کد خبر 1367209
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
ادعای رژیم صهیونیستی درباره میران اورانیوم غنی شده ایران

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت درباره مسائل خاورمیانه به طرح ادعاهای بی اساس و واهی علیه ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، «گیلعاد اردان»، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، دوشنبه در جلسه شورای امنیت درباره مسائل خاورمیانه به طرح ادعاهای بی اساس و واهی علیه ایران پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای فقط چند هفته زمان لازم دارد.»

اردان در ادعاهایش گفت: «درحال حاضر سانتریفیوژهای پیشرفته ایرانی به چرخش خود ادامه می‌دهند و تهران تا داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای تولید یک بمب هسته‌ای تنها چند هفته فاصله دارد.»

این نخستین بار نیست که مقامات تل آویو به طرح ادعاهایی علیه ایران می‌پردازند.

در حالی که ایران بارها بر مسالمات آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده و صلح جویانه بودن فعالیت هسته‌ای ایران نیز در گزارش‌های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی تکرار شده است، اما رژیم صهیونیستی با طرح برخی ادعاها و اتهامات ساختگی در تلاش است تا به زعم خود فشار بر ایران را بویژه در حوزه هسته‌ای افزایش دهد، هرچند رویکردهای خصمانه و غیرمنطقی تل آویو علیه ایران باعث شده تا ادعاهای این رژیم نیز در سطح مجامع و میان سایر رهبران خارجی چندان خریداری نداشته باشد. تا آنجا که بسیاری گفته اند که تل آویو در جریان پرونده هسته‌ای ایران دچار نوعی انزوای خودساخته شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • CA ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    6 0
    خودشون چی؟ اول باید راجع به هسته ای خودش پاسخ بده
  • نام آشنا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    10 0
    یک نفر نیست از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران که به یاوه گوئی های این رژیم شرور و ادم کش پاسخ بدهد. در دنیا حدود بیش از دویست کشور وجود دارند ولی فقط این کشور جعلی است که به برنامه هسته ائی ایران معترض است. ثانیا : بیش از ده سال است که این رژیم جعلی و آدمکش همین حرف را دارد تکرار میکند. ثالثا : برنامه هسته ائی ایران صلح امیز است و کاملا تحت نظر آژانس انرژی اتمی ولی برنامه هسته ائی رژیم اپارتاید و جنایتکار اسرائیل از هر نظر ازاد گذاشته شده و دارای دهها کلاهک هسته ای است و کسی هم به او معترض نیست!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    4 0
    به اونا ربطی ندارد ...قاتلین وحشت
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    3 0
    اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 1
    تجربه نشان داده است ادعاهای اسراییل علیه ایران بی اساس و واهی نیست . مبتنی به امار و اطلاعات داخل ایران است
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 1
      به شما وطن فروش های کثیف چه آخه ما بمب اتم داشته باشیم یا نداشته باشیم به هیچ کشوری ربطی نداره ما هر سلاحی بخوایم میسازیم
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    5 1
    اصلا داریم! بمب اتمم داریم! به شما چه!؟ زمانیکه تابع برجام بودیم تونستید آرامش و امنیت اقتصادی این مملکت رو ببینید؟! شما غربیها و حرامزاده های صهیونیست دشمنیتون با ملت ایرانه و این حرفها همش بهانست!!! خدا نسل صهیونیست رو از زمین بداره انشالله
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    مرگ براسراییل وامریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس