کد خبر 1364471
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
کیفرخواست عاملین قتل غزل حیدری صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان، کیفرخواست و با توجه به شکایت اولیا دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی و مطالبه قصاص و اقداماتی مجرمانه دیگر متهمین در اخلال نظم عمومی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، صادر و تقاضای اشد مجازات گردید و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز  تصریح کرد: تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه و برخورد قاطع با مجرمین از اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان است.

قتل زن ۱۷ ساله به دست شوهرش در اهواز یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های جنایی سال گذشته را تشکیل داد؛ جنایتی که با بازتاب گسترده‌ای همراه شد لبخند نامتعادل مرد جوان که رو به دوربین گوشی‌های موبایل جنایت هولناک خود را نمایش می‌دهد؛

تصاویر تکان‌دهنده قتل زن نوجوان اهوازی، تمام کشور را در شوک فرو برد مادر متهم‌به‌قتل مدعی شده بود عروسش در فضای مجازی با مردی اهل سوریه آشنا شد و به‌همین‌دلیل به ترکیه رفت و در نهایت بعد از بازگشت به ایران به‌دست همسرش به نام سجاد به قتل رسید.

غزل حیدری زنی ۱۷ ساله بود که در بهمن ماه سال گذشته به دست همسرش کشته و ویدئویی نیز از سوی همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ قاتل (همسر غزل حیدری) دلیل این قتل را موارد ناموسی عنوان کرده بود چرا که غزل مدتی قبل توسط یک مرد سوری به نام «عبد جمونگ» فریب خورده و به ترکیه رفته بود و در آنجا با عبد نیز ازدواج کرده و تصاویر عروسی خود را برای خانواده و همسرش ارسال کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جهودشناس IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    2 3
    چه دختر نابخردی و چه شوهر نابخردتری. بجای اینکه طلاق بده و از دستش راحت بشه، قتل کرده و اعدام میشه.
    • SE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 6
      طلاق بده و مهریه هم بدهد که این فاحشه برود جوان دیکری را نابود کند؟
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    2 1
    متاسفانه احتمال تبرئه زیاده! قاتل قطعا انقدر مجنون و غیرتی نبوده که از عواقب کار خود بی اطلاع باشه جسارت و وقاحت در انجام اینطور جنایات به سبب سابقه قبلی اینطور پرونده هاست!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    6 1
    ای بابا گفتم حتما اعدام شده دیگه، بکشیدش روانی رو.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    1 0
    در موردی متل این باید جوانب تأثیر عمومی و اخلاق عرف جامعه بدقت بررسی و حکم صادر بشود!
  • NL ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    دختره قهره بوده ۲ ماه یا ۴ ماه خونه باباش بوده طلاق میخواسته یکجورایی اگر درست باشد عده شرعی اش را گذرانده بوده فقط روی کاغذ هنوز همسر قاتل بوده اگر داستا۶ ۲ یا ۴ ماه قهر خونه پدر درست باشد
  • 5268544624 IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 2
    اسلام بخشیدن وطلاق را سفارش داده
    • SE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 1
      نه در چنین مواردی که سبب جری شدن زن فاحشه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس