کد خبر 1367701
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
۳ شرط کونته برای قبول هدایت پاری سن ژرمن

اگر پاری سن ژرمن خواهان آنوتنیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده خود باشد، باید هزینه زیادی پرداخت کند.

به گزارش مشرق و به نقل از اکیپ، سرمربی فعلی تاتنهام به باشگاه فرانسوی گفته است که سالانه ۳۰ میلیون یورو برای هدایت این تیم و هم‌چنین حضور یک مدیر ورزشی در اختیارش می‌خواهد. پاری سن ژرمن در جست‌وجوی سرمربی جدید است. دوران مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه پس از پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید. او موفقیت‌های داخلی را در پارک دو پرنس پشت سر گذاشت، اما  دستاوردهای خارج از فرانسه او چشمگیر نبود و همین مساله باعث شد تا پوچتینو اعتماد کادر مدیریتی را از دست بدهد.

به همین دلیل، هیات مدیره باشگاه پاریسی جست‌وجوی خود را برای یافتن سرمربی بعدی آغاز کرده‌اند؛ آنتونیو کونته جدی‌ترین گزینه برای هدایت این تیم است.

بیشتر بخوانید:

پروژه اخراج پوچتینو از پاریس آغاز شد

سرمربی فعلی تاتنهام با سران پاری سن ژرمن تماس گرفته و خواسته‌های خود را در مورد قراردادش بیان کرده است. با این حال، هنوز پاسخی به خواسته‌هایش دریافت نکرده است.

این مربی ایتالیایی ۳۰ میلیون یورو در سال دستمزد درخواست کرده است. این باعث می‌شود که او با دیگو سیمئونه به عنوان یکی از پردرآمدترین مربیان جهان هم سطح شود. علاوه بر این، او می‌خواهد در باشگاه در کنار افرادی که خودش انتخاب می‌کند کار کند. این از مدیر ورزشی شروع می‌شود تا تیم تدارکات. در حال حاضر، لئوناردو این نقش را در باشگاه دارد، اما کونته گفته است که ترجیح می‌دهد با جانلوکا پتراچی همکاری کند.

آخرین درخواستی که کونته کرده است این است که در صورت تبدیل شدن به سرمربی در باشگاه، بخواهد تیم را از شر "بازیکنان اینستاگرامی" رها کند؛ بازیکنانی که تمرکزشان در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر از تمرکزی است که روی زمین فوتبال نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس