کد خبر 1363948
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
آینده از آن مقاومت است/ رزمندگان فلسطینی خائنان را رسوا کردند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن دفاع از عملکرد مقاومت در لبنان و منطقه، تأکید کرد آینده متعلق به مقاومت است و رزمندگان فلسطینی، خائنان و عادی سازان روابط با دشمن صهیونیستی را رسوا کردند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی به بهانه تأثیر منفی سلاح مقاومت بر تحولات داخلی کشور به آن حمله می‌کنند، اما در واقع مقاومت را هدف قرار می‌دهند و نمی‌خواهند هیچ قدرتی برای آزادی سرزمین یا محافظت از این مردم در مقابل اسرائیل حضور داشته باشد. آنها جرأت نمی‌کنند بگویند مخالف مقاومت هستند پس ادعا می‌کنند که با سلاح مخالف هستند با این استدلال که سلاح، تحولات داخلی را تحت تأثیر قرار می‌دهد در حالی که می‌دانند چنین نیست.

شیخ قاسم که در مراسم یادبودی در حسینیه شهرک «العباسیه الجنوبیه» و با حضور جمعی از علما، شخصیت‌ها و اهالی منطقه سخنرانی می‌کرد، افزود: ما نیز مانند سایرین پای صندوق انتخابات می‌رویم، از طریق این صندوق‌ها پیروز می‌شویم یا شکست می‌خوریم، مثل مردم مالیات می‌پردازیم، برخی پُست ها را به دست می‌آوریم و از پست‌های دیگری محروم می‌شویم بدون اینکه سلاح نقش و اثری داشته باشد و آنها خودشان هم به این موضوع واقفند؛ اما این افراد نمی‌توانند تحمل کنند که از چرخه قدرت خارج شده‌اند، بنابراین سلاح مقاومت را بهانه می‌کنند.

دشمنان از تجمع عظیم مردمی حول محور مقاومت که با وجود همه تحریف‌ها و توهین‌ها علیه آن، روز به روز گسترده‌تر می‌شود، هراس دارند

وی در ادامه افزود: آنها از این تجمع بزرگ مردمی حول محور مقاومت هراس دارند که با وجود همه تحریف‌ها و توهین‌ها علیه مقاومت و با وجود محاصره، تحریم‌های آمریکا و غرب، هزینه این همه پول برای مزدوران و با وجود رسانه‌هایی که مبالغ هنگفتی دریافت می‌کنند تا به مردم دروغ بگویند و آنها را فریب دهند و به مقاومت توهین کنند، روز به روز گسترده‌تر می‌شود. معلوم است چه کسی از خارج از کشور کمک می‌گیرد تا محبوبیت خود را در داخل افزایش دهد. اما آنها در توهم هستند زیرا محبوبیت داخلی به کسانی تعلق می‌گیرد که دغدغه مردم دارند و برای محافظت از آنها و در عین حال برای حفظ حاکمیت این کشور، خط سیر درستی را ترسیم می‌کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما به وضوح می‌بینیم همه کسانی که با صدای بلند و به طور مرتب فریاد می‌زنند و به حزب الله تهمت می‌زنند، چیزی جز گلو درد عایدشان نمی‌شود. ما کار می‌کنیم و به عقب باز نمی‌گردیم، پیش می‌رویم و به توفیق و پیروزی خداوند متعال امیدواریم و با اتهامات مختلف علیه خود از ادامه مسیر منصرف نمی‌شویم. تجربه حزب الله لبنان در عرصه خدمت رسانی و مقاومت یا سازندگی و دفاع درخشان است، به طوری که هیچکس نمی‌تواند ما را به فساد، تصرف اموال عمومی یا ارتکاب جرم‌های شرم آور متهم کند.

ما به کسانی که در لبنان و سراسر جهان دنباله رو آمریکا هستند، می‌گوئیم هیچ چیزی از این دنباله روی عایدتان نمی‌شود زیرا اولویت آمریکا، اسرائیل جنایتکار و اشغالگر است شیخ قاسم در پایان با اشاره به تحولات فلسطین افزود: باید اعلام کنیم که فلسطینِ عزت و مقاومت، همان فلسطین جهادی است که فرزندانش اعم از زن و مرد، کودک و سالخورده و جوان در میدان می‌جنگند و باعث افتخار جهان هستند و در عین حال با اقدامات خود، کشورهای عربی سازشکار با رژیم صهیونیستی را که به مسئله فلسطین پشت کرده و ذلیلانه دست به دامن تل آویو شده‌اند، رسوا می‌سازند.

آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر کجا هستند؟ چرا ما از کاخ سیاه و هیچیک از مقامات آمریکایی درباره کشتارهایی که در فلسطین انجام می‌شود و حمله به فلسطینی‌ها در اردوگاه جنین و کشتار کودکان سخنی نمی‌شنویم؟ سازمان ملل و آمریکا و کشورهای ابرقدرت کجا هستند؟ متأسفانه اینها نماد ارتکاب زشت‌ترین جنایت‌ها علیه ملت فلسطین در کنار صهیونیست‌ها هستند. به همین دلیل ما به کسانی که در لبنان و سراسر جهان دنباله رو آمریکا هستند، می‌گوئیم هیچ چیزی از این دنباله روی عایدتان نمی‌شود زیرا اولویت آمریکا، اسرائیل جنایتکار و اشغالگر است. آینده از آن رزمندگان مقاومت، حق خواهان و صاحبان واقعی سرزمین فلسطین و بیت المقدس است و امیدواری ما به مقاومت است و ان شاء الله به کمک آن پیروز خواهیم شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس