کد خبر 1364907
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
زخمی شدن 72 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به نابلس

حمله نظامیان صهیونیست به اهالی شهرک برقه نابلس در کرانه باختری به زخمی شدن دستکم ۷۲ نفر منجر شد.

به گزارش مشرق، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد  نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی از بعد از ظهر امروز با جوانان فلسطینی در ورودی شهرک برقه نابلس در کرانه باختری درگیر شدند.

به گزارش فلسطین الیوم، نظامیان رژیم اشغالگر امروز ورودی شهرک برقه را با خاکریزهایی مسدود کردند تا شرایط را برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به این منطقه فراهم کنند.

شهرک‌نشینان صهیونیست این روزها به مناسبت عید موسوم به پسح با عبور از مناطق فلسطینی‌نشین خود را به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل می‌رسانند تا مشغول انجام آداب تلمودی در آنجا شوند.

رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان بسته و به آنها اجازه ورود  و پخش اذان در آنجا را نمی‌دهد.

صحن‌های مسجد الاقصی هم از جمعه گذشته صحنه یورش نظامیان صهیونیستی است که به منظور پشتیبانی از ورود غیرقانونی شهرک نشینان به آنجا با نمازگزاران فلسطینی درگیر می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس