کد خبر 1364210
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تمجید آگوئرو از ستاره تیم ملی فوتبال عربستان

عملکرد ستاره‌های سعودی زیر ذره‌بین کارشناسان آرژانتینی قرار گرفته و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال این کشور از «سالم الدوسری» ستاره عربستانی به عنوان یک خطر بالقوه در جام جهانی یاد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عربستان که به عنوان تیم نخست گروه B رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد در گروه سوم با قرعه سخت و با آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است. بازیکنان عربستانی در جام جهانی باید برابر بزرگانی مانند لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی قرار گیرند.

همگروهی عربستان با یاران لیونل مسی موجب تمرکز برخی از ستاره‌های قدیمی فوتبال آرژانتین بر روی تیم صعودی شده است. سرخیو آگوئرو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در پیامی با اشاره به سبک بازی سالم الدوسری نوشت: شماره ۱۰ خوب بازی می‌کند، کیفیت او بالاست، توانایی‌های بالایی دارد و در جام جهانی ۲۰۲۲ منبع خطری برای آرژانتین خواهد بود. 

تمجید او از سالم الدوسری با واکنش این بازیکن مواجه شد. ستاره تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الهلال در پاسخ به این تمجچید نوشت:‌ بابت چیزی که از ستایش یک ستاره بزرگ شنیدم ممنونم.

سالم الدوسری از جمله بازیکنان موفق فوتبال عربستان بود که نقش ویژه‌ای در سعود این تیم به جام جهانی و قهرمانی تیم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    1 0
    سالم دوساری تو غلدانه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    البته کبریت بیخطر همچین گفت خطر گفتم مسی یا رونالدوست
    • علی US ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      چرا سوزشت گرفته لابد پرسپولیسی هستی
    • ۵۴ IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      مرده شور فوتبال را ببرن بیزارم از این عربستانی ها ی نامرد جناب اگه مخت را بکار بگیری اینا رحم به فوتبال ما هم نکردن من سوزم نگرفته ولی تو چرا از هانشون میخوری دو لپی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس