به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از اظهارات شنیدنی "لوکی" رپر انگلیسی درباره واهمه رژیم صهیونیستی از شنیده شدن شعار انتفاضه فلسطینیان را منتشر کرد.

"رژیم صهیونیستی از کلمه انتفاضه واهمه دارد و موسیقی من را از پلتفرم  (Spotify)  حذف می کند اما من در مقابل رنج بسیاری که بر مردم فلسطین تحمیل می شود سکوت نخواهم کرد!"

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    درس عبرتی هست که ما باید شرکت های خصوصی ایرانی رو تقویت کنیم برای ایجاد پلتفورم های نرم افزاری غیر وابسته و مستقل از کنترل صهیونیسم جهانی. متاسفانه تا ضربه های محکم تری نخوریم به فکر نیست کسی. گرچه همین حالا هم ضربه ای که خوردیم و داریم روزانه میخوریم هزینش برامون از یک جنگ نظامی کمتر نیست ولی کسی دلسوز نیست تا حل کردنش رو به عهده بگیره و متولی نداره.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس