کد خبر 1364758
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
درخواست پرسپولیس از AFC برای پرداخت طلبش

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد از محل دارایی‌هایش نزد آن نهاد، مطالبه بازیکن سابق این تیم پرداخت شود.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به AFC، درخواست کرد، در راستای اجرای رای صادره از سوی فیفا مبنی بر پرداخت بیش از ۸۶ هزار دلار مطالبه آنتونی استوکس و سود سالیانه آن از محل دارایی‌های نقدی و مطالبات باشگاه نزد کنفدراسیون اقدام نماید.

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز در جریان انجام تعهدات مالی خود نسبت به کالدرون و دستیار وی، به دنبال جلب همکاری کنفدراسیون با توجه به تحریم‌های ظالمانه بود و با توجه به زمانی که گذشت، تلاش مجددی را برای این منظور آغاز کرده است.

 آنتونی استوکس با توجه به قراردادی که با وی منعقد شد و نحوه پیگیری امر پس از امتناع او از ادامه حضور در ایران و اجرای تعهداتش، موفق شد در کمیته تعیین وضعیت فیفا به سود خود رای بگیرد و یازده روز از مهلت درج شده در رای باقی مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 1
    لنگ تا حالا 10 بار طلبشو از ای اف سی گرفته و خرجش کرده. این پولی که دست ای اف سیه مال لنگ نیست. باباحمید باید سریعا دست به کار شه صندوق محرومان یه منطقه رو واسه تیم سوگلی خالی کنه
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 1
      سوزش رفته بالا شما هروقت به جز ۴ جانبه امجدیه که با کمک بازیکنان پرسپولیس بود تونستید بین این همه تیم درجه ۱ تو آسیا به فینال برسید بعد بیایید اظهار نظر کنید. وگرنه اینا که حرف مفته
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 1
      وای از این کیسه های مافیا! پادوانی رو فلج کردید ۱ ریال بهش ندادید؛ استراماچونی نایب قهرمانتون کرد؛ چیزی که سالها حسرتشو داشتید اما پولشو ندادید. فکری اومد تو شیشتقلال و آخرشم خونشو فروخت بدهی باشگاه قبلی رو داد و هزار مورد دیگه... که البته آخر فصل شکایت ها شروع میشه
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      0 1
      لنگ فضول نمیخواد کیسه پاره
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    میدونید چرا حرف تیم های پرسپولیس و استقلال رو کنفدراسیون آسیا اهمیت نمیده؟ چون شکایت مربی ها و بازیکنان زیاد شده و afc هم دیگه اهمیت نمیده!
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 0
      عقل کل کشور تحریمه نمیتونه پولو انتقال بده.ای اف سی کاملا قانونمنده ولی تو ایران همه عادت کردن به بی قانونی سر همین همه جا توقع دارن کارشون راه بیفته
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 1
    پرسپولیس با زحمت خودش میرسه به فینال. حالا الاستقلال دلخوش کنه به بابا مسعود گفتن. ۱۰ ساله همین حرفارو میزنید که رنگ جام ندید دیگه. اگر وزیر ورزش انقدر تو آسیا برش داشت که تیم رو فینالیست کنه؛ میومد برای تیم ملی یه میزبانی میگرفت اون موقع که مجبور نشیم بریم تو کشورهای عربی بازی کنیم.
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      1 1
      لنگ بدون بابامسعود جام رمضانم نمیتونه ببره. سال اولی که بابامسعود رفته لنگ افتابه هم نبره فینال حدفی خودمونم نرسیده
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 1
    شما به بازیکنان خودتونم رحم نکردید. فرهاد پودری یزدانی و مرادمند رو گول زد که آجرلو نمیزاره برید خدمت، یزدانی اومد تو تلویزیون همشونو رسوا کرد. باز دم نظام وظیفه گرم که برد تو تیم ملوان و نذاشت به قول یزدانی برن تو جاده خاکی. حالا شما از نظام وظیفه هم طلبکارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس