کد خبر 1366981
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
گزارش کمیسیون شوراها درباره حواشی بازی ایران و لبنان تقدیم هیئت رئیسه شد

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش به هیئت رئیسه درباره حواشی بازی ایران و لبنان به هیئت رئیسه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع حواشی پیش آمده در بازی ایران و لبنان در مشهد، اظهار کرد: پس از این اتفاق رئیس مجلس به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه، ماموریت داد تا موضوع را پیگیری و گزارش آن را به هیئت رئیسه ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد بازداشت نایب رئیس

وی افزود: پس از آن کمیسیون شوراها به منظور بررسی ابعاد مختلف به وجود آمده در بازی ایران و لبنان در مشهد، جلساتی را با مسئولان مختلف برگزار و گزارشات لازم را از آنها اخذ کرد.

بیشتر بخوانید:

درخواست عزل چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه به منظور بررسی جزئیات حواشی بازی، کارگروه ویژه ای در کمسیون شورا تشکیل شد تا گزارشات و اطلاعات را جمع‌بندی کند، گفت: کارگروه مربوطه جمع‌بندی خود را انجام و به اعضای کمسیون شوراها ارائه کرد.

جوکار بیان کرد: پس از انجام بررسی‌ها جمع‌بندی کمیسیون شوراها درباره حواشی بازی ایران و لبنان در قالب گزارش در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گرفت.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره قرائت گزارش در جلسه علنی یا ارائه آن به دستگاه‌های مربوطه در اختیار هیئت رئیسه است، بیان کرد: ضعف مدیریت، ناهماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و اخذ تصمیمات انفرادی از جمله مسائلی بوده که باعث به وجود آمدن این اتفاقات شد.

پیش از آغاز بازی ایران و لبنان در مشهد ، حواشی در ورزشگاه پیش آمد که رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی مجلس برای رسیدگی به اتفاقات ای بازی ، ماموریت داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    اوغور بخیر!!! حالا گزارش جالبه«ضعف مدیریت، ناهماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و اخذ تصمیمات انفرادی از جمله مسائلی بوده که باعث به وجود آمدن این اتفاقات شد.» یعنی یک ماهه تحقیق کردید به این رسیدین؟!
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    آقا شما مشغول باشید.خیلی هم عجله نکنید با دقت همه چی رو بررسی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس