کد خبر 1370164
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
با این برنامه ریزی چشمم از تیم ملی آب نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت:بین ما و ذوب آهن و چند تیم دیگر، ۶ بازی باقیمانده تا انتهای فصل بسیار مهم است.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:‌عید را تبریک می‌گویم.بازی با ذوب آهن فوق‌العاده سخت است. وقفه طولانی در لیگ ایجاد شد، ما تغییرات خوبی در تیم داشتیم.بین ما و ذوب آهن و چند تیم دیگر ۶ بازی باقیمانده بسیار مهم است. تمام توان را به کار می‌گیریم که امتیازهای خوبی بگیریم و در اولین سال حضور در لیگ برتر، جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در مسابقات پایانی جایگاه خوبی در جدول لیگ در اولین سال حضورمان در لیگ برتر به دست آوریم اما آنچه من را کمی اذیت می‌کند مشکلات مالی است که تمرکز بازیکنان ما را کمی گرفته است. امیدوارم این مشکلات در آینده نزدیک برطرف شود چون از دیدن ناراحتی زیاد تیمم ناراحت می‌شوم چون بازیکنان با حجب و حیایی داریم و آنها تمام توانشان را برای موفقیت تیم گذاشته‌اند. امیدوارم مسؤولان تیم عمیق‌تر به این موضوع فکر کنند تا بازیکنان با ذهن آرام‌تر و دغدغه کمتر کار کنند تا این ۶ بازی باقیمانده لیگ را انجام بدهیم.

عنایتی اظهار داشت: قرارداد بازیکنان ما قراردادهای خیلی بالایی نیست. شما دیدید که در طول فصل کوچک‌ترین تنشی از سمت تیم ما نبوده است و این برای من خیلی خوشحال‌کننده است. دست تک تک بازیکنان‌مان را می‌بوسم، خودشان می‌دانند با آنها ارتباط قلبی دوستانه‌ای دارم و امیدوارم تا پایان فصل با این روند دوستانه و انگیزشی کارمان را ادامه بدهیم و نتایج خوبی درخور مجموعه و خودمان بگیریم و لیگ را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه هوادار همانقدر که در کار دفاعی خوب بوده در امر گلزنی مشکل دارد و فقط ۱۳ گل زده است گفت:‌ ساختار هجومی ما دچار مشکل است ما این موضوع را قبول می‌کنیم ما به غیر از موقعیت‌های گلزنی موقعیت‌های دیگر ایجاد می‌کنیم اما در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌هایی را از دست دادیم که اگر آن توپ‌ها گل می‌شد اکنون جایگاه بهتری در جدول داشتیم اما کاری نمی‌شود کرد، بعضی وقت‌ها استرس و فشار و اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد باعث می‌شود که خط جلوی ما با تمرکز کمتری بازی کند. مهم این است که ساختار دفاعی و حمله ما خوب باشد. با وجود زدن گل‌های کم جایگاه خوبی در جدول داریم چون ساختار دفاعی‌مان ساختار خوبی است. سعی می‌کنیم با تمرکز بیشتری بازی کنیم کارهایی که باید در تمرینات انجام بدهیم را انجام داده‌ایم امیدوارم در ۶ بازی باقیمانده آمار گلزنی‌مان را بالا ببریم با توجه به بازیکنان باکیفیتی که داریم شرایط‌مان بهتر خواهد شد. اولین فصل حضورمان در لیگ برتر است و بازیکنان کمی استرس دارند و این مسأله مزید بر علت شده بود.

سرمربی هوادار در مورد بازی با ذوب‌آهن گفت:‌کاملا تیم با شخصیت و متحول‌شده‌ای نسبت به نیم‌فصل اول هستند قیاس نیم‌فصل اول و دوم از ذوب‌آهن اشتباه است. بازیکنانی که ذوب‌آهن به خدمت گرفته بسیار با کیفیت هستند. روند نتیجه‌گیری تیم مشخص است و ساختار بسیار خوبی دارد. این باشگاه عقبه بزرگی دارد، کارکشته‌ای روی نیمکت این تیم نشسته و اگر مقابل این تیم اشتباه کنیم سخت تنبیه خواهیم شد. تمام توان‌مان را برای موفقیت می‌گذاریم و آرزوی موفقیت می‌کنیم برای تمامی حریف‌مان در بازی‌های آینده امیدوارم فردا یک بازی تماشاگر پسند از هر دو تیم را شاهد باشیم و هر کسی که از موقعیتش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد. ما انگیزه زیادی برای موفقیت در این بازی داریم و ان‌شاءالله این اتفاق رخ بدهد.

وی در مورد مصدوم  و محرومیت تیمش گفت‌:مهدی عبدی، میری و بابک مرادی دچار مصدومیت هستند. محمد ستاری هم سه اخطاره است، ما یک تیم واحد هستیم. تیمی که با وجود اینکه ۶، ۷ بازیکن اصلی‌مان را نداشته‌ایم اتفاقی نیفتاده است ولی این بازیکنان را فردا در اختیار نداریم.

وی در مورد اینکه فاصله دو تیم هوادار و ذوب‌آهن دو پله است، گفت: مطمئناً بازی سختی است. دو تیم ساختار دفاعی خوبی دارند. ما بازی خانگی‌مان را انجام می‌دهیم و از این بابت شرایط‌مان بهتر است و می‌دانیم با چه حریف سرسختی بازی داریم. در تعطیلات لیگ سه بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم و فردا هم ان‌شاءالله بازی خوبی از کار در بیاید و بازی جذابی شود که دو تیم کمتر حالت دفاعی هم داشته باشند چون می‌خواهند در جدول لیگ به جایگاه بهتری برسند.

وی در مورد اینکه فدارسیون شرایط خوبی ندارد و تیم ملی بدون برنامه مشخص و بازی تدارکاتی در آستانه جام‌جهانی است، عنوان کرد:‌ ما با این اتفاقات غریبه نیستیم. در تمامی تورنمنت‌های حساس این اتفاق برای تیم ملی ما رخ می‌دهد. ما توقع داریم تیم ملی‌مان نتایج خوبی بگیرد البته با توجه به شرایط فعلی و بازیکنان باکیفیتی که داریم می‌توانیم خیلی از کمی و کاستی‌ها را جبران کنیم اما با این برنامه‌ریزی خیلی چشمم آب نمی‌خورد که بتوانیم در جام‌جهانی نتایج خوبی بگیریم. همین الان هم خیلی از تیم‌های دیگر عقب‌تر هستیم. تمام توان و استرس‌مان را به مردم وارد کردیم که تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند. اکنون استرس دیگری وارد کردیم که چطور می‌خواهیم با این تدارکات کم مقابل تیم‌های قدرتمند در جام‌جهانی بازی کنیم و این خیلی خیلی می‌تواند بد باشد.

سرمربی هوادار ادامه داد:‌من نه اطلاعات دارم نه دست‌اندرکار هستم اما یک هوادار تیم ملی فوتبال هستم امیدوارم شرایط خوب شود مدام در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و به خودمان امیدواری می‌دهیم امیدوارم که جدی‌تر روی این مسائل باشیم و حتی از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم که خودشان به این مسأله ورود کنند چون همه هواداران نگران تیم ملی فوتبال هستند. چون آبروداری در تیم ملی می‌تواند وجه خوبی برای ما درست کند اما اگر اتفاق بدی رخ بدهد مطمئنا به چند سال گذشته برمی‌گردیم و این برای ما خوب نیست آن هم در شرایطی که تیم ملی ما در رده اول آسیا است. امیدوارم تیم ملی تدارکات خوبی داشته باشد فکر نمی‌کنم خیلی سخت باشد یک همت می‌خواهد که این اتفاق رخ بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس