کد خبر 1365200
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
image-20220420154225-1.jpeg

بهترین زمان پرواز بستگی به شرایط و مقصد انتخابی شما دارد.

تهران مشهد یکی از خطوط پر تردد پروازهای داخلی و از پر فروش ترین بلیط های مسافرتی است. همچنین مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران، یکی از پر تکرارترین مقاصد برای مسافرین به شمار می آید. همین امر موجب شده روزانه امکان خرید بلیط در تمام ایام هفته در هر ساعت، برای مسافران وجود داشته باشد. با بررسی که در سایت های معتبر و فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط هواپیما انجام داده ایم، متوجه شده ایم از ساعت 1 بامداد الی 24 به صورت شبانه روزی ایرلاین های مختلفی از جمله سپهران، آسمان، وارش، آتا و. . . بلیط هواپیما تهران به مشهد را ارائه می دهند.

بهترین زمان پرواز بستگی به شرایط و مقصد انتخابی شما دارد. در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می کنیم ساعت حرکت خود را به گونه ای انتخاب کنید که حتی الامکان شب به مقصد نرسید چرا که تحویل اتاق هتل ها در مشهد تا ساعت 14 ظهر امکان پذیر هستند.

همچنین خرید بلیط در ساعت های ابتدایی و پایانی روز بسیار ارزان تر از ساعت های میانی روز به فروش می رسند. بنابراین شما می توانید بلیط هواپیمای خود را در اول صبح یا آخر شب تهیه نمایید تا هم از هزینه کمتری برای خرید بلیط برخوردار شوید و هم برای رزرو هتل تا ظهر زمان داشته باشید.

نکته دیگری که برای تهیه بلیط هواپیما باید به آن توجه کنید، زمان حضور شما در فرودگاه است. در این مورد بهتر است یک الی دو ساعت پیش از ساعت پرواز خود را به فرودگاه برسانید، زیرا پروسه ارائه مدارک شخصی، تحویل بار، گرفتن کارت پرواز، دریافت بلیط و. . . زمان زیادی را از شما می گیرد. در نتیجه برای اطمینان خاطر بهتر است زمان کافی برای اقدامات لازم پیش از پرواز را داشته باشید.

همچنین در برخی از زمان های حساس سال مانند شب آخر اسفند ماه که ساعت ها تغییر می کنند و این امر یک بار در سال اتفاق می افتد، مسافرین باید در انتخاب ساعت پرواز خود دقت کنند. چرا ممکن است ساعت پروازی که شما بلیط آن را رزرو نموده اید، ساعت پرواز 2 نیمه شب یک فروردین باشد. در این صورت شما اگر طبق عادت و بدون توجه به این مساله، در ساعت 2 قدیم به فرودگاه مراجعه نمائید، پرواز را از دست خواهید داد؛ چراکه ساعت ها یک ساعت به جلو کشیده شده و شما به فاصله زمانی 1 ساعت، پرواز را از دست داده اید و مشاور no show به حساب می آیید.

در این صورت مجبور خواهید بود درخواست کنسلی بلیط را بدهید تا پس از کسر جریمه، مبلغی از وجه بلیط به شما عودت شود. البته اگر بلیط چارتر باشد به احتمال زیاد، کل وجه سوخت خواهد شد. بنابراین در این مورد اکیدا توصیه می کنیم که یک ساعت زودتر از حد معمول در فرودگاه حاضر شوید و یا این که کلا بلیط را برای روز دیگری خریداری کنید تا درگیر داستان ساعت جدید یا قدیم نشوید..

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس