سخنگوی ارتش: دشمن فکر تهدید هم نکند که پاسخ ارتش کوبنده است

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی گفت: نیروهای ارتش آمادگی دارند هرگونه تهدید را با استحکام پاسخ دهند و امیدواریم دشمنان هیچ گاه چنین روزی را تجربه نکنند.

به گزارش مشرق، صبح امروز حجت‌الاسلام رئیسی در مراسم روز ارتش گفت: پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی سازی در روابط با کشورهای منطقه هستید، کوچک‌ترین حرکت شما از دید نیروهای امنیتی و مسلح ما پنهان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

رژه تجهیزات دریایی «نداجا» در روز ارتش

به گفته رئیس جمهور پس از این حرکت (عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود. شکست مفتضحانه سرنوشت کسانی است که می‌خواهند با نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیافتند.

اشاره رئیس‌جمهور به رویکرد سازشکارانه برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا مثل بحرین، امارات و مراکش است.

دو کشور امارات و بحرین قرارداد سازش با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق ابراهیم را ۲۵ شهریور ۹۹ به صورت رسمی در حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا کردند.

براین اساس این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند و سپس دو کشور مغرب و سودان نیز به آن ملحق شدند.

اخیرا هم این کشورها به همراه مصر و آمریکا نشستی مشترک با رژیم صهیونیستی در صحرای «نقب» سرزمین‌های اشغالی با محوریت موضوع ایران داشتند.

امروز در رژه ارتش بخشی از تجهیزات در قالب یگان‌های محمول  شامل تعدادی از پهپادهای ساخت داخل را به نمایش گذاشته شد.
ارتش در خلیج فارس و دریای عمان نیز رژه دریایی داشت که بالغ بر ۵۰ فروند بالگرد هوانیروز در رژه هوایی شرکت کردند و این برنامه‌ها تا سالروز شهادت شهید سپهبد قرنی یعنی سوم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 1
    فکرش را نکند؟ هر روز داره یه جا رو میفرسته رو هوا. از کرمانشاه گرفته تا سوریه و عراق! رجز خوانی بلدید فقط؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس