کد خبر 1370580
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
ترامپ دوباره نتوانست از پرداخت جریمه فرار کند

قاضی استیناف شهر نیویورک درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا برای پرداخت نکردن جریمه ۱۰هزار دلاری را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ان بی سی، قاضی استیناف نیویورک درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعلیق جریمه ۱۰هزار دلاری را رد کرد. چند روز پیش دادگاه شهر نیویورک ترامپ را به دلیل ندادن اسناد تجاری شرکت خود به پرداخت روزانه ۱۰هزار دلار جریمه کرده بود.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از وی خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

وکلای ترامپ روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواستند تا جریمه نقدی را تعلیق کنند، ولی دادگاه استیناف با این درخواست مخالفت کرد.

ترامپ گفته است مدارک مربوط به اسناد تجاری را در اختیار ندارد و نباید جریمه را پرداخت کند. با این حال قاضی انگورون تلاش ترامپ برای حذف جریمه روزانه را رد کرد و گفت سوگندنامه رئیس جمهور سابق عاری از هرگونه جزئیات مفید است.

ترامپ و شرکت او هر گونه تخلفی را رد کرده‌اند. ترامپ روز سه‌شنبه در اظهاراتی تصمیمات دادگاه‌های نیویورک را مغرضانه و ناعادلانه خواند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس