کد خبر 1364879
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
تعیین اولویت مشمولین دریافت سهام عدالت در وزارت تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارت کار آماده تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است، گفت: وزارت تعاون کسانی که در اولویت دریافت سهام عدالت هستند را مشخص کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین اقداماتی که برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت انجام گرفته است، گفت: تصمیم گیرنده اصلی در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، مربوط به وزارت اقتصاد و دارایی است، وزارت اقتصاد باید مشخص کند، سهام کدام شرکت‌ها و به چه ترتیبی قابلیت واگذاری دارد، کلیت دولت هم باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خانه ملت اظهار کرد: ما به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی لازم را داریم و حتی کسانی که برای دریافت سهام عدالت اولویت دارند را مشخص کردیم اما ستاد اقتصادی دولت باید در این خصوص تصمیم گیری کند البته صحبت هایی در هیات دولت شده ولی هنوز جمع بندی صورت نگرفته است.

خبرخوش "پورابراهیمی" برای جاماندگان سهام‌ عدالت

پیش از این نیز محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگویی درباره  جاماندگان سهام عدالت، بیان کرد : برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرحی را تصویب کردیم و بر این اساس کسانی که مشمول باشند، سهام عدالت دریافت می‌کنند.

وی افزود: بنده به رئیس جمهور نامه‌ای را واصل داشتم و توافقات اولیه انجام و در بودجه امسال تصویب شد و دولت کلیات را پذیرفته و دولت باید آیین نامه اجرایی بنویسد و سامانه ثبت نامی ایجاد شود تا همه اقشار واجد شرایط ثبت نام نمایند و تا اردیبهشت ماه بانک اطلاعاتی موردنیاز را کامل کنیم و حتما بخش عمده ای امسال واگذاری انجام خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند، عنوان کرد: با تلاش ‌های کمیسیون‌ اقتصادی کسانی که مشمول باشند، در سال جاری سهام عدالت دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس