کد خبر 1363648
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
دفتر سلحشور «مسخ نرگس» را می‌سازد

فیلم سینمایی «مسخ نرگس» ساخته حامد علیزاده، جدیدترین پروژه سینمایی دفتر سلحشور است که در بوشهر فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش مشرق، در فهرست پروانه‌های ساخت جدید صادرشده از سوی سازمان سینمایی، نام فیلم «مسخ نرگس» به تهیه‌کنندگی مشترک سعید شرفی‌کیا و موسسه تبیان دیده می‌شود.

در حالی به تازگی خبر صدور پروانه ساخت برای این فیلم سینمایی رسانه‌ای شده که گفته می‌شود فیلمبرداری این اثر، از بهمن ماه ۱۴۰۰ در شهر بوشهر آغاز شده است.

در این فیلم به نویسندگی و کارگردانی حامد علیزاده، چهره‌هایی چون پدرام شریفی، جمشید هاشم‌پور، بهناز جعفری و مجید نوروزی نقش‌آفرینی می‌کنند و شماری بازیگر خارجی نیز در این اثر حضور دارند.

حامد علیزاده کارگردان این اثر، پیشتر تله‌فیلم «خون‌بها» را به تهیه‌کنندگی بصیر سلحشور فرزند زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور کارگردانی کرده است. تاکنون خلاصه داستانی از «مسخ نرگس» منتشر نشده است.

موسسه تبیان با نام کامل «نگار فیلم تبیان» دفتر فیلمسازی فرج‌الله سلحشور سینماگر فقید سینمای ایران است که در سال ۹۴ درگذشت. شاخص‌ترین پروژه این موسسه، سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور بود که در دهه ۸۰ ساخته شد.

در ابتدا رسانه‌ها از حضور شهاب حسینی در این فیلم خبر دادند و از او به عنوان بازیگری که با این پروژه قرارداد بسته  نام بردند، اما گویا به علت هماهنگ نشدن برنامه‌ها، از این فیلم کنار رفته و جای خود را به جمشید هاشم‌پور داده است. همچنین گفته می‌شود، همه صحنه‌های مربوط به نقش قبلی با بازی حسینی دوباره تصویربرداری شده‌اند.

حامد حقیقت مدیرعامل موسسه نگار فیلم تبیان،در گفتگو به رسانه‌ها این خبر را تایید کرده است.

شهاب حسینی، در روزهای پایانی اسفندماه ۱۴۰۰، در ویدیویی که بازتاب فراوانی یافت، از نارضایتی‌های خود به عنوان یک سینماگر از وضعیت سینما گفت و توضیح داد از این به بعد تنها در پروژه‌هایی حضور می‌یابد که مصداق شعری از مولوی با مطلع «حیلت رها کن عاشقا، دیوانه شو، دیوانه شو» باشد. شاید شهاب حسینی در امتداد همین اظهارنظر، از  «مسخ نرگس» کنار کشیده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    خدا رحمت کند استاد سلحشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس