کد خبر 1369258
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
اینستاگرام ۵ هزار پست با هشتگ نادر طالب زاده را حذف کرد

برخی از بندگان خدا نه فقط زندگی خود را به رنگ الهی رقم میزنند، بلکه حجت خدا برای دیگران هم می‌شوند.

به گزارش مشرق،‌ «کامران باقری لنکرانی» طی یادداشتی با عنوان «نادر زمان ما» دربباره مرحوم نادر طالب‌زاده نوشت:

برخی از بندگان خدا نه فقط زندگی خود را به رنگ الهی رقم میزنند، بلکه حجت خدا برای دیگران هم می‌شوند. نادر طالب زاده ازستاره های درخشانی بود که نه فقط خودش پاک زیست بلکه طریق بندگی  را هم به دیگران آموخت.

من او را دوست داشتم چون از ظواهر دنیا گریخت و غرب فتنه گر را با همه جذابیت های اغواگرش رها نمود و مهاجر الی الله شد. او را دوست دارم چون هیچگاه بر سختی این هجرت  بر کسی منت نگذاشت و همه طعنه های این طرف و آن طرف را به جان خرید و خاموش ، با اخلاص، با تدبیرو استوار، خستگی ناپذیر و  پرتلاش، هر چه را در توان داشت برای این انقلاب هزینه کرد.

او را دوست دارم چون در روزمرگی ها و مدیریت های فانی خود را غرق نکرد و بنیاد های محکمی در دفاع از مبانی انقلاب با زبان مردم این زمان بنا نهاد و دستگیر جوانانی شد که می خواستند کاری کنند و بلد راه آنها در دفاع هنرمندانه از انقلاب اسلامی شد. او را دوست دارم چون افق های بلندی داشت و میفهمید که این انقلاب برخاسته از فطرت،  مخاطبین خود را در غرب عالم خواهد یافت و روزی را میدید که خورشید از غرب طلوع خواهد کرد. او را دوست دارم چون موحدین عالم را در دفاع از حق بسیج میکرد و در چارچوب مکان و زمان خود را حبس نمی نمود. 

این همه را نادر طالب زاده، در روزگاری انجام میداد که گاه بی عملان گریبانش را می دریدند و او با بزرگواری و سلام به کار خود ادامه میداد. فقدان او به آسانی جبران نمیشود اما خیل جوانانی که به دست  او در مکتب سید شهیدان اهل قلم در رکاب ولی و نایب صاحبمان روحی فدا راه ورسم عاشقی را فراگرفتند، انشالله راه او را ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    12 6
    صدافسوس که ملت ما از داشتنش محروم شد.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    8 1
    انسانِ نادری بود خدایش بیامرزد...
  • علي مشهدي IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    7 3
    روحش شاد ... فردي كم نظير و بصير و فهيم و انقلابي و ولايتمدار و جامع الاطراف بود...
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام در اینکه ایشون فوق العاده بودند وتفکر وراهشون هم بسیار مخلصانه ودر خدمت انقلاب ونظام واسلام بوده شکی نیست وخودم شخصا فوق العاده ایشونو دوست داشتم ودارم. ولی تورو خدا اینکه بگین از غرب دست برداشت واومد ایران وفلان وبهمان واز رفاه غرب دست کشیدو بگذارید کنار خداییش همه می دونیم شرایط زندگی تو ایران الحق والا نصاف از شرایط یه زندگی متوسط تو آمریکا بهتره.از نظر دسترسی به انرژی ورفاه شهری وایشون اینجا در حد بالا زندگی می کردند.به خاطر دسترسی به رده بالای جامعه.فقط به کسانی که برای تشییع ایشون اومده بودند یه نگاهی بکنید.رسانه ملی هم تا حد زیادی در دسترس ایشون بود.کجا می تونستند.تو آمریکا با یه زندگی معمولی تو دسترسی به رده های بالای قدرت ورسانه دست پیدا کنند.صد البته ایشون شریفتر از امثال علینژاد وبقیه بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس