کد خبر 1367991
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
دستگیری دو موادفروش طی تعقیب و گریز در پرند+فیلم

فرمانده انتظامی رباط‌کریم گفت: عصر امروز در اطراف یکی از مراکز آموزشی در فاز ۶ شهر پرند دو نفر از خورده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی رباط‌کریم، از عملیات تعقیب و گریز و دستگیری دو عامل مواد فروش در پرند خبر داد و اظهار کرد: در پی ارسال گزارشات مردمی به مرکز کنترل نیروی انتظامی که فروشندگان مواد مخدر به جهت آلوده کردن جوانان، مخصوصا دانش‌آموزان در اطراف مدارس فعال هستند، نیروی انتظامی طرح‌های خوب و جدی را در سطح حوزه استحفاضی خصوصا در شهر پرند اجرا کردیم.

وی گفت: این طرح در قالب مبارزه با توزیع مواد مخدر خصوصا در اطراف مراکز آموزشی و مدارس پیاده و برنامه‌ریزی کردیم جهت برخود جدی با عمده‌فروشان و چه خورده‌فروشان در سطح حوزه استحفاضی.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم ادامه داد: عصر امروز در اطراف یکی از مراکز آموزشی در فاز ۶ شهر پرند دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر که قصدآلوده کردن جوانان خصوصا دانش‌آموزان ما را داشتند با اقدام قاطع و به موقع همکاران نیروی انتظامی و یک خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: پرونده مقدماتی تشکیل شده و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

زنگنه در پایان ضمن هشدار به کسانی که در پی آلوده کردن جوانان ما به مواد مخدر هستند تاکید کرد: ما به عنوان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس درخواست‌های مردمی و حسب وظیفه ذاتی خود اقدامات قاطع و مقابله مستمری را با پدیده شوم مواد مخدر در دستور کار داریم و کوتاه نخواهیم آمد و ان‌شاء الله با این اقدامات مستمر بتوانیم محیطی امن و پاک را برای مردم فراهم نماییم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 0
    حکم باید اعدام باشه همین
  • DE ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 2
    علت این دستگیری ها مشکوک است !! حالا باید جلوی مدرسه هفت تیرکشی و پلیس بازی در می آوردند تا بچه های مردم وحشت بکنند ؟؟
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 1
      چقدر پروپاگاندا میکنی
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    این که شناسایی و دستگیر به قول شما شد از یک مرجع بزرگ مواد تهیه میکند که در نهایت مشخص میشود این افراد درشت را میشناسید ولی در عمل ادامه فعالیت میدهند همچنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس