کد خبر 1368604
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان دیالی عراق

صدها نفر از مردم بعقوبه، مرکز استان دیالی بعدازظهر امروز برای بزرگداشت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش مشرق، شهر «بعقوبه» در مرکز استان دیالی (واقع در شرق عراق) بعد از ظهر امروز شاهد برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور صدها نفر از اهالی این شهر بود.

به نوشته وبگاه المعلومه، «محمد حسن» عضو کمیته هماهنگ کننده روز جهانی قدس در استان دیالی، در این باره گفت که صدها نفر از نخبگان و شخصیت‌های این استان از طیف‌های مختلف، با در دست داشتن تصاویر امام خمینی، مقام معظم رهبری و آیت‌الله العظمی سیستانی اقدام به راهپیمایی کردند.

به گفته وی هفدهمین‌ سالی است که مراسم روز جهانی قدس در این شهر برگزار می‌شود و همزمان در شهرهای دیگر دیالی نیز مراسمات مشابهی برپا می‌شود.

حاضرین در راهپیمایی امروز ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم کرده و از گروههای سیاسی خواستند تا مراقب افراد و گروههای وابسته به صهیونیست‌ها به خصوص در اقلیم کردستان باشند.

پیش از ظهر امروز نیز صدها نفر از اهالی شهر بصره در جنوب عراق برای پاسداشت روز جهانی قدس با دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیت‌الله سیستانی و همچنین شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به خیابان‌ها آمدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس