کد خبر 1363439
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
ولیعهد سعودی با نخست وزیر پاکستان گفت وگو کرد

محمدبن سلمان به عنوان دومین مقام بلندپایه خارجی طی گفت وگوی تلفنی با «شهباز شریف» نخست وزیر جدید پاکستان انتخاب وی را تبریک و طرفین پیرامون تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، دفتر نخست وزیری پاکستان روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی ولیعهد سعودی با محمد شهباز شریف خبر داد و اعلام کرد: محمدبن سلمان از نخست وزیر پاکستان برای سفر رسمی به عربستان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان و ولیعهد سعودی توافق کردند که برای تقویت و تنوع بیشتر روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها به ویژه تجارت، سرمایه گذاری و فرصت‌های ایجاد اشتغال، با یکدیگر همکاری کنند.

نخست وزیر پاکستان همچنین از ولیعهد سعودی برای سفر رسمی به اسلام‌آباد دعوت کرد.

وی از آنچه حمایت مستمر و همکاری‌های تاریخی ریاض از اسلام‌آباد در سطح دوجانبه، مجامع منطقه‌ای و بین المللی خواهند، قدردانی کرد و گفت: دولت پاکستان متعهد به پیشبرد روابط به سطوح عالی‌تر است.

منابع آگاه در پاکستان پیش‌تر اعلام کردند که شهباز شریف قرار است هفته‌های آینده اولین سفر رسمی خود را به مقصد عربستان انجام دهد.

محمد شهباز شریف رییس حزب مسلم لیگ شاخه نواز ۲۲ فروردین امسال با کسب اکثریت آرای نمایندگان مجلس ملی به عنوان بیست و سومین نخست وزیر پاکستان انتخاب شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس