خطر درگیری‌های ناخواسته روسیه با ناتو در قطب شمال

رئیس کمیته مقام های ارشد شورای قطب شمال در وزارت خارجه روسیه امروز در خصوص خطر بروز درگیری‌های ناخواسته میان روسیه با ناتو در قطب شمال ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «نیکولای کورچونوف» رئیس کمیته مقام های ارشد شورای قطب شمال در وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که مسکو در خصوص حضور اعضای ناتو در فعالیت‌ های نظامی در قطب شمال ابراز نگرانی می کند.

رئیس کمیته مقام های ارشد شورای قطب شمال در وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: بین‌ المللی شدن فعالیت‌ های نظامی ناتو در گستره های بالای جغرافیایی و درگیر شدن کشورهای عضو این سازمان خارج از قطب شمال برای ما نگران‌کننده است؛ زیرا می تواند موجب بروز حوادث ناخواسته ای شود که آسیب قابل‌توجهی به اکوسیستم قطب شمال وارد کند.

وی در این خصوص افزود: این موضوع همچنین خطرهای امنیتی را نیز به همراه دارد.

«نیکولای کورچونوف» اضافه کرد: می دانیم که هیچ موضوعی در منطقه قطب شمال راهکار نظامی ندارد و استانداردهای بین‌ المللی به وضوح حقوق کشورهای ساحلی و سایر کشورها را در این منطقه مشخص می‌ کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    شما تا چند روز پیش جهان را تهدید به حمله اتمی میکردید حالا نگران جنگ در قطب شمال واسیب به اکوسیستم قطب شمالید واقعا مزخرفگویی یعنی همین من که میگم و خواهان جنگ تمام عیار هستم تا بازی با کلمات بی سروته به امید جنگ تمام عیار در تمام جهان چون فقیر و غنی .زشت و زیبا.بلند وکوتاه .مسلمان و کافر یهودیو مسیحی حداقل برای چند ساعت عادلانه زندگی میکنندوعادلانه ممیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس