کد خبر 1368676
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
اولین نیروی آمریکایی در جنگ اوکراین کشته شد

یک تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا با نام ویلی جوزف کنسل به عنوان اولین شهروند آمریکایی هنگام جنگ در اوکراین کشته شد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جوزف کنسل یک تفنگدار ۲۲ ساله سابق نیروی دریایی آمریکا در کنار نیروهای اوکراینی در جنگ با روسیه کشته شد.

ربکا کابررا مادر جوزف کنسل به شبکه سی ان ان گفت که پسرش روز دوشنبه گذشته در حالی که برای یک شرکت پیمانکاری نظامی در اوکراین کار می کرد کشته شد.

کنسل که به تازگی به عنوان افسر اصلاحات در ایالت تنسی مشغول به کار شده بود پیش از این از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ در تفنگداران دریایی آمریکا خدمت کرده بود.  

کابررا مادر کنسل در ادامه افزود: پسرم می‌خواست به آنجا (اوکراین) برود زیرا به چیزی که اوکراین برای آن می‌جنگید اعتقاد داشت و می‌خواست بخشی از آن باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جسد کنسل نیروی سابق نیروی دریایی آمریکا دراوکراین تا کنون پیدا نشده است.

دولت آمریکا با آغاز جنگ روسیه به اوکراین به رغم دخالت مستقیم تا کنون حمایت تسلیحاتی و مالی بسیاری در حمایت از کی یف در برابر حملات مسکو داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • روزبه IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    10 1
    غربیها اوکراین رو وارد فاز تهاجمی نبرد با حمله به خاک روسیه خواهند کرد، در این حالت روسها ناچار به گسترده تر کردن دامنه جنگ خواهند کرد که ابعاد ویرانگرتر ی برای اروپا خواهد داشت، میشه نتیجه گرفت اگه تا دیروز برخی اذعان داشتن روسیه در تله آمریکایی ها گیر افتادن ولی ظاهرا نقشه نابودی اروپا تا اینجای کار بیشتر در حال اتفاق افتادن هست
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      4 2
      آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • حاجی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 10
    چگوارا هنوز زنده است
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    11 1
    بره به جهنم پیش بقیه هفیترکشها و آدمکش های آمریکایی
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    9 2
    باید می گفتید یک یانکی به درک واصل شد... قرار غربگداها: امشب ساعت ۸۳۰ سفارت سوییس جهت روشن نمودن شمع یادبود
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    10 1
    بدرک واصل شد
  • پان آریایی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 10
    از این جنگ آریایی کشی متنفرم باید سریع تر هر دو طرف این جنگ بیهوده و بی نتیجه را متوقف کنند این جنگ جز برادر کشی چیزی نیست آرزوی صلح و دوستی برای برادران اسلاو مان دارم
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      3 0
      حالا تو بگو خاک انداز بیین همینها تو را به حساب می آورند یا نه. نژاد پرستی ذاتا فرومایگی و اقتدا به شیطان است. اما اینکه دیگر خودت را با مولوندهای قاطی می کنی به این امید که آدم حسابت کنند دیگر دیوانگی است.
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    6 2
    امریکایی ها را فریب دادند و به جنگ در عراق و افغانستان فرستادند حالا هم یک سری را فریب دادند و به اکراین فرستادند
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    8 2
    زلنسکیِ دلقک، قهرمان صهیونیستها
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    9 3
    بیش باد .
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      5 2
      ان شاء الله!
  • حسین IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 7
    کل غرب داره به اوکراین کمک میکنه ،روسیه شکستی سخت تر از شکست شوروی در افغانستان میخوره ،البته در صورتی که مردم اوکراین هم مانند مردم افغانستان شجاعت بخرج بدهند.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      1 0
      بازنده اصلی همون اوکراینیهای خرفت و اروپایی‌ها عمله هستن
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    7 1
    فقط دامنه جنگ گسترده تر میشه و روسیه شکست نميخوره
  • پادشاه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    بنده خدا فکر کرده جنگ مثل فیلم های هالیوودیه . فکر کرده مثل فیلم های هالیوودی که همیشه توش آمریکایی ها پیروز میشن، اینم پیروز میشه.یه خیالاتی مثل بت من و مردم عنکبوتی برای خودشون ساختن که از هر ساقی ساقی تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس