جنگ با رژیم صهیونیستی در سراسر فلسطین، مستقیم و فراگیر است و زورگویی و جنایات صهیونیستها نیز نخواهد توانست در عزم ملت فلسطین برای حرکت در مسیر مقاومت خللی ایجاد کند؛ زیرا مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای آزادسازی است.

این در حالی است که برخی منابع فلسطینی ساعاتی پیش گزارش دادند که مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی چند ساعت مهلت داده تا حملات علیه فلسطینیان را متوقف کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیرضا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    11 1
    فلسطین سمبل مقاومت قطعا پیروز است،هرچه زودتر باید رژیم جلاد صهیونیست از منطقه برچیده شود ،ان روز مبارک برای جهانیان خصوصا خاورمیانه نزدیک است ان شاالله
    • DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 0
      علیرضا ۲۳:۵۸ فلسطین سمبل مقاومت قطعا پیروز است... کاملا صحیح آفرین. و پان تووورچ ها هم سمبل نوکری و وادادگی در مقابل صهیونیستها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس