پرونده «رادوشوویچ» تاثیری بر فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس ندارد

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال گفت: اگر باشگاه پرسپولیس در پرونده رادو مدارک جدیدی داشته باشد می تواند به دادگاه ارائه دهد تا بلکه از مبلغ محکومیت کم شود.

به گزارش مشرق، محکومیت ۸۸۶ هزار یورویی باشگاه پرسپولیس در پرونده بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق این تیم باعث شده تا مسئولان این باشگاه به تکاپو بیفتند تا بلکه بتوانند با شکایت در دادگاه CAS علاوه بر خرید زمان برای تهیه این پول بتوانند با ارائه مدارک جدید این دادگاه را مجاب کنند تا مبلغ این محکومیت کمتر شود.

ظاهرا در این مدتی که باشگاه به دلیل مشکلات تحریم بانکی نمی توانسته به صورت مستقیم به حساب این دروازه بان پول بدهد صادق محرمی بازیکن لژیونر کشورمان با دریافت پول ریالی از رادو معادل  آن را به صورت یورو در اختیار گلر پرسپولیس قرار می داده است. بعد از اختلافاتی که بین رادو و باشگاه رخ می دهد اکنون مدعی است که آخرین دریافتی به دستش نرسیده و ظاهرا محرمی با ارائه مدارک به پرسپولیس اعلام کرده که  آخرین دریافتی هم به صورت ارزی به گلر کروات داده شده است.
البته اینکه چرا در همان زمان باشگاه پرسپولیس چنین رسیدی را دریافت نکرده تا در ذی حسابی خود ثبت کند جای سوال دارد و مسئولان وقت این باشگاه در این باره شفاف سازی نکرده اند.
 
اما اکنون مساله اینجاست که آیا دادگاه عالی ورزش مدارک جدید را از این باشگاه قبول می کند یا خیر. در این خصوص هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال گفت: به طور کلی وقتی شکایتی به دادگاه CAS می شود این دادگاه از صفر پرونده را بررسی می کند. اگر باشگاه پرسپولیس در پرونده رادو مدارک جدیدی داشته باشد می تواند به دادگاه ارائه دهد تا بلکه از مبلغ محکومیت کم شود.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس