کد خبر 1364915
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
خزعلی: دختران سرزمین ایران آینده روشنی دارند

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:دختران دانش‌آموزی که در جشن تکلیف و روزه اولی حضور دارند، با این اقدام موثر، آینده روشنی برای خود رقم خواهند زد و معتقدیم دختران سرزمین ما آینده روشنی دارند.

به گزارش مشرق، انسیه خزعلی عصر سه‌شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از دختران دانش آموزان روزه اولی و جشن تکلیف آنها در دبستان دخترانه ایران تهران افزود: امروز شما به میهمانی خدا دعوت شدید و دعا می کنم از طرف شما که دلهای صاف شما کمک کند این کشور و مملکت به سرانجام و آینده درخشان نزدیک شود.

وی تاکید کرد: شما دختران این سرزمین هم برای خودتان آینده زیبایی را رقم بزنید و هم برای زندگی هایی که برای آینده خود دارید تا پرورش دهنده سلیمانی ها باشید.

خزعلی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش بخاطر برگزاری چنین جشن تکلیفی قدردانی کرد و گفت: از همه شما دختران تشکر می کنم و خوشحالم یک روز خوب را در خدمت شما بودم.

۳۰۰ واحد آموزشی سند مالکیت ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش تهران نیز در این نشست گفت: دولت مردمی رییسی از روز اول تکیه بر آن گذاشت که ویژگی بارز آن مردمی بودن آن است و خود رییس جمهور، وزرا و معاونان در بین مردم هستند.

علیرضا کریمیان اظهار داشت: شهر تهران با تمام زرق و برقی که دارد درخصوص فضای آموزشی جز آخرین استانها است اما قدمهای خوبی با حضور وزیر آموزش و پرورش برمی‌داریم تا مشکلات به نام حداقل برسد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ واحد آموزشی داریم که سند مالکیت ندارند، افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و وزارت آموزش و پرورش امکان نوسازی این مدارس را ندارند و چون این مدارس در بخش جنوبی شهر هستند. امیدواریم معاون رییس جمهور کمک کنند این مدارس تعیین تکلیف شوند تا اسناد مالکیت آن به نام جمهوری اسلامی شده و از آنها بهره برداری شود.

 خزعلی در جریان این برنامه فرهنگی از دانش‌آموزان که به سن تکلیف رسیده و جشن تکلیف و روزه اولی آنها برگزار شد با حضور در جمع این دانش‌آموزان قدردانی و تشکر کرد.

جشن تکلیف با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و با اجرای سرود و برنامه های فرهنگی دانش آموزان و اقامه نماز و افطار به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    9 7
    دختران متولیدن دهه 80 دارن نوه دار میشن ولی دهه 60 واوایل 70هنوز ازدواج نکردن،من اگه بگیرم دهه شصتی میگیرم خیلی پاکدامن عاقل هستن ولی پول نیست
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 0
      به خدا اعتماد کن، خودش گفته روزی رسونه، ان شاءالله عروسیت
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 1
      دختران دهه شصتی هنوز تو رویا هستن . سال ها از وقت ازدواجشون گذشته ولی فکر می کنن هنوز بیست سالشون است و توقع مهریه های سر سام اور دارن .
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      12 0
      جناب ٠٠:۴۵ من دختر دهه شصتی می شناسم که به قول شما سالها از وقت ازدواجش گذشته ولی پابند مهریه سنگین و خونه و ماشین و این چرندیات نیست، مشکلش اینه که فرد مناسب و آدم حسابی و با خدا برای ازدواج پیدا نکرده، به قول معروف حرف دلش اینه که انسانم آرزوست، می فهمی؟
  • کورو‌ش کبير IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 3
    نه دختران و نه پسران سرزمین ایران، آینده روشني ندارند بلکه آینده ای بسیار تاریک و ترسناک در انتظار آنان است. واقعا متاسفم که تو این خراب شده به دنیا آمدم.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 1
      خراب شده که کل دنیا هست
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 2
      تو هرکجا دنیا میومدی همین بودی که هستی! ارثیه!!!!!!
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 1
      تو بهتر بود در کنگو متولد میشدی!خخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      آدم های تنبل مثل تو هرجا بدنیا بیان فرقی نمیکنه
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 1
      از اسم بزرگی که روی خودت گذاشتی کاملا معلومه چقدرحقیری وهیچ جای دنیا جایی نداری.کلا متاسف باش ازاینکه بدنیاآمده ای
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 1
      اگه تورو بردن داخل تاریک خونه بخودت مربوطه واینجامطرح نکن.زشته
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 0
    درست گفته!!!چون شوهرنیست لذا آینده آنان درخشان ونورانی است!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس