لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد به آرسنال باخت و از لیگ قهرمانان دورتر شد/ بازگشت و گلزنی رونالدو هم دردی دوا نکرد

هفته سی‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت شکستی دیگر در کارنامه شیاطین سرخ و دورتر شدن این تیم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.

به گزارش مشرق، در اولین بازی از هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز(شنبه) از ساعت ۱۶ به وقت تهران، تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه امارات لندن میهمان آرسنال بود و این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به میزبان خود واگذار کرد.

آرسنالی‌ها که رقیب مستقیم شیاطین سرخ در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند، خیلی زود و در دقیقه سوم توسط نونوتاورس به گل رسیدند. برتری آرسنالی‌ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۳۰ این تیم توسط ادی انکتیا به گلی دیگر رسید هرچند که این بار توسط var به دلیل قرار داشتن گلزن توپچی‌ها در منطقه آفساید مردود اعلام شد. البته خیلی طول نکشید که آرسنال دومین گلش را زد و این بار این بوکایو ساکا بود که در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. این پنالتی حاصل خطای الکس تلس روی ساکا بود.

منچستری‌ها اما تنها دو دقیقه بعد دوباره اختلاف را به حداقل رساندند و این کریستیانو رونالدو بود که در روز بازگشتش به ترکیب شیاطین سرخ - پس از غیبت در بازی قبلی این تیم - توپ ارسالی توسط نمانیا ماتیچ را با پای چپ وارد دروازه آرسنالی‌ها کرد.

رونالدو این گل را به پسر تازه از دست رفته‌اش تقدیم کرد و توانست به چهارمین گلزن تاریخ منچستریونایتد بدل شود.

در نیمه دوم هموطن رونالدو، برونو فرناندز می‌توانست گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند اما او ضربه با وجود فریب دادن دروازه‌بان توپچی‌ها به تیر عمودی دروازه خورد و به بیرون رفت.

آرسنالی‌ها که از این اتفاق روحیه گرفتند، حمله را از سر گرفتند و در دقیقه ۷۰ با شوت از راه دور گرانیت ژاکا، در حالی که داوید دخه‌آ دروازه‌بان من‌یونایتد دید کافی نداشت، سومین گل‌شان را هم به ثمر رساندند.

با این نتیجه آرسنال که یک بازی کمتر نسبت به منچستریونایتد انجام داده است، ۶۰ امتیازی شد و با افزایش اختلافش با شیاطین سرخ به ۶ امتیاز، به رده چهارم صعود کرد. شاگردان رالف رانگنیک هم با قبول دهمین باخت‌شان در این فصل با ۵۴ امتیاز در رده ششم باقی ماندند و حتی ممکن است این جایگاه را از دست بدهند اگر وستهام رده هفتمی که تنها دو امتیاز کمتر از آنها دارد، فردا در خانه چلسی پیروز شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی با ۷۷، لیورپول با ۷۶ و چلسی با ۶۲ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس