به گزارش مشرق، سیدمحمود رضوی در توییتر نوشت: ۲ روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آنرا خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است.

اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند:

آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟!

 هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟!

روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟

 پرواز شماره۴۸۰۴معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟

غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟

همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ی مقاصد محافل امنیتی سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.

در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

در همه این موارد آنهائی که باید بفهمند دیر میفهمند ولی یک خطای فردی با اشراف و عملیات لحظه ای محافل امنیتی تبدیل به پروژه علیه کل نظام می شود. آیا حق نداریم فکر کنیم موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام بوده و پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟

آیا قرار است دستگاه‌های امنیتی قضائی کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه باز هم همچون بارهای قبل بنشینند و نظاره کنند که محافل امنیتی_سیاسی برای حذف رقبای سیاسی خود، کشور و اذهان عمومی را به هم بریزند؟! گیریم به قالیباف لطمه وارد شد، هدف بعدی اینها چه کسی و کجاست؟

استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت های اخیر او در مقابل ناکارآمدی ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده اند؟از دستگاه های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

عذرخواهی توسط خانواده قالیباف در همان ساعات اول صورت گرفت؛ اما یکبار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف شود، کدام محفل یا نهاد برای خانواده مردم بپا می گذارد، با دروغ، آبروی دیگران را به بازی می گیرد و حیثیت نظام و آرامش مردم را برهم میریزد؟

یک بار باید ایستاد و کوتاه نیامد!

معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 426
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    73 94
    شبه عدالتطلبی آخرش میشود بردن ابروی مومن. اشتری و هم تیمیهاش دیگه کلا چپ کردن
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      9 7
      فردا توییت میزنن
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      82 27
      دختر وزیر قبلی خودش وارد کننده لباس کسی صداش در نیمد
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      خوب کاری میکنن بپا میذارن
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      عدالت این نیست هر کس موافق نظر شماست باید تطهیر شود! یکم خداشناس باشید
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      92 6
      مردم سوال دارند و مسئول باید پاسخ بدهد
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      62 56
      افساد طلبان عزیز برای جمع کردن رای به راه های غیر اخلاقی متوسل میشن.دروغ ، تهمت ، توهین حا لا هم جاسوسی خسته نباشید عزیزان
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      56 18
      این که مشخصه. بیشتر اعضای دولت قبلی و بزرگان اصلاحات امنیتی بودن و هستن
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      45 16
      22:05 این کاری که اصلاح طلبان می کنن ولی حالا واقعا کسی برای سوالات منطقی آقای رضوی جوابی هم داره؟
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      47 18
      خانواده مسئولان باید بیشتر مراقبت کنن اما اصلاحاتی ها کل خزانه رو جارو کردن بردن اینقدر تو فضای مجازی برجسته نشد
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      39 9
      خوب ما هم چند تا بپا بذاریم برای اصلاحاتی ها
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      33 17
      تخریب ها و دروغ ها، سابقه دار هم هست. خبر ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ : «یاشار سلطانی و وحید اشتری که مدعی رشوه ۶۵ میلیاردی قالیباف به تعدادی از نمایندگان شده بودند، ادعای شان "دروغ" بود و در دادگاه "محکوم" شدند.» همین قبل عید هم دروغشون علیه آقای قالیباف باعث محکوم شدنشون شده! دروغگو باید رسوای عالم بشه و باهاش برخورد بشه
    • محمد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      22 7
      هيچ كس بپا نگذاشته دوربين هاي داخل فرودگاه و آن گيت كه مسافران وسائل خود را مي آورند ظبط كرده
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 2
      آیا با س ا ناجای پدرش در ارتباطه اشتری؟
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      20 12
      دختر حسن روحانی در وین ،دختر علی لاریجانی در آمریکا و..... زنگی می کنند حالا دختر قالیباف رفته ترکیه و اومد چرا اینقدر جیغ بنفش می کشند پس چرا در مورد بقیه لالند ؟
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      6 8
      ظاهرا برخی محفل های امنیتی دیکتاتوری که متمایل به غرب هستند یا نفوذی غرب هستند، دارن کشور رو میبرن به سمتی که تا اطلاع ثانوی، سفر مردم به ترکیه و مالزی و خصوصا کانادا و ... و خرید از آن کشورها، فقط برای اصلاحطلبان مجاز است.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      12 3
      این به خاطر اینه که اصلاح طلبای مظلوم دورترین مسافتی که رفتن تا همین امامزاده داوود بوده مدیونید فکر کنید که خیلی از همینا تو دانشگاه های خارجی درس خوندن و پاتوقشون اون کشورا بوده.
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      13 1
      بی اخلاقی موج میزند
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      8 3
      فقط بخشی از افراد اطلاعاتی امنیتی اصلاحطلبان: سعید حجاریان ، علی ربیعی(وزیر کار روحانی) ، محمد شریعتمداری (وزیر خاتمی و روحانی)، حسام الدین آشنا(معاون وزیر اطلاعات خاتمی)، صالحی امیری(وزیر روحانی) ، حسین فریدون(برادر حسن روحانی) و ... که کلش لیست بلندی میشه از اصلاحاتی های امنیتی
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      11 3
      از مناظره روشنگرانه سال ۹۶ آقای قالیباف و روو کردن خانه ویلایی حسن روحانی که فقط قیمت ۲ میلیون براش داده بوده و ماجرای خانه جهانگیری و ... حملات بیشتر شد.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      17 5
      چرا ما باید خرید دختر قالیباف از سفرشخصی ش رو هم بدونیم اما اینکه متن برجام چیه باید محرمانه باشه و نتیجه اش شد این اقتصاد امروز ما. دلار قرار بود از ۳ هزار تومن بشه ۱ هزار تومن ، ولی کردنش تا ۳۲ هزارتومن! الان هم ۲۵ هزار تومن ارث اصلاحطلبان برای مردم ایران! یعنی خدود ۸ برابر کردند به جای یک سوم! در واقع مردم برده رسانه ای شون هستند که چی رو بدونند چی رو ندونند! حتی در حد خرید سفر رو هم اگه دلشون بخواد میگن! ننگ بر اصلاحات دیکتاتور با ساختار امنیتی از جنس خفقان
    • هادی مهندی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 0
      وای ازون روز
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 0
      قبل تر آزاده نامداری و ستاره اسکندری هم افشا شده بودند.
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      14 7
      لازم به چپ کردن کسی نیست . دوتا خانم چادری بین این اون همه مسافر ترکیه که اکثرشون بدحجابن واقعا تابلویه . یه کوچلو هم کسی مسایل سیاسی رو دنبال کنه یا کسی تهرانی باشه مسلما همسر قالیبافو میتونه تشخیص بده . الان همه هم موبایل بدست
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 1
      همکار من یه ادم معمولیه با زن و بچش رفت مشهد ده روز بمونه
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      10 12
      یکی از خوشحالیای الانم اینه که خداروشکر هیچ وقت به قالیباف رای ندادم .وگرنه اخرش میشد تو مایه های حسن روحانی
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 8
      همیشه حرف و حدیث پشت قالیباف زیاد بود .حتی یادمه درباره ازدواج همین دخترش حرف و حدیث زیاد بود. الان که توجیهات شمارو درباره این کارزشت میبینم میگم نکنه اون حرف و حدیثاهم نادرست بود .
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 11
      متاسفم برای جریاناتی که برای دیده شدن با آبروی مومنین بازی میکنند
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      16 4
      کاش آقای رضوی توئیت نمی‌کرد. کارش زشت بود، میتونید چرررراا؟ استفاده از فیلترشکن جرم است
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 6
      مگر سلبریتی هستند که بپا میگذارید؟
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      5 3
      احساس مسئولیت به هر کارگر بیکار شده ،کارمند مالباخته ، پرستار اجحاف شده و ... هم دارید و معترض شده اید یا فقط غسل تعمید برخی خواص مورد نظرتان است.
    • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      11 4
      به فرض موضوع را نهادهاتی امنیتی لو دادند. باید تشکر و تشویق میکردید
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 6
      بر پارچه ای ابریشمین و سفید چون برف، یک لکه رنگی حتا اگر سیاه هم نباشد، زیبنده نیست! به جاست که جناب قالیباف بابت این سهل انگاری ای که علیرغم مخالفت ایشان، خانواده شان مرتکب شده اند ضمن عذرخواهی از ملت ایران، از این اقدام خانواده اش اعلام برائت کند!
    • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 0
      یادش بخیر
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 0
      کاش برای همه مسولین بپا میزاشتن
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 1
      بلاخره اینکار را تایید می کنید یا نه؟ در این موقعیت اقتصادی چه توجیهی دارد؟ باور بفرمایید زندگی سیاسیون زیر ذره بین است آنها نباید خطا کنند
    • محمدایوب IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      4 12
      در پاسخ محمد که میگوید دوربین ضبط کرده نفهم یک خانم چادری که رویش را گرفته وماسک هم به صورت دارد فقط دوچشم او معلوم است چگونه می توان شناسایی کرد با دوربین حتما دوربین عمه تو بوده مانند اقوام تو که فکولش را گذاشته بیرون وماسکش زیر دماغش گذاشته نبوده آدم باش بفهم
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      البته همه رو نباید مثل اشتری دونست ممکنه عزیزی واقعا عدالتخواه واقعی از راه اخلاقی و غیر حروم باشه
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 1
      خانواده هاشمی از اول انقلاب به کاخ مرمر نقل مکان کردند و در تلویزیون نیز این حرف به نقل از یکی از مسئولین بزرگ اعلام شد و خود هاشمی در کتاب های خاطراتش میگه پسرش در بلژیک درس خوانده و هر روز از یک کشور به کشور دیگری در زمان جنگ میفرستاده کسی بهش تا حالا نگفته معاویه یا مرام دار معاویه اما به داماد قالیباف حمله می کنند چرا دختر قالیباف را برده ترکیه
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 1
      دکتر قالیباف عزیز اونقدر کارش درسته که بدخواهانش نتونستن هیچ اتهامی بهش بزنند. همه زورشون رو زدن تا یک چنین موضوع پیش پا افتاده ای را به نقطه ضعف ایشان تبدیل کنند. در چشم ما عزیزتر شدی مدیر جهادی تراز انقلاب
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      2 0
      اگر از شما امریکا واسرائیل دارند تعریف می کنند شما اسلامتان امریکایی است اما اگر بی بی سی و انگلیس امریکا و اسرائیل علیه تان دارند موج پراکنی می کنند شما در مسیر درست هستید
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    58 25
    متاسفم برای بی اخلاقیهای در سطح کشور
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      28 37
      همانطوری که قبلا گفتم مانند روش های قبلی طیف انحرافی در کشور دنبال ترور شخصیت قالیباف هستند و آن هم با خبرهایی که راست و دروغ سر هم می کنند و به خورد ساده لوحان می دهند
    • حاجی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 6
      دوستی که میگه ترور شخصیتی آقای قالی باف من چیزی خاصی از آقای قالی باف ندیدم
    • کیان IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      26 1
      یعنی آقای قالیباف هیچ مدیریتی بر خانواده ندارد
  • DE ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    تکنیک جدید. فراموشی اصل موضوع
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      55 50
      اصل موضوع انحراف افکار عمومی از هتاکی فائزه هاشمی به رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و حمله اش به سپاه پاسداران است که افسادطلبان و عدالتخوارها با بزرگنمایی مشکوک این سفر دنبال پنهان کردن آنها هستند
    • DE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      78 9
      فائزه هم غلط کرد، .
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 6
      خخخخخ فائزه چه میدونست
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      9 7
      من هنوز مشکل این موضوع رو نمیدونم. کار غیر قانونی صورت گرفته؟ الان سفر ترکیه از سفر کیش ارزون تر درمیاد. ایشونم مستقل هست و خودش خانواده و زندگی جدا از پدر داره.
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      22 5
      دقیقاً، فائزه هم غلط کرد ولی بحث اینجاست که این جماعت، غلط فائزه رو به اسم پدرش میزنن ولی غلط آقازاده قالیباف رو اشتباه فرزندان میدونن. این است وجدان...
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      4 1
      نکته سنجانه بود حرفت
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      3 3
      کجا کار فائزه را به اسم پدرش نامیدن؟ هر رو هوا بزنی ما هم بلد هستیم بزنیم فقط اسم هاشمی را این فرزند و دیگر فرزندانش خراب می کنند ولی در مورد قالیباف می گویید چرا فرزندش رفته این سفر و به پدرش ربط دادید و ترور شخصی کردید فقط شما می توانستی سوال کنی که چرا فرزند قالیباف اینطوری هست و نه بیشتر
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 7
      دامادش بوده به کشور برادر هم بوده و از همه مهمتر با پول بیت المال که مثل برخی ها سفر نکرده با پول خودش بوده تمام کارمندان دولتی می توانند سالی یک سفر خارجی بروند بجز نیروهای مسلح نوش جانش عذرخواهی اش نیز لازم نبود
    • ایرانی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      2 0
      اصلاح طلبها هم آخر دزد و نامرد هستند. اما این مسله دزدی و پدر سوختگی بقیه جناحها را توجیه نمیکند. مردشور همه دزدان و فریبندگان ملت را ببرند.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    58 40
    جریان فاسد افسادطلب دنبال انتقام گیری و تخریب مجلس و دولت فعلی با حاشیه سازی های روزانه در فضای ولنگار و رهاشده مجازی است و هرچه به زمان انتخابات ها نزدیک شویم بر شدت این تخریب ها می افزایند
    • ساسان IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      25 9
      دقیقا
    • عرفان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      21 7
      موافقم
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      5 5
      من موافقم اما خوب است اقای قالیباف از این فرزندان تبری بجوید اگر اصلاح نمی شوند
    • مهدی US ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      11 2
      مرده شور تو با اون انتخابات
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 2
      آقای رضوی دست رو نکته مهمی گذاشته. نهادهای امنیتی نباید ملعبه دست کسی باشن و لازمه از نفوذی‌ها پاکسازی بشن
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    18 27
    فعلا بحث رو عوض نکن. چون ما اصلاحطلبها نیاز داریم به این اوضاع و بحثها
    • ES ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      15 7
      دم دکتر روحانی گرم که همون سال 96 پته اینو ریخت رو اب
  • مهرانا US ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    80 31
    #ماست مالی
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      23 36
      از نظر مغزهای فندقی
    • DE ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      3 5
      اخه انصافا بگو ترکیه هم شد کشور ؟ تو که امریکا لم دادی هرجای دنیا میخوای میری و میای دیگه این حرف رو نزن که در عقلت شک میکنن!
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      4 5
      ماست مالی?! این اتفاقات نشون میده تراژدی ساختمان پلاسکو توسط احزاب و گروه های داخلی و خارجی ذینفع برای به زیر کشیدن قالیباف و کنار کشیدنش از کاندیداتوری ریاست جمهوری به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده.
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    16 42
    یک جریان(نزدیک به یک رئیس مهور اسبق که اول اسمش محمود احمدینژاده) در حال تخریب افراد لایق است
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      27 17
      درود بر دکتر محمود احمدی نژاد! بر فرض شما درست بگی خوب شما هم دست به کار شوید و او را رسوا کنید!!! هتاکی و نامردی هایی که در مورد دکتر احمدی نژاد صورت گرفته کم نیست ! اگر از او چنین اعمالی سر بزنه شما ها خودتان را جر میدهید
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      6 2
      احمدینژاد آدم ساده لوحی بود که گرفتار دسیسه محفل یهودی بهایی داخل( لیبرالهای دزد) شد،مشایی نیز جزء همان محفل یهودی مرتبط با سرویسهای جاسوسی بود.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 3
      احمدی نژاد ساده لوح بود؟!!!!
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    48 14
    بلاحره تخت تاشو و کالسکه بچه توی وسایل بوده یا نبوده. قسم هم لازم نیست بخوری همین جوری هم بگی قبوله . . .
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      16 52
      از کی تا حالا تخت و کالسکه که بر فرض هم باشد می شود سیسمونی؟ مثل اینکه هنوز نمیدانی سیسمونی را یکجا می خرند!
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      7 2
      راست میگه!
    • CA ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      27 3
      واقعا از کی تا حالا تخت تاشو و کالسکه بچه و هفت تا چمدون اضافه ، سیسمونی محسوب میشه
    • DE ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      4 3
      اقای اشتری الکی فیل بادکنکی هوا نکنید! مگه ایرانی هاییکه ترکیه یا هرکشوری سفر میکنن ، بلیط میخرن حق بار پرداخت میکنن، با چمدون خالی برمیگردن؟ که اینا دومی اش باشن! هر مسافری بیست یا سی کیلو حق بارداره که معلومه بعنوان سوغات هم شده یک چیزی برای دوستان و خانواده میخره باخودش میاره! پس حق بار رو برای چی روی بلیط هواپیما گذاشتن؟ این اتفاق در صدها هزار فرودگاه دنیا در سراسر جهان هر روز خیلی معمولی انجام میشه. برای ما که هرساله یکبار ایران میائیم .از حق بارمون تا گرم اخر استفاده می کنیم، بزرگ کردن چنین موضوعی توسط اقای اشتری بسیار جای تعجب داره که ندونن! این مسافرین کار غیر قانونی مرتکب نشدن. حضرت علی (ع) به ما یادداده در زندگی روزانه میانه رو متین و عاقل باشیم. یعنی راه تفریط و راه افراط رو نرویم. متاسفانه نه به ان شوری که در دوره اصلاحاتچی ها راندخوارها هرکاری دلشون میخواست میگردن و کک شون گزیده نمی شد! نه به این بی نمکی که دو سه تا مسافر بخاطرداشتن نسبت با شخصیتی حق نداشته باشن از حق بارمعمولی شون مثل هر مسافر ایرانی که بابت اش پول پرداخت کردند ، ازش استفاده کنن!
  • علی US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    51 12
    مثل اینکه حضرتعالی فراموش کرده شفافیت اصل نظام جمهوری اسلامی است.
    • FR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 1
      اي بابا يادت رفته جهانگيري از دختر مظلوم اقاي وزير سحبت ميكرد
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    14 28
    یک جریان(نزدیک به یک رئیس مهور اسبق که دیگه از چشم افتاده و رد صلاحیت شده) در حال تخریب افراد لایق است
    • عبدالله IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      13 14
      مهموداحمدی نژادهنورهم دوست داشتنی هست کافی دردوربعدکاندیدبشه تاببینید البته اگربزارند
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      10 12
      مشرق این نظر ابلهانه را چند بار نشر میدهی!!! نام دکتر احمدی نژاد را بر زبان ناپاک خود نیاورید!! در هنگامه چنین افتضاحات بهتر است ملت را به یاد او و ساده زیستی و شرف و تعهد او نیندازید که بد تر مفتضح میشوید!!
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 0
      این رو احتمالا همون نهادهای پروژه بده نوشتن تا ذهن ها رو از سمت خودشون دور کنند. همه ظن ها بلکه چه بسا یقین، به سمت اصلاحطلبان حقیر وقیح عوضی است
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      اصلا کاری نداریم به رفتن ترکیه و خرید سیسمونی این گناه نیست و عیب هم نیست میله اصلی که کسی به آن توجه نمی‌کند
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    37 19
    عذر بدتر از گناه
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    26 14
    با ماسک تو اون همه جمعیت تو فرودگاه از کجای تشخیص داده دختر قالیباف بعد اطلاعات بار مسافر از کجا دراورده؟
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      12 13
      یک جریان(نزدیک به یک رئیس مهور اسبق که دیگه از چشم افتاده و رد صلاحیت شده) در حال تخریب افراد لایق است
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 11
      خبلی تابلوست و نظرها رو جلب میکند
  • GB ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    والا نمیدونم
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    9 9
    به شما چی رسیده
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    21 2
    متاسفم برای این بی اخلاقی ها
  • روشن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    33 8
    تحلیل شما را قبول می کنم. آقا سید محمود عزیز. اما مسئولان خدوم حتماً میدانند که زیر ذره‌بین هستند و خود و خانواده محترمشان باید بدانند به تحقیق بعضی از حلال ها هم در دوران ریاست بر آنان روا نیست.
  • کاردان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    19 19
    آبروی مومن از کعبه عزیزتر است. نمیدارنم چطور پاسخ خواهیم داد
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 1
      آبروی مومن
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    24 12
    حالا چرا ناراحتی
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    20 20
    داماد و دختر مسئولین مثل لاریجانی و قالیباف و روحانی و... خودشون انسان های بالغی هستن و اگر دستی در بیت المال نداشته باشن وبا هزینه شخصی به مسافرت خارج از کشور برن هیچکس نمیتونه ایرادی بگیره.
    • DE ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      3 10
      رفتن به ترکیه مثل اینه بری اذربایجان خودمون. نه پکن ، نه امریکا نه استرالیا نه کانادا نه اروپاست.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      5 3
      رفتن به تو چیه
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    25 27
    هر چقدر آقای قالیباف و پسر بزرگشون با این سفرها مخالف باشن آیا میتونن به زور جلوی خروج دختری که خودش همسر داره و سرپرستیش دست همسرش هست رو بگیرن؟ خیر
    • CA ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      5 0
      واقعا
    • عیسی GB ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      13 4
      جلو همسرشون رو ک میتونستن بگیرن.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    48 8
    همه اینا که گفتید درست اما چرا همسر ایشون رفت ترکیه؟فرض کنید کسی نمی فهمید خود شما می فهمیدی باز چی فکر میکردی
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 7
      دختر حسن روحانی در وین ،دختر علی لاریجانی در آمریکا و..... زنگی می کنند حالا دختر قالیباف رفته ترکیه و اومد چرا اینقدر جیغ بنفش می کشید پس چرا در مورد بقیه لالید آیا خود شما تا به حال ترکیه نرفته اید؟، چرا
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 3
      معمولا خانم باردار را همراهی می کنند. خصوصا اگر بچه اول را باردار باشد. احتمالا داماد ایشان اصرار داشته و قالیباف مخالف بوده.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 1
      حسن روحانی ادعای مدیریت جهادی داشت. لاریجانی ادعای حامی 96 درصدی ها داشت. هر جا میخوای خرید کن ولی دیگه ادعا نکن و شعار نده!
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    5 4
    جان کلام اینه
  • FR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    15 36
    اصلا قابل درک نیست که سفر به ترکیه و خرید چه اشکالی دارد که نیازی به عذر خواهی داشته باشد
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 3
      دقیقا ،‌ احسنت. برای همین میگم احتمال نزدیک به یقین، کار اصلاحطلب هاست.
    • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 1
      چرا باید خانواده های ایرانی نتوانند که به یکی از شهرهای مجاور مسافرت کنند
    • SE ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      19 0
      اینم اصلا قابل درک نیست که تو امثال تو با وقاحت تمام مییاین تو بوق و کرنا میکنین که آی حمایت از تولید داخلی ، حمایت از کالای
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    47 12
    کار بد بد است. حالا شما کارآگاه بازیت گل کرده که کی قصد تخریب جناب رییس را دارد!!!!
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      8 20
      قشنگ صحبت کن.نباید مشخصبشه کدوم جریانی پشت این کار هاست.(در فرض وجود) بله اگر کسی اشتباه کرد باید تذکر داد و این و اون نداره البته در صورت تقصیر آقای قالیباف به هر حال این مساله منافاتی با پیگیری مراکز امنیتی نداره
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      23 1
      میتونی از دامادش شروع کنید اصلا کیه شغلش چیه
    • تبریزی IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 3
      چنان میگی کار بد مثل اینکه خودت همارهشون بودی و دیدی چی خریدن یا نخریدن و بعد میگی دروغکی میگن چیزی نخریدیم
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 18
    همه اینها درست ولی پسر بزرگوار آقای قالیباف چرا با وجود مخالفت پدرش رفته ترکیه!!!!!
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      11 1
      پسر نرفته دختر رفته پسر عذرخواهی کرده
  • میثم ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    14 4
    اجتنبوا من مواضع التهم یعنی خودتو باید از اتهام دور کنی وقتی مسئول یک اصل ساده را نمی فهمه
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 6
      مسوول نرفته، دختر و دامادش هم بزرگ و مستقل هستن.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 36
    آقای قالیباف این آبروی شما نیست که ببخشید،این فرد توییتری و مزدوران انگلیسی را به دادگاه معرفی کنید.
    • جواد IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      14 0
      مثل همیشه عکاس و خبرنگار مجرم شناخته شدن
  • علیرضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 20
    چه جوابی در دادگاه الهی بزای بازی با آبروی یک انسان خوهیم داشت
    • برزو IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 4
      واقعا به نکته خوبی اشاره کردی
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      5 9
      وا !!!! مگر ترکیه رفتن بی ابروییه!؟؟؟ سفر به این با کلاسی تازه حجاب کامل اسلامی هم داشته اند بانوان !!!!!
    • سلمانزاده IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 0
      کاش خدا را در نظر میگرفتیم در نوشتن نظرات
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 3
    وقتی نظارت بر کار مسؤولان ، حلقه ای مفقوده میشود و تمام ذخایر و معادن و پستهای کلیدی تحت نفوذ دنیا طلبان ، قدرت طلبان و دزدان که نامش با کلاس شد و شد اختلاس قرار می گیرد ، نتیجه اش به پا گذاشتن کسانی است که ورق برگشته و قدرت از دستشان خارج شده است .
  • داود IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 5
    اگر این سفر را نمی رفتند کسی چیزی می گفت؟
  • برزو IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 21
    دارند ذهن مردم را هتاکی های صورت گرفته توسط فائزه دور میکنند و گرنه یه سفر ترکیه انقد مهم نمیشد
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      8 1
      وشاید برعکس
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 4
      در مورد فائزه، موردش خرید ساده از سفر نبوده. بی احترامی به دین خدا بوده!!! ولی لال شدن، لال. شاید هم بعضیاشون خدا رو قبول ندارن ولی دروغ و بدجنسی رو بسیار قبول دارن
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    9 1
    دنبال چی می گردید ؟
    • محمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      20 2
      عدالت واقعي و حق گرفته شده آقايي كه خودش براي حمايت از كالاي ايراني واردات همه چي رو ممنوع و قاچاق اعلام كرده
  • ه IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    20 2
    اگه اینا را نگید چی بگید چرا دنبال بهانه هستید
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 19
    اقای قالیباف انسان ومدیر خوبی است ،برای خراب کردن ایشان هم در این دودهه تلاش زیادی کردند !؟ این ماجرا سیسمونی هم مثل گاز انبر ،ولوله ! یک متلک دیگه بی عرضه های قرت پرست به ایشان است.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    22 1
    الان یه سوال پیش می اید چطوری میتونه جامعه رو اداره کنه ؟
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      3 14
      استدلال قوی ای نکردید
  • یاسر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    24 6
    از امثال روحانی و اخوندی اینا انتظار این چیزا عادیه اما از امثال اقای قالیباف انتظار میرفت حداقل جلو رفتن خانمشو تو وضعی که مردم دارن له میشن بگیره
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 18
    حق با ایشان است، این یک پروژه کثیف مثل املاک بود اینبار با اسم رمز سیسمونی
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 19
    اون کسی که اولین بار این موضوع را در فجازی منتشر کرده اگر بازخواست شود قطعا پشت برده روشن خواهد شد
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      5 1
      اون فرد درست گفته و باید از سوی قالیباف در مراسمی رسمی جایزه بگیرد
  • JP ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    18 4
    پس بقیه مقصرند ؟
  • رمضانعلی محمدیان IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    20 3
    بسم الله. بزرگی میفرمود برای کسی که توانش را دارد همسر دوم نه تنها اشکال ندارد بلکه در بعضی مواقع کار پسندیده ای هم شاید باشد اما برای کسی که در امر تسهیل ازدواج دیگران است و معرفی میکند زن و مرد و خانواده ها را باهم و کمک میکند نه تنها ایراد دارد بلکه حرام است چون زیبنده این نوع امر خیر نبوده بلکه امر خیر را ضایع میکند حال سفر به ترکیه وقتی من معلم بازنشسته توان رفتن به قم را ندارم چه رسد مشهد
  • ساسان DE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    32 6
    جناب آقای رضوی این از اصل ماجرا چیزی کم نمیکنه اینکه بپا گذاشته بودن یا نه و پروژه امنیتی بوده یا نه شما داری صورت مسئله رو پاک میکنی..
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      10 2
      خوب از یه مشاوره چه انتظاری داری؟
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 5
      باطن مساله هیچ ی نیست جز تخریب طرف با پول خودش رفته خارج سیسمونی هم در کار نبوده فقط سیسمونی رو آوردن جهت تخریب
  • محسن IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    12 2
    قبلا تو همین فضای مجازی با آبروی خیلی ها بازی شده ولی آقای قالیباف چشمش را روی همه اینها بست
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 13
    سفر رفتن که رفتن. خب گناهش چیه؟
  • مهاجر IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    27 2
    خوب ایشون که از افراد حلقه قالیباف هستند، چرا اصل ماجرا را تعریف نمی کنند. ماجرا چی بوده که قالیباف اونها را نهی کرده ولی باز هم نپذیرفتن. اینها هم که شدن بچه های هاشمی که حرف پدرشون را گوش نمیکنن. چرا قالیباف یه معذرت خواهی و اعلان برائت نمیکنه و شر ماجرا را نمیخوابونه. مسیولین لطفا پاسخگو باشن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 14
    خب سفر رفتن که رفتن. گناهش چیه؟
  • ایرانی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 1
    عجب انسانهای دریده ای هستند
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 1
    گناه عالم بیعمل پاک نمی شود
  • مسعود IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 1
    مشرق خدا از همه چیز آگاهه
  • عبداله US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 7
    خجالت بکشید ای اصلاح طلبان که هیزم را در چشم خود نمیبینید و دنبال چوب کبریت در چشم دیگرانید
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    23 3
    بجای اینکه بگی افرین که اطلاع رسانی کردی و مردم رو در جریات قرار دادی میگی چرا بپا گذاشتن؟!!!!
  • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    18 4
    مشرق مثل اوایل جنگ اوکراین که از روسیه حمایت میکردی الان هم دو هزاریر دیر جا می افته. این قضیه نشون میده که تقریبا" شیوه زندگی قالیباف شیوه زندگی همه مسئولینه. چون شما اصل قضیه را رهل کردی و به فرع قضیه پرداختی. مثل همیشه هر موضوع و مشکلی را به اصل نظام ربط میدی.
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 1
      شما از عدم اختلال مشاعیر خودت اطمینان داری - قالیباف و اوکراین و.. چه ربطی بین اینها - بنظر من مشاعیر ات مختل است.
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      انگار نمیدونی دوریالی چیه!
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 4
    این مطالب دروع است
  • حامد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 2
    سلام .اشتباه نشود .گناه یک عالم بی عمل مطرح است .
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 2
    اوج بی اخلاقی ها را شاهد هستیم
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    20 3
    حکایت اون دختر بی حجابه که نیگه من دلم میخواد بی حجاب باشم و تو باید چشمات را ببندی
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    5 1
    جنبه مسئولیت پذیری قوه ای رو داشته باشند
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    15 3
    وقتی به عطسه مردم ساده کار داریم باید به رئیس مجلس کار داشته باشیم نفس این عمل ظلم به خداس
  • احمد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 6
    واقعیت این است سفر به خارج از کشور نه حرام است و نه مکروه
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      7 1
      حتی در ماه رمضان
    • CA ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      4 1
      احسنت اخوی منتها سفر تو ماه رمضان اگه نیاز نباشه مکروه هست
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ مِنْ أَزْوَاجِکُمْ وَأَوْلَادِکُمْ عَدُوًّا لَکُمْ فَاحْذَرُوهُمْ ۚ وَإِنْ تَعْفُوا وَتَصْفَحُوا وَتَغْفِرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِیمٌ
  • حمیدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 3
    درود بر مشرق
  • ب IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    16 1
    رفتن خانواده آقای قالیباف به خارج ایرادی ندارد به شرط اینکه صحبت از ۴ درصدی نکند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    12 3
    انگار آقای قالیباف و دار و دستشون یه چیزی هم طلبکار شدن...
  • US ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    5 19
    به نظر می اید این هوچی گری ها - کار پایداری چی ها باشه . با یه تیر دو نشون می زنند هم می خواهند قالیباف را خراب کنند تا یکی از خودشونو رییس مجلس کنند و هم با هو چی گری که شگردشون است طرح صیانت از فضای مجازی را به تصویب برسونند.
  • برزو IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 2
    خود قالیباف که نرفته.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    10 1
    پس نتیجه میگیریم شماد همیشه یه یک جریان خاص نیاز دارید
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    15 2
    فرض کنیم بپا گذاشتن، کسی که خطا نکنه، بپا نمی تونه ازش ایرادی بگیره!
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    11 1
    افرادی که ترکیه میرن رو قبلاً میگفتن اینا کفارن
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 9
    نمیتونن قالیباف رو تخریب کنن. خطایی هم انجام نشده
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    42 3
    اینکه چرا خانواده اصلاح طلبان در اروپا نقل محافل نمی شود جای خود و اینکه دشمن دنبال بهانه گرفتن از یک جناح خاص است هم جای خود اماااا چرا خانواده قالیباف و امثالهم بهانه دست دشمن می دهند؟!!!!
    • وطن پرست IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      19 1
      آفرین بر شما یکی از قشنگ ترین نظرات. والله ما هم همینو میگیم ولی دوستان فکر میکنن هر جور شده باید از این کار دفاع کنند ! چون نظرشونو از روی تعصب روی حزب و افراد ارائه میدن نه منطق. بد تر اینکه امثال آقای رضوی که کارهای فرهنگی هم کردن میان صورت مساله رو پاک میکنن !! اصلا سیسمونی نبوده هیچی نبوده . تفریحی بوده باشه مسئولین عالی رتبه باید بیشتر احتیاط کنن یا نه؟ اونم توی این وضع اقتصادی کشور؟ لطفا تایید کنید ممنون
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    23 3
    دم افشاگر گرم. مسخره کردین بی اخلاقی مگه بازی فوتباله
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    10 1
    مسایل اصلی اینست که چرا مردم مجبور به خریدن تولید ملی اند
  • مجید IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    12 1
    ما این استدلال رو قبول نداریم جناب رضوی.
  • DE ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 4
    رئیس مجلس مخالف بوده
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 1
    این مسائل دیگه واسه کسی مهم نیست.
  • حسن IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    نتیجه مهمانی افطاری در خانه محمد مهاجری
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 2
    دقیقااا مشرق
  • راحت IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 1
    مشخصه بصورت مهندسی شده مطب گذاشتین تا یسری بیان تایید کنن
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 1
    چی بگم
  • حنانه IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 10
    بنظرم کار گناهی مرتکب نشدن
  • احسان معتمدی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    12 1
    آنچه که مردم باید می‌دانستند دانستند
  • محمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    13 2
    برادر شما چرا دفاع میکنی از یک امر اشتباه ، جناب قالیباف یک مسئول ارشد مملکت اسلامی هستند و اصلا بر فرض که سفر برای سیسمونی هم نبوده آیا تو این اوضاع اقتصادی که کشور داره همسر ایشون باید میرفت ترکیه
  • ابوالفضل IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    10 3
    سفر برا چی بوده اونم وسط ماه رمضان
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 12
    من که میگم اصلا ترکیه رفتن اونا به کسی ربط نداره
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 2
    ماموریت داری درستش کنی
  • حمید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 4
    درود
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 12
    درود بر قالیباف
  • یوسف بیرامی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 15
    طلا که پاکه چه منتش به خاکه . قالیباف برای همه اقشار جامعه کشور شناخته شده است . اگه این دورغ پردازان هنر دارند بروند پته روحانی و دار و دسته وطن فروش و دوستدار امریکایی خودشونو رو کنند که هشت سال چه گندی در دوره اصلاحات بر سر کشور اوردند اون روحانی وقتی مخازن هسته ایی کشور را مانند فردو و نطنز با بتن پر میکرد این ... های شیپور چی که الان اراجیف میبافند کجا بودند ؟ حسن روحانی با این عملکردش اب سردی بر دل سوخته اسراییل ریخت تا این رژیم جعلی دوباره بتونه برای ایران کری بخونه
    • سلمان IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      17 1
      واقعا متوجه نمیشید؟؟؟؟ چه قالیباف چه روحانی و چه هر کسیکه ادعای حمایت از مستضعفان رو داره و مدعی هست که دیگران دزد هستن و خودش ساده زیست همسرش نباید سفر خارجی بره.
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      بسیار عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    15 2
    آقای رضوی چرا کسی بپا های بوریس جانسون رو تعقیب نمی کنه و کسی هم نمیاد میهمانی او رو در ایام کرونایی توجیه کنه ؟؟؟ و مجبور میشه چندین بار عذرخواهی کنه ؟؟؟
  • محمدمهدی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    8 4
    این بی تدبیری هم شد یه چوب دیگه که بکوبند تو سر بچه حزب اللهی ها
    • محمد نور کجوری IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      7 0
      بچه حزب ال.. اگر بخواد دلش رو به چهار تا مسئول که لاجرم انسانند و جائز الخطا ببنده دیگر بچه حزب ال.. نیست بلکه بچه ی حزب المسئولین است . شجاع باش برادر دلت رو ببند به خاکت و خون انهاییکه برای این خاک خون و عرق هزینه کردند .
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    5 14
    شک نداشته باشید، مطرح کردن سوژه داماد و خانواده قالیباف... جهت انحراف افکار از رفتار و حرف های فائزه خانواده ناخلف هاشمی است.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      5 2
      این حرف که این پروژه از سوی انگلیسی ها کلید خورده شکی نیست چرا از سوی خانواده قالیباف این ماجرا نشان از بی تدبیری اقای قالیباف در محیط خانه و خانواده است حالا مملکت را به این فرد بسپارند چه اتفاقی می افتد همه این سوال را می پرسند این فرد وقتی دشمن شناسی ندارد نمی داند دشمن زیاد دارد حزب اللهی ها چطور به توانایی این فرد اعتماد کنند
  • س ه IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 12
    کسی نمیتونه توقع داشته باشه خانواده یک مسول مملکتی اصلاً خارج نره لباس خوب نپوش ماشین دنا سوار نشه ........ این چیزا در حد طبقه متوسطه به بالای جامعه هست
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      12 1
      هرگز به زندگی مردم عادی کار نداشت اما کارگزاران و مسئولان حکومتی را در صورت تجمل و رانت خواری بد گوش مالی میداد! برای مسئولان جمهوری اسلامی حرام است استفاده از خانه و ماشین لوکس!
  • حسین IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 1
    بالاخره این اتفاق افتاده
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    9 2
    طرفداری کردن در اینگونه موارد یعنی چی
  • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 10
    سالی 3 میلیون نفر ترکیه میرن پس رفتن بچه های مسئولین ترکیه وخرید شخصی چیز عجیبی نیست!؟
    • CA ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 1
      اون هم تو ماه رمضان ؟!؟ تو حالت خیلی بده اخوی
  • ملت گرسنه IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    7 2
    صورت مسئله
  • شاهین IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 3
    سلام/ در سفر حج و عتبات رئیس کاروان به حاجیان و زوار می گوید با خرید و رفتن به بازار ارزش و اجر معنوی زیارت و ... را از بین نبرید.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    و تو چه میدانی ؟!
  • ماجد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 2
    اگر بپا هم گذاشته اند . معذرت خواهی
  • امیر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    شروع شد?
  • فرهاد IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 11
    دوستان جناب قالیباف بی گناهه،ایشون همیشه طرفدار مستضعفها بوده مگر یادتون نیست در سیل تونل مترو نیمه شب تو سرما
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      این کاررا با بیالاقی تمام انجام دادن تا کار او را یکسره کنند ولی غافل از اینکه عزت و ذلت دست خداست برای ماعزیزی دکتر قالیباف عزیز
  • تفو به اصلاحات IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 7
    کاشکی نجفی هم به جای شلیک به سر زنش ، میرفت ترکیه سیسمونی میخرید !
  • مهدوی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    آقای رضوی شما قرار نیست قالیباف را معرفی کنی.این شخص شناخته شده است. رزومه کاریش معرف حضور است
  • بهرا US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    کار خوبی کرون
  • حسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 1
    مشکلی دارم زدانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند آقای مشرق و مشرقیان! اولا که کار بد بد است ،حالا هرکس به هر نیتی افسا کرده باشه،نمیشه توجیه کرد دوما من تقریبا همه نظرات را خوندم تقریبا هیچکس مشکل را ریشه یابی نکرده بود
  • سلمانزاده IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 2
    بکشید ما را ما در اهداف خود مصممتر میشویم. اینا عقده داشتند از گایمردی دکتر و الان دارن عقده هاشون رو خالی میکنن
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    چی بگم والا
  • رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 1
    بیچاره ملت از کی پناه به کی میبرند .
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    چه جور میخواد
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 0
    اینکه کوچکترین عمل مسئولین و دولتمردان و خانواده های آنها زیر ذره بین است، مورد عجیبی نیست. از بدیهیات چنین مناصبی است. طبعا مخالفین یا رقبا یا منتقدین به هر نیتی ممکن است در صدد پی بردن به کوچکترین لغزشی از جانب ایشان باشند.
  • افشین IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 1
    مهم اینه که کسی که ادعای پاکی و پاکدستی داره
  • یاری US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    کاش کمی انصاف را در نظردادن رعایت میکردیم
  • حمید IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 2
    ماستمالی کردن یعنی چی؟؟؟؟
  • آرش IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    کارآمدی و دلسوزی قالیباف بر کسی پوشیده نیست.خدا از دل دشمنان خبر دارد
  • رضا IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    معلوم وقتی کسی سیسمونی خریده یعنی بارداره لازم نیست به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته باشیم تا بفهمیم بارداره یا نه ؟
  • شاهرخ IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    اخه اون کسی که این روایات خیالی رو درست کرده و درفضای مجازی نشر داده داداش برو حواست خودت باشه
  • مهدی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    کار خیلی بدی هستش که کاری در حد کارمند ساده که بجاب ناار خوونه رفتن میرن ترکیخه این قضیه را اینجری روش بزرگنمایی میکنن
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 2
    آخه پسرش عذر خواهی کرده ماه رمضان بوده بعد تو میخوای این گند بزرگ را توجیه کنید
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    اشتری اینا از کجا و چقدر پول گرفتن که این افشاگری رو انجام بدن
  • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    خفه باش بابا
  • علی ش IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 2
    اصلا گیریم ازترکیه همه چی خریده طرف پول داشته خواسته بخره به دیگران هم ربطی نداره....بعدشم دیگه دوره ی ان زمان گذشت که گناهه بچه رو پای پدر بنویسن ...هرکسی که یکی از فرزنداش یه گناهی کرده باشه نباید پایه اون پدر یا مادر بنویسن....
  • موسوی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 2
    باسلام اقای قالیباف وخاندان ایشان ایثارگری زیادی برای اینکشور وانقلاب انجام دادن.اما با توجه به اینکه این وضعیت یعنی مسافرت درماه رمضان توسط خانواده ایشان و خرید اجناسی که توسط خودایشان برمنعش توسط مردم ضرورت اعلام شده وتناقضاطی که این موضوع دراذعان مردم متدین ایجاد می نماید
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    نهج البلاغه رو بخونید. در جای جای نهج البلاغه برگماردن مامورین مخفی برای زیر نظرگرفتن حاکمین و خویشاوندانشون تاکید شده
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    باشه پنهانکاری می کنند شما به زندگی ات برس.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    3 2
    چطور برای افراد معمولی بود اسمش میشد امریه معروف و نهی ازمنکر ویا گزارش سربازان گمنام ؛نوبت به مسئولین که رسید اسمش شد بپا گذاشتن
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 1
    یک سوال ذهن جامعه را گرفته چرا برای شما فرق اس
  • علی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    چرا صورت مسئله رو پاک میکنید. قالیباف مرد باشه استعفا بده،
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    10 1
    آقای رضوی. تا وقتی شما حفظ نظام رو به هر قیمتی ارجح میدونی. ونه حفظ مردم رو. صدپله بدتر از شاهان و دیکتاتورهای قبلی هستی. چون اونها هم پایه های حکومتشون براشون از همه جیز مهمتر بود. فقط علی بود که حکومت براش از نعاین پاره هم بی ارزشتر بود.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    من خودم قالیباف رو دوست دارم امابه نظرم اگر خانوادش برای خرید رفتن ترکیه کار اشتباهی کردن
  • رضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    تنها چیزی که از اکثر میشه دید فرافکنی
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    مسئولین باید قبل از این که اینجوری مردم مطلع بشن، خودشون به مردم خبر بدن و اعلام برائت کنن‌..‌. الان اینکه بپا چذاشتن و از این حرفا اگرچه درسته ولی بدتر میشه و مردم از شما ناراحت میشن
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 2
    چرابه سفردرماه رمضان برود
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 5
      مگر سفر در ماه رمضان حرام است مثل مفتی های داعش دارید فتوی صادر می کنید تا قالیباف را محکوم کنید
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    عذرخواهی رئیس مجلس دنبال این هستن
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    به جای عذرخواهی رئیس مجلس دنبال این هستن که کی لوشون داده
  • مسعود IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    مهم نیست
  • ماهان IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    اسم اون نهاد چیه نکنه ساواک؟!!!
  • قلی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    واقعا این مطلب جای تاسف دارد .
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    دمت گرم مشرق میدونستم بالاخره دست به کار میشی
  • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    یعنی می فرمایید کاری شود آقازاده ها راحت باشند وسیسمونی خارجی بیاورند ۰
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    10 0
    اگه همه مسولین بپا داشتن الآن وضعیت اینجوری نبود
  • ملت IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    اینکه مسائل جزئی رو امنیتی جلوه بدید کار احمقانه ستو به فرض که کار نهادهای امنیتی باشه
  • جوان انقلابی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    چرا نباید رفت و آمد های مسئولین و خانوادشون رو کنترل کرد ؟
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    یک کلام بیخود رفتن ترکیه
  • CA ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    بالاخره تیم قالیباف معلومه چی میگن ؟؟
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    اتفاقا خوبه حواسشان را جمع کنند در زمان ها و موقعیت ها حرفی نزنند که خدا خودشان را با امتحان کند
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    آقای قالیباف و امثال ایشان نمیدانن خطاهای خود و خانواده‌شان به پای نظام اسلامی گذاشته میشود اصلأ چه لزومی داشته که به ترکیه بروند بهانه‌ای شود که یک مشت خائن اصلاح طلب غربگدا بخواهند آن را وسیله‌ای برای تطهیر خود و حمله به نظام اسلامی نمایند . همسر ایشان حتما با رضایت نامه خارج شده . حالا این قاچاق چیان همسر کش ( حامیان نجفی که زن کم سن و سالش را در حمام به رگبار بست ) مدعی شده اند
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 1
      هركى هستى انسان هستى ، خدا به دادت برسه اون دنيا،
  • من IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    شروع شد مهم رفتن نیست
  • ساسان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    9 0
    از وزارت اطلاعات سوال کنید که خانوادهای مسولین رو زیر نظر داره
  • مسیح IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    هر چی شما بگی، فقط اصل قضیه فراموش نشه، چرا باید دورویی باشه تا یکسری دنبال عیان کردنش باشند؟؟؟
  • رسول IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    آقای رضوی من بددهن نیستم؛
  • ..... IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    اصلاً چرا تو ماه رمضان؟؟؟ ما که ماه رمضان سفر نمیریم میگیم روزه هامون را کامل بگیریم...
  • ناشناس IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    با تمام این احوال مساله لو رفتن مسافرت خارج نیست مساله دوگانگی موجود است که چه مردم بدانند چه ندانند خدا که می داند نه نظام آسیب می بیند نه قحط الرجال است ونه هیچ چیز دیگری
  • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    عجججب.
  • جواد IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    سلام ماه رمضان شب قدر آقای سید رضوی ترکیه چکار می کنی
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    با سلام کارکرد آقای قالیباف در ریاست مجلس مختصات مکتب سلیمانی بخود گرفته است. اخلاص، فروتنی، تفکر جهادی، تفکر عبادی، ولایت پذیری، متفکر و نظریه پرداز، مدیر برازنده ج اا ، دغدغه مند و مسیولین پذیر و در یک جمله مقاوم و نستوه در ابعاد فکری، عملی و مدیریتی از خصوصیات رفتاری این مرد نستوه است‌. بنظر می رسد جریانی در پشت پرده تلاش می کند از تکامل تجربی و تاریخی چنین شخصیتی و نظیر آن جلوگیری نماید تا در بزنگاه انتخابات شخصیت ملی و محبوبی در طیف اصول گرایان مطرح نشود.
  • پرستار IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 5
    با سلام و تشكر دشمنان نظام و كينه توزان از عملكرد انقلابي و ضد اشرافيگري قاليباف منتظر كوچكترين خطاي ايشان بودند
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    هرکسی که افشا کرده خیلی هم کار خوبی کرده..
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    من به قدرت بهایی ها ایمان اوردم برای حفاظت از فائزه این ماجر را درست کردند
  • حسینزاده IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    خیلیا دارن چپاول میکنن اما صداش درنمیاد . مرد جهادی ر اما از هر چیزی کوهی میسازند تا بززند
  • عبدالله IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    آن را که حساب ، پاک است از محاسبه چه باک است!
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    چیری که عوض داره گله نداره
  • پری 44 ساله IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 3
    صبور باشش دکتر قالیباف عزیز. ابرو برندگان ذلیل خواهند بود
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      1 0
      از شما بعداز ماه رمضان شکایت می شود
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    اگه‌به جای قالیباف روحانی یا یه اصلاح طلب دیگه بود بازم انقد دفاعیه میزاشتین؟؟
  • اکبر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    این مسئولین که خدا را فراموش کردن و خود و خانواده شون مثل شاه زندگی میکنند
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    چقدر جالب حالا بپا شد مقصر. با این تفسیر تمام دزد و قاچاقچی های مملکت هم بی گناه هستند چون یک بپا دارند. داداش برو خودت را جمع کن. هر کی بوده با قصد و بی قصد باید زد تو سر مسئول ریا کار فاسد چه خودی چه نخودی.
  • علی GB ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    این سفر نشان داد خانواده قالیباف ارزشی برای نظر ایشان قائل نیستند
  • vvf US ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    مشرق نیوز ....
  • Tak IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 5
    کار بدی نکردن که اینجا جنس گرونه رفتن از اونجا سیسمونی بیارن این کجاش ایراد داره
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    ببخشید آقا سید مردم نبیند خدا هم نمی بیند
  • محمدعلی بخشی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    سلام وقتی کلسکه وگهواره بچه باهاشه معلومه که برای نوزاده
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    سفر در مجموع به هر کشوری بد نیست ولی شخصی خودش اینگونه سفر ها را برای دیگران تا مطلوب می داند حال دختر داماد وی رفتند آیا همسراو بدون رضایت وی رفته است از طرفی نباید هر موضوعی را امنیتی نکنیم
  • فاطمه IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 4
    جریان احمدی نژاد در پشت این موضوع قرار داره
  • ناشناس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    توجیه کردن خطا کار نادرستی است آن هم وقتی خانواده فرد به خطا بودن اعتراف میکند.
  • مجید IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    1-آقای ...محترم مردم خوب و بد را تشخیص می دهند به شعور آنها توهین نکن 2-اگر سید واقعی هسنی کمی به رفتار و کردار مولا علی توجه کن که از نزدیکان و سردمداران حکومتی چه انتظاری داشت و آنها چگونه باید باشند 3-من به عنوان کسی که سالها در جبهه حضور داشتم اکنون در تهیه جهیزیه برای فرزندم بامشکل مواجه هستم و از زن و فرزند خجل شما در صورتی که از هر لحاظ از نظر تخصص نظامی از این آقا کمتر نیستم
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 3
    من کارمند ساده سفر آخر فصلی میرم ترکیه . چه عیبی دارد
  • محمد نور کجوری IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    گاهی نا امیدمان میکنی مشرق جان
  • ناشناسی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    نکن رضوی....برای خرید سیسمونی رفتن یا نه؟
  • هانی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    ناراحتید بپا گذاشتن براشون ، حرف و عمل یکی نباشه خلاصه از یکجا در میره دیگه ، اصلاح طلب اصول گرا نداره ، خادم ملت باشید جای این کارا تا دیگه بپا هم گذاشتن امارتون در نره و ترس از بی ابرویی نداشته باشید
  • مهران IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    ببینیدفقر و تنگ دستی مارو به کجا رسونده که سفر خانواده مسئولینم به ترکیه شده لاکچری بازی و آرزو .... به کجا داریم میریم آخه ترکیه هم شد جایی
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 0
      از خزانه ترکیه به ضرر هزینه از جیب ارزی ملت ایران برای منافع ملت ترکیه بشما چی می رسد؟
  • شهاب IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    قالیباف یک فرد مومن هستند
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    دوست عزیز توصیه ها به اولا/مصرف کالای ایرانی را آقای قالیباف و خانواده اش رعایت نکنند آنگاه الگوی جامعه را شما تعیین کنید ثانیا/- با این شرایط ارزی کشور این سفرها ارزبری دارند
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    متاسفیم برای رئیس چهار درصدی ها افسادگرایان حالا جواب بدهند چرا مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    اصلا چراباید برن مساله همینه.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    ملت که زیر بار گرانی- فقر -فلاکت کمرش در حال شکستن است ولی به مقامات میگم که با هم بخورین و اینقدر پته هم را روی آب نندازین.
  • ایلیا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    درکدام سریال
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 0
    این حرفا فایده نداره
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    این اتفاق هشداری مهم برای مسوولینی که واقعا هم اخلاص و تلاش دارند.. باید نسبت به خانوادهاشون حساس باشند.. اینها فردمعمولی نیستند که هر کاری بخواهند انجام دهند...
  • ه.و IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    ... آیا در اسلام زن بی اذن مرد میتونه بره سفر خارج از کشور؟؟؟
  • رضا IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    خیلی بده مسئولی جنس خارجی خریدکنه بدترین ظلم درحق وطن ومردمه
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    همکار من یه ادم معمولیه با زن و بچش رفت مشهد ده روز بمونه که ازحرم امام رضا تو ماه رمضون استفاده کنه .
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    در مورد قبح کاری که خانواده آقای قالیباف انجام داده اند به رغم مخالفت ایشان که قابل قبول نیست هیچ دفاعی نباید کرد اما با توجه به هم زمانی نشر جسارت خانم فائزه هاشمی به سردار و سپاه ، لازم است نفوذ در خانواده مسئولین جدی گرفته شود ....
  • مرتضی US ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 4
    با این متن زیبا که شوا گذاشتید ما شرمنده خانواده اقای قالیباف شدیم
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 0
    هشدار درباره ریزش ساختمان‌ها در پایتخت | فرونشست زمین کدام مناطق تهران را تهدید می‌کند؟
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    اتفاقا همین اشتری دست رو کن خوبیه
  • مهدی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    سفرشان یک تیرودونشان بود
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 2
    حالا سیسمونی های شمال تهران برازندشون نبود
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    اتفاقیه که افتاده و همه مردم هم میدونین
  • NL ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    آبروی مومن !!!! چه جانور هایی هستید
  • صدای مردم IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    مشرق سفر ترکیه رفتن خانواده آقای قالیباف که دست بر قضا دخترش حامله بوده آن هم همراه همسر و مادر چه معنایی می تونه داشته باشه. بپای اصلی که خود خدا هست. .
  • ناشناس IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    اینکه بپاگذاشتن یاهرچیزدیگه ،ایاقبح این مسافرت لزبین میره
  • DE ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    تهیه سیسمونی و خرید و پرداخت هزینه اش ، مطابق یک رسم قدیمی با پدر و مادر دختر است . چون قالیباف نمی توانسته برود ، خانمش با توافق قبلی با شوهر این کار را بعهده گرفته
  • علی IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    آقای رضوی! خوب است به جای فرافکنی‌های ، شرمندگی در مقابل مردم و عذرخواهی رسمی و استعفاء را بیاموزید و پیشه خود کنید و دست از شوآف بردارید. ازطرف احمدی نژاد
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    اولا شما باید بدونید که بپای اصلی ، خداست کسی فیلم و عکس نگیره خدا که می بینه درسته ؟
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    لیاقت ریاست
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    آفرین آفرین آقای محمود رضوی ظاهرا تهیه کنندگی ماجرای نیم روز شم اطلاعاتی تون رو خوب بالا برده
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    رزقت رو از خدا بگیر
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    بی اخلقی موج میزنه در این ماجرا
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    جدای از اینکه بنده هم به عنوان یک شهروند خواستار پاسخگویی فرزند مسئول محترم جناب قالیباف هستم ولی سوال های آقای رضوی هم کاملا درسته.
  • DE ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    چرا برای بازیگران بپا می زارن
  • علی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    نگران نباشید ظرفیت مردم بالاست.
  • DE ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    چرا همیشه صورت مسئله را پاک میکنید
  • محسن IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    از شما بعیدِ آقا سید!
  • DE ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    اینهایی هم که حمایت میکنند خودشان هم آلوده اند همیشه بجای رسیدگی به جرم افراد و پاسخگو کردن آنها صورت مسئله را پاک مستندتری کردن بازیگران در ترکیه خوب بود و حالا بپا گذاشتن برای ای تنها اشتباه
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      5 2
      دمت گرم من گفتم مگر خانواده قالیباف روزه نمیگیرند روزه را بی خیال شدند رفتند مسافرت حالا خرید عیبی ندارد پس دین و این همه اسلام وووووووو برا کیه ولی مشرق از خجالتش چاپ نکرد مشرق به ضرر مردم قلم میزنه به نفع خودش و دولت و مجلس ریا کار پاچه خوار مثل این مشرق نیست
  • DE ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    اقای اشتری کار شما عینه ظلمه زیرا از نظر عقلی و حقوقی اصلا برای کسی که بخدا اعتقاد داره ، قابل قبول نیست و متاسفانه بوی غرض ازش میاد! زیرا برفرض دختر اقای قالیباف اشتباهی سهوی کرده باشند به پدرش چه ربطی داره؟ مثل اینه پسر یا دختر شما اشتباهی سهوی کنه و یکی مثل شما پیدا بشه بیادکاردختر یا پسرتون رو اولا گنده کنه دوما مستقیا به شما نسبت بده وبا ابروی شما بخواد بازی کنه! این ظلم برای شما خوشاینده؟ خدا به راه راست هدایتتون کنه.
  • ناشناس IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    افرادی مثل شهیدان رجایی چمران باهنر بهشتی ووو تمام شدن
  • DE ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    قال فردوسی پاکزاد به یزدان که گر ما خرد داشتیم .کجا این سرانجام بد داشتیم
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 1
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی....، سیاسیون همیشه بپا دارن،سلبریتی هستندخب، المؤمن کیص
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی....، سیاسیون همیشه بپا دارن،سلبریتی هستندخب، المؤمن کیس فطن الحذر
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 0
    مثل اینکه قالیباف وخانواده اش یک مدیرارشد مملکت ونظام هست نه تنها باید(تمام اعصای خانواده ،دوستان وفک وفامیل سببی ونسبیش ...)بپا داشته باشند که کدچکترین تخلفشان مشخص شود
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    اگه همین مسافرت رو خانواده احمدی نژاد یا خاتمی انجام داده بودن
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    6 0
    از خانم فائزه خواهشمند است دست از سر بخور بخور اینا برداره
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 1
    احتمالا برای کار خیر وسط ماه رمضان رفتن ترکیه!!
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    برای همین دیگه غیر ممکنه
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 1
    ازمردم دراین شبهای ماه رمضان وقدر لنتظار روزه نخواری ومقاومت وگرسنگی بیکاری بیکاری...دارند!-
  • فضل اله توکلی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    به جای اینکه افشاگر فساد تشویق شود از فرد خاطی حمایت می کنید
  • ۱۲۳ IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 4
    این توطعه را بوجود آوردند که فشارها را از روی فائزه هاشمی کم کنند.
  • علیرضا US ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 0
    راست میگه خوب. چرا بپا میذارید برای قالیباف. بذارید بچه ها راحت برن تفریح مردم هم دنبال نون بدوند.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    تنها نکته مثبت گزارش امنیتی! آقای رضوی این بود که تحت عنوان معذرتخواهی پسر به نمایندگی از پدر؟!! تلویحا به مخالفت و خلاف دانستن این سفر( رمضانی) از طرف خود آقای قالیباف اشاره میکند
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    وقتی مسئولین ما خدا را به عنوان ناظر اعمال خویش قبول ندارند اتفاقا باید برای تک تکشان بپا گذاشت.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 1
    آقای رضوی من معتقدم باید برای شما هم بپا گذاشت.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    اتفاقا همه مسئولین باید زیر ذره‌بین مردم و نظام باشند.
  • آقای کاف IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    پاسبان و بپا هم لازمه
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    فکر میکنی سازمان های اطلاعاتی کشور دیگر از جمله میت ترکیه براشون به پا نگذاشتن اونوقت شما ناراحت کنترل نهادهای اطلاعاتی ایران هستی ..
  • احسانی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 5
    مخلصتیم سردار
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    9 0
    مردم با خارج رفتن شما مشکل ندارن با دروغ گویی کار دارن
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    درود بر قالیباف عزیز
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    فرمایش شما کاملا درست و منطقی. اینها بازیهایی ست که در راس قدرت در همه جای دنیا و همه کشورها وجود داره. خودتون حواستون رو جمع کنید و جلوی به قول شما این نهاد مافیایی رو بگیرید ببینید کدوم دون ... در این نهاد فرمانروایی میکنه.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    برادر بحث این حرف ها نیست
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    اینکه دختر ازدواج کنه و با همسرش به سفر بره احتیاجی به اجازه از پدر و یا پدر همسر نداره خودمون رو توجیه کنیم
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    با تشکر از هوشمندی سربازان گمنام
  • چکاوک IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    گل گفتی
  • .... IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    سلام خوش نماز و خوش روزه باشید. عزیزان مگر همه ی مردم ترکیه نمی روند، این چه توطئه برنامه ریزی شده برای ایشان، یقیناً برای افراد دیگری برنامه ریزی خواهد شد
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 3
    قالیباف رو تخریب میکنن چون ضد منافعشونه
  • محمدایوب IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    روزی تاج زاده گفت نیروهای ما یعنی افساد طلبان در تمام ارکان نظام نفوذ کردند یعنی سرمایه های اسراییل در ارکان نظام حضور دارند یک نمونه وقتی جاسوسان در محیط زیست را اطلاعات سپاه گرفت وزیر اطلاعات روحانی که فوق تخصص نقاشی داشت به استناد حرف ابتکار وکلانتری گفت اینها جاسوس نیستند والان آمریکا حاضر شده برای آزادی آنها مقداری پول بلوکه شده مارابده حال اگر اینها جاسوس نبودند عمرا آمریکا زیر بار می‌رفت اینجا عمله های آمریکا زیر بار نمیرن ....
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    موافق هستم منم
  • محسن IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 2
    با سلام آقای رضوی شما چه منفعتی داری
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    بنده خداها گناهی مرتکب نشدن. بعدشم خود قالیباف مگه بوده؟ یه سفر عادی به کشوری که این همه آدم دارن میرن میان جنجال نداره
  • پارسا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    عالی
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 3
    این اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه از طرف ایادی پست فطرت امریکا در ایران علیه رئیس مجلس کلید خورده به خاطر مصوبات و اقدامات مجلس برای رفع تحریمها. در زمان مرحوم هاشمی بهرمانی ,همسر ایشان و فرزندان اناث اش در انگلیس زندگی میکردند چرا در ان زمان این جنجال را علیه او بر پا نکردند؟ از طرف دیگر برای همه مثل روز روشن است که سفر به ترکیه از سفر به کیش ارزانتر تمام میشود در نتیجه ایرانیان بیشتر ترجیح میدهند به جای سفر به کیش به کشور مسلمان همسایه سفر کنند کجای این اشکال دارد؟ این خانواده مگر از پول بیت المال برای مسافرت خودشان هزینه کردند که باید پاسخگو باشند؟ نامردی و ناجوانمردی هم حدی دارد! بایستی قوه محترم قضائیه بدون کوچکترین اغماض مسبببین وضع اقتصادی اسفبار موجود را هر کس که میخواهد باشد را به پای میز محاکمه بکشاند که این خواسته بی چون و چرای تمام مردم است.
  • شهاب IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 2
    اشتری که معلومه با کیا بسته ولی از قالیباف دفاع میکنین ؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 4
    دشمنای قالیباف عقده هاشونو رو کردن
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      2 2
      دستشون رو شد
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    شما صورت مسئله رو هم پاک کنی، مردم فهمیدن کجا چخبره
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    مردم باید بپای مسولان باشند تا جامعه درست شه افرین به کسی که خبر را منتشر کرد
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    باید خانواده حرف شنوی می‌کردند. تا آبروی آقای قالیباف را نریزند.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    مسئول نشوند تا بپا نداشته باشند!
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    مادربزرگم سالها قالیباف را سر نماز یاد می کرد
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    یک. سوال. ،،،،، حالادختر فلانی رفته ترکیه. خوب چه اشکالی داره. یک برنامه. عکسی میگیرد. ناگهان. بی بی سی. ،،، من وتو. ،، سعودی اینترنشنال ...و معاندین دیگر. ..... این عکس در خبر اول. و انگار. ایران فرو ریخته حاللا سوال. ..میدونید. چنین هزار نفر. رفتند ترکیه. و خانه خریدند میدونید چقدر ارز از مملکت. خارج شد و اردوغان. رند و تجاوزگر چقدر. ارز رفت. کب برد ،، چرا برد. چرا ، یک تصویری از انها در صفحات. تلویزیونهای. معاند خبر سازی و بحرا سازی نمیکنند. ،، هیچگس کاری حرفی دارد چرا اطمینان داریم. که بر نامه ای براندازانه. عکسی را. قند شیرین دهان. مجریان خارجی میکند ... کجائیم ما چرا خود رزنی. بفهمید چه خبره از مسولان هم میخواهید برید . و هر جا میخوان برن. ولی مواظب معاندین باشید. ، عسل برا ی ماهواره ها ،تلویزیونهای دشمن درست نکنید ...
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    به همون دلیلی که عزیزان عالم و تراز بر نمیگردن به منطقه ی خودشون و یا تبلیغ نمیرن سیستان و بلوچستان؛ رفتن اینا هم هیچ مشکلی نداره.
  • سعید IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 2
    جناب آقای رضوی عزیز! فرمایش شما متین. حالا بگیم اختیار دخترش دست مردمه. اختیار خانم خودش رو هم نداره آقای قالیباف. مگه برا خروج زن از کشور اجازه شوهر لازم نیست؟ این چه جور مخالفتی بود که آقای قالیباف داشت. تو رو خدا اینقد برا نظام هزینه تراشی نکنید.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    به قول حضرت امام ره ملاک حال فعلی افراد
  • GB ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    چطور
  • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 4
    20 سال برای خانواده رفسنجانی بپا گذاشتید و هر حرکت بچه هاش رو به چاش نوشتید حالا قضیه عوض شد!؟
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      2 0
      عالیجناب ...بچش هزاران میلیارد رشوه اختلاس و ضرر به بیت المال و اقتصاد ملی زده داری مقایسه میکنی با خرید چندمیلیون تومن کالا با پول حلال از سفری که از کیش ارزونتر در میاد?!!! مرگ بر مریم رجوی
  • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 2
    هر دو حزب هیچ کدومشون مردمی و مردم نهاد نیستن.
  • کامی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام عزیزم ... کی ساخته و به چه منظوری ساخته ،
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 2
    قالیباف ، تو با این دل ساده ما چه کردی ، چه کردی ؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 3
    این نقشه هست خانواد قالیباف خراب کنده
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 2
    بی اخلاقی بین مسولین موج می زند کاش یکم به فکر مردم بودن تو این شرایط اقتصادی مردم درک میکردن
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 1
    در نماز جمعه سراسر کشور این سفر را محکوم کردند
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 0
      نماز جمعه سراسر آلبانی?
  • یک ترک IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    قالیباف شوهر دخترش که نیست شوهر داده تمام حالا دامادش جه غلطی می کند به من و قالیباف ربطی ندارد بدتر بشه میگه صاحب این دختر من هستم به شما و پدرش چه مربوطه پسرش بود یک حرفی
  • علیرضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 2
    متاسفانه عملکرد ناصواب خانواده قالیباف هزینه سنگین به انقلاب تحمیل کرد آقای قالیباف چه جوابی دارند؟
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      !!!!
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    2 0
    بپا گذاشتن و دشمنی با قالیباف یه بحثه ! اینکه کسی که ادعای انقلابی گریش میشه نتونه خانواده خودش رو کنترل کنه بحث دیگه ایه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    3 1
    مگه تو ایران نمیشه سیسمونی خرید ؟ ا
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    3 0
    عذر بدتر از گناه
  • حاجی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    3 0
    لطفا نظرات رو ویرایش نکنید این برای چندمین بار هست که من میگم یا انتشار بدهید کامل یا کامل انتشار ندهید وقتی ویرایش میکنید اون مطلب ما به یه مطلب دیگه تبدیل میشه که من به نوبه خودم راضی نیستم امانت دار باشید
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    هم نزنید
  • بربادفته IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    بپای همه ما خدایی است که همه چیز را خوب می‌بیندو خوب می ازماید
  • ناشناس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلب ها که خیلی وقته دست شون رو شده
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 1
    ببینید جامعه جاهل به کجا می‌رسد، جهل جامعه وقتی زیاد شد، چطور عملیات روانی در این جامعه اثر می‌کند، وضعیت ما الان عین همان وضعیت است؛ دشمنان اسلام و نظام آمدند عملیات روانی پیاده کنند یک مسؤول را علم کنند، به‌عناوین مختلف برای او نقطه ضعف بتراشند، سرکوبش کنند و از عرصه کنار بزند و بر شما مسلط شوند، همان کاری که آن روز به سر امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) آوردند.
  • FR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 0
    تهمت زدن خوب نیست ولی وقتی انسان رییس محلس جمهوری اسلامیست باید بیشتر مراقبت کند ! اقاي قاليباف از شفافيت چه خبر ؟
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    چرا فرار به جلو میکنید دختر و پسر مسئول فقط یک شخص عادی اند اینها پدرانشون هستند شهید که نیستن مزایا داشته باشند ایا من فرد معمولی هم میتوانم سفری به خارج کشور داشته باشم؟
  • اکبر IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    واقعا خیلی عالی
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    4 0
    از این سفرا مردمم بفرستین یه حال وهوا هم مردم عوض کنن
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    3 0
    حقوق خودتون جلوتر از تورمه کیفتون کوکه
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    سفر بعدی
  • نصرت اله IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    4 0
    درود بر کسانی که بپا می زارند کسی که پاک است از بپا هم بی باک است
  • حمید US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    برای خانواده آنها همه چیز مهیا بود هست ولی برای ما قانون هست راحت نمی شود و سلام آنها دارند ما نداریم آنها می شود ما قانون هست
  • حمید US ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    باسلام مردم فقیر ایران برای آنها می شود و لی برای ما قانون داریم آنها می توانند ما نمی توانیم آنها از قبل سرمایه داشتند ما نداشتیم
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 2
    نقش ایوان
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 2
    بچه که بودیم می خوندیم عمو زنجیر باف بعله قالی منو بافتی بعله پشت کوه انداختی بعله بابا اومده چی چی آورده و... بقیه اش یادم رفته
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    2 2
    هم خط شدن عمروعاص های اصلاحاتچی با تیراناچی برام جالبه. قسمت بامزه ماجرا اینه که کسانی که تورم رو به 1000 درصد رسوندند و برادراشون و آقازاده هاشون یا قاچاقچی یا در زندان یا با سر تو بیت المال یا در منازل صدهامیلیاردی سکونت دارند, بخاطر چند قلم چندمیلیونی کالا و خریدش با پول حلال از ترکیه, در حال سکته کردن هستند. مسخره کردن خودشون رو و ضدانقلاب رو.خخ
  • فرشا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 1
    به به عذرخواهی کرد که چی
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    رضوی نیخواد
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    مشکل اینجاست یکسری مسائل رو جناحی میکنن
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    جهت تخریبه وگرنه ترکیه رفتن چه گناهی داره با این قیمت ارزان
  • شاهد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 0
    خوبه دولت آقای رییسی باعث شد کورها و کرهارو حسابی شفا پیداکنند.
  • مهدی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    گناه قالیباف چیه؟
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      باید دخترش را شوهر نمی داد تا مثل فایزه هر روز خودش تنهایی مهمانی بهایی ها به انگلیس می رفت
  • محمدی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    دزدی که نکردن. با بهاییت همنشینی که نکردن. جاسوسی که نکردن. یه مسافرت ساده ی خانوادگی بوده.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    امام رحمه الله خوب راه را نشان داده است اگر از شما امریکا واسرائیل دارند تعریف می کنند شما اسلامتان امریکایی است اما اگر بی بی سی و انگلیس امریکا و اسرائیل علیه تان دارند موج پراکنی می کنند شما در مسیر درست هستید
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    فایزه می خواهد گناه دیدار با بهاییان را با سفر داماد قالیباف یکی بداند
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 1
    هیچ هم اشتباهی نکرده دامادش بوده و مسئول دولتی هم نبوده و اختیار پولش را هم دارد به کسی هم ربطی ندارد
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    خود قالیباف برعکس مسئولان روحانی نه دو تابعیتی است و نه کاخ و ویلایی در خارج و داخل کشور دارد
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    سفر به فرانسه و انگلیس مشکل نداره اما به ترکیه مشکل دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس