بودجه ویژه برای تیم ملی فوتبال /پولادگر: در مشهد بلیتی به خانم‌ها فروخته نشده بود

معاون وزیر ورزش گفت: قطعا بودجه ویژه برای تیم ملی درنظر گرفته شده و تا الان هم به فدراسیون فوتبال در حد توان کمک شده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمد پولادگر در حاشیه بازی دوستانه تیم امید ایران با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی وزارت ورزش و نظری که شخص وزیر ورزش در حمایت از تیم امید دارند، امیدواریم طلسم چند ساله نرفتن به المپیک شکسته شود و تیم ملی کشورمان به المپیک راه پیدا کند و دل مردم ایران شاد شود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در سال جام جهانی انتظارها از تیم ملی و فدراسیون بالاست و وزارت ورزش چه برنامه‌هایی برای حمایت از تیم ملی دارد، گفت: با توجه به اینکه جام جهانی یک رویداد بزرگ است، همه نهادها به خصوص بخش رسانه باید کمک کنند. حضور در جام جهانی نشانه شایستگی و اقتدار آن کشورهاست. طبعا همه ما باید تلاش کنیم که یک حضور ارزشمند در جام جهانی داشته باشیم و باعث شادی و طراوت، امید و انگیزه و عِرق ملی مردمان شود.

وی افزود: امیدوارم با برنامه‌هایی که وزارت ورزش برای تیم ملی و همدلی و وفاق دارد، همه نهادها کمک کنند تا شاهد یک اتفاق خوب باشیم.

پولادگر در مورد اینکه بودجه خاصی برای حمایت از تیم ملی درنظر گرفته شده، عنوان کرد: قطعا بودجه ویژه درنظر گرفته شده است. تا الان هم به فدراسیون فوتبال در حد توان کمک شده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شایعاتی در مورد تغییر کادر فنی رخ داده و آیا وزارت ورزش در این زمینه نظری دارد یا نه، اظهار داشت: من اطلاعی از اینها ندارم.

وی در مورد اینکه در سال جام جهانی حساب‌های فدراسیون فوتبال مسدود شده و این فدراسیون حدود ۴۰ میلیارد بدهی مالیاتی دارد و آیا صحبت‌هایی با وزارت دارایی در این مورد انجام شده یا نه، گفت: تدابیری می‌اندیشیم تا ان‌شاءالله مشکل مالی فوتبال حل شود.

پولادگر در مورد دعوت وزیر ورزش و جوانان به مجلس برای اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد و اینکه چه صحبت‌هایی در آن جلسه مطرح شد، عنوان کرد: خودتان می‌دانید آن مسئله آنطور که در شبکه‌های مجازی مطرح شد آنگونه نبود. هیچ بلیتی به خانم‌ها فروخته نشده بود. شرایط به گونه‌ای شد که متأسفانه خاطر مردم مکدر شد، ولی امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 4
    هفته بعد میگن اون خانمایی که تو مشهد جلوی ورزشکاه تجمع کردن ارازل و اوباش بودن
    • حاجی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      دقیقا همینو میگن
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 8
    اون همه خانوم در مشهد بودند هرکدام دو بچه بیاورند و خاله ۴بچه دیکه هم باشند. به راحتی بعد از چند سال نفرت رو به یک جمعیت بزرگی تز یق میکنند. لطفا از این بانوان دلجویی کنید.‌زنان در دامان خودشان به راتی میتوانند نفرت یا دوستی نسبت به ما را به فرزندان تزریق کنند.‌فهمیدنش سخته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس