کد خبر 1368725
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
افزایش فساد اخلاقی در پارلمان انگلیس

نماینده پارلمان انگلیس با انتقاد از فرهنگ حاکم در فضای پارلمان این کشور گفت برخی از مردان در پارلمان و دولت انگلیس احساس می‌کنند هدیه خدا به زنان هستند.!

به گزارش مشرق، آن ماری ترولیان وزیر تجارت بین‌الملل انگلیس در مصاحبه با رسانه‌های این کشور ، با عبارتی کنایه آمیز خطاب به نمایندگان مرد پارلمان گفت: «دست‌هایتان را در جیب خود نگه دارید».


افشاگری‌های این نماینده زن پارلمان انگلیس در حالی مطرح شد که اتهامات زن ستیزی و بدرفتاری جنسی و فساد اخلاقی در پارلمان انگلیس شدت گرفته است، به ویژه پس از اینکه فاش شد نیل پریش یک نماینده مرد عضو حزب حاکم محافظه کار در صحن علنی مجلس با تلفن همراهش به تماشای فیلم‌های مستهجن مشغول بود و با شکایت دو نماینده زن که در کنارش نشسته بودند موضوع برای بررسی به کمیته انضباطی ارجاع شد.


خانم ترولیان افزود: من فکر می‌کنم همه ما به عنوان زنان در مجلس با زبان نامناسبی مواجه شده ایم. افزایش فساد اخلاقی در پارلمان انگلیس مدتهاست خبر ساز شده است و هر از گاهی با موضوعی تازه نمایان‌تر می‌شود. به تازگی برخی رسانه‌ها اعلام کردند بیش از ۵۰ نماینده پارلمان انگلیس به اتهام سوء استفاده و آزار جنسی شکایت شده است.


این در حالی است که پیشتر شماری از کارکنان زن در پارلمان انگلیس از موارد متعدد آزار جنسی در اتاق‌ها و راهروهای مجلس انگلیس شکایت کرده بودند و شماری از آنان بدون نام بردن از اشخاص، برخی نمایندگان و کارکنان پارلمان را بیمار جنسی معرفی کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    7 8
    نماینده های ما خیلی خوبند خدا خیرشون بده. این قدر خوووووبند ک نگو. پاک و مطهر.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    5 1
    در تمام دنیا پارلمان ها مشغول مفتخوری هستن و از بیکاری کارهای جنبی انجام میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس