کد خبر 1369408
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
مرگ این پیتزا فروش، تمام معادلات را به هم زد

با مرگ ایجنت مشهور، وضعیت تعدادی از ستارگان فوتبال برای نقل و انتقالات تابستانی مبهم می‌شود.

به گزارش مشرق، روز گذشته مینو رایولا، ایجنت مشهور دنیای فوتبال به دلیل بیماری در سن ۵۴ سالگی درگذشت. مرگ وی، شوک بزرگی را به اهالی فوتبال وارد کرد و به احتمال زیاد آینده نزدیک تعدادی از بازیکنان بزرگ را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رایولا در سال ۱۹۶۷ در در جنوب ایتالیا به دنیا آمد. او یک سال بعد به همراه پدر و مادرش به شهر هارلم هلند نقل مکان کرد. پدرش یک فست فودی داشت که رایولا سال‌های جوانی خود را به عنوان پیشخدمت در آن گذراند.

او فوتبال را برای تیم جوانان هارلم شروع کرد، اما در سن ۱۸ سالگی فوتبال را کنار گذاشت تا سرپرست تیم جوانان شود.

پس از مدت کوتاهی به عنوان بازیکن و مدیر، رایولا این‌بار به عنوان مدیربرنامه در دنیای فوتبال فعالیت کرد.

رایولا در این حرفه به موفقیت زیادی رسید به طوریکه ایجنت بازیکنان بزرگی همچون ارلینگ هالند، زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس د لیخت، پل پوگبا، ماریو بالوتلی و دوناروما شد.

اکنون با فوت مینو رایولا، به بررسی وضعیت این بازیکنان بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی جاری می‌اندازیم.

ارلینگ هالند (دورتموند)

منچسترسیتی برای جذب هالند که یکی از مستعدترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود، پیشتاز است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در گذشته با مینو رایولا رابطه خوبی نداشت اما آماده بود تا با او بر سر جذب این مهاجم به توافقات نهایی برسد.

این ستاره نروژی یک بند آزادسازی ۶۳ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد. مبلغی که نسبتا کم به نظر می‌رسد اما نکته جالب این است که رایولا و پدر هالند، دستمزدهای هنگفتی را از این انتقال به دست می‌آوردند. این درشرایطی است که به نظر می‌رسید کل هزینه آن نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند باشد.

مرگ این پیتزا فروش، تمام معادلات را به هم زد

پل پوگبا (منچستریونایتد)

قرارداد هافبک فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل به اتمام می‌رسد. این درحالی است که او روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند و حتی در روزهای گذشته توسط هواداران یونایتدی هو شد.

راهنمایی رایولا می‌توانست برای آینده پوگبا بسیار مهم باشد. این ایجنت مذاکرات خوبی با باشگاه‌های پاریسن ژرمن و یوونتوس انجام داده بود تا این ستاره‌ فرانسوی را به یکی از دو باشگاه سابق خود بازگرداند.

مرگ این پیتزا فروش، تمام معادلات را به هم زد

زلاتان ابراهیموویچ (آث‌میلان)

زلاتان ۴۰ ساله، در این فصل در ۲۷ بازی برای روسونری ۸ گل به ثمر رسانده است. هم‌اکنون آث‌میلان با دو امتیاز اختلاف نسبت به اینترمیلان در صدر جدول سری آ قرار دارد.

این درحالی است که قرارداد زلاتان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و وضعیت وی برای اینکه بازنشسته خواهد شد یا به جای دیگری می‌رود، نامشخص است.

گفته می‌شود میلان علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیموویچ برای یک سال دیگر است. اگر بحث تمدید مطرح باشد، باید بندهایی مرتبط با سن این ستاره سوئدی در این قرارداد گنجانده شود که نبود دوست صمیمی و اینجنتی مثل رایولا، بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

مرگ این پیتزا فروش، تمام معادلات را به هم زد

جیانلوییجی دوناروما (پاریسن ژرمن)

این دروازه‌بان پس از عملکرد درخشان در آث‌میلان حتی به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شد و روزهای خوبی را سپری کرد. او سپس سال گذشته به پاریسن ژرمن رفت تا با حضور در لیگ قهرمانان اروپا، شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را داشته باشد چه بسا این تیم فرانسوی با ستاره‌های بزرگ خود نتوانست مقابل رئال‌مادرید کاری از پیش ببرد و حذف شد.

حتی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دوناروما به میلان مطرح شد اما او در مصاحبه‌ای، هرگونه شایعه جدایی از این تیم را رد کرد.

مرگ این پیتزا فروش، تمام معادلات را به هم زد

منبع: میدان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    چه غم انگیز!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس