کد خبر 1362396
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
دوره بیماری امیکرون از دلتا کوتاه‌تر است

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دوره بیماری ناشی از ابتلا به سویه امیکرون به طور متوسط حدود دو روز کوتاه‌تر از نوع دلتا است.

به گزارش مشرق، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دوره بیماری ناشی از ابتلا به سویه امیکرون به طور متوسط ​​حدود دو روز کوتاهتر از نوع دلتا است.

یک مطالعه بزرگ روی انگلیسی‌های واکسینه‌شده که پس از ابتلا به عفونت‌های جدید، گزارش علائم کووید-۱۹ خود را در گوشی هوشمند ثبت می‌کردند، دوره کمتر بیماری با سویه امیکرون را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

WHO سویه‌های فرعی امیکرون را بررسی می‌کند

محققان این مطالعه یادآور شدند: «دوره کوتاه‌تر بیماری حاکی از دوره عفونی کوتاه‌تر است که به نوبه خود بر سیاست‌های بهداشتی محل کار و راهنمایی‌های بهداشت عمومی تاثیر می‌گذارد».

بر اساس برنامه Zoe COVID، که داده‌های مربوط به علائم خود گزارش‌شده را جمع‌آوری می‌کند، این مطالعه همچنین نشان داد که عفونت علامت‌دار امیکرون ۲۵ درصد کمتر از دلتا منجر به بستری شدن در بیمارستان می‌شود.

محققان در دانشگاه کینگز لندن دو مجموعه از داده‌ها را از اول ژوئن تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ تجزیه و تحلیل کردند؛ زمانی که نوع دلتا بیش از ۷۰ درصد موارد را تشکیل می‌داد و از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲، زمانی که شیوه سویه امیکرون بیشتر بود و بیش از ۷۰ درصد موارد را شامل می‌شد.

این مطالعه در مجله پزشکی لنست منتشر شده و در کنگره میکروبیولوژی بالینی و بیماری‌های عفونی اروپا اواخر این ماه ارائه خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 4
    او میکرون را فرانسه ساخت و ایران تکمیلش کرد
  • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    هر دو کذب است و مردم الکی می هراسند . کرونا را روسیه ساخت و ایتالیا منتشر کرد و چین تکمیلش کرد.
  • IQ ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    امیکرون هیچی کمتراز دلتا نیست همه نشانه ها رو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس