کد خبر 1363683
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
جهان برای استفاده روسیه از بمب هسته‌ای آماده شود

زلنسکی می‌گوید جهان باید برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای روسیه آماده شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر هشدار داد که جهان باید برای دستور احتمالی «ولادیمیر پوتین» جهت استفاده از سلاح‌های هسته‌ای آماده باشد.

بیشتر بخوانید:

تمام تسلیحات ارسالی آمریکا به اوکراین

زلنسکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اوکراینی در کیف گفت: «ما نباید منتظر لحظه‌ای باشیم که روسیه تصمیم به استفاده از سلاح هسته‌ای بگیرد. ما باید برای انجام این حمله آماده شویم. آنها می‌توانند از هر سلاحی استفاده کنند.»

ولودیمیر زلنسکی گفت که داروی ضد تشعشع و پناهگاه‌های حمله هوایی در اوکراین را بیشتر خواهد کرد، چون این امکانات اکنون مورد نیاز است.

پیش از این نیز رئیس جمهور اوکراین در گفتگویی هشدار داده بود که پوتین اگر احساس کند اوضاع بد پیش می‌رود، از استفاده از سلاح هسته‌ای تاکتیکی تردید نخواهد کرد.

روز پنجشنبه، «ویلیام برنز»، مدیر سیا گفته بود که عملکرد ضعیف نظامی روسیه خطر استقرار تسلیحات هسته‌ای از سوی پوتین را افزایش داده است. این مقام آمریکایی گفت: «با توجه به ناامیدی احتمالی پوتین و عقب‌نشینی‌هایی که تاکنون از لحاظ نظامی داشته اند، هیچ یک از ما نمی‌توانیم تهدید ناشی از توسل بالقوه به سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی یا سلاح‌های هسته‌ای از سوی روسیه را بی‌اهمیت بدانیم.»

همچنین پیشتر «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین در گفتگوی خود با سی ان ان گفته بود که مسکو در صورت «تهدید وجودی» از سلاح هسته‌ای علیه اوکراین استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    3 1
    آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    روبرو آماده باش
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 1
    موفق شدی همه مردم اوکراین را روسیه بمباران کند احسنت بر شما و فرمانده خودفروخته ارتش نازی
  • مجید IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    از روسها هیچ چیز بعید نیست آنها حتی به خودشان هم رحم نمیکنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس