خطیب مسجدالاقصی: صهیونیست‌ها قادر به تقسیم مسجد الاقصی نخواهند بود

خطیب مسجد الاقصی عنوان کرد: شهرک‌نشینان اشغالگر با ترس و نگرانی وارد مسجد الاقصی شدند، زیرا نظامیان اسرائیلی با وجود تعداد زیادشان، قادر به کنترل اوضاع در داخل مسجد الاقصی نیستند.

به  گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی تصریح کرد که اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی با وجود تعداد کمشان، طرح صهیونیست‌ها برای برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در داخل مسجد الاقصی را ناکام گذاشتند.

وی گفت: صهیونیست‌ها همانگونه که در موضوع قربانی کردن در داخل مسجد الاقصی شکست خوردند، اکنون نیز در مسئله برافراشتن پرچم در داخل این مسجد شکست خوردند.

خطیب مسجد الاقصی افزود: اوضاع بسیار ملتهب است و ادعاهای ایتمار بن غویر، عضو تندرو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بیانگر شکستی مفتضحانه است و دشمن صهیونیستی هرگز قادر به اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی نیست.

وی عنوان کرد: از مسلمانان می‌خواهیم از مسجد الاقصی دفاع کنند، چرا که این مسجد امانتی به گردن آن‌هاست.

در همین راستا، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی ثبات و پایداری نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در داخل مسجد الاقصی و مقابله قهرمانانه آنان با اشغالگران اسرائیلی را ستود.

وی در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که حضور گسترده فلسطینیان در داخل مسجد الاقصی، بهترین ضامن جلوگیری از اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد بین مسلمانان و یهودیان است.

طارق سلمی گفت، مقاومت فلسطین با سلاح و شمشیر برکشیده خود حامی و مدافع اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    مطمان باشین مسجدالاقصی هرگز تقسیم نمیشه....ولی انقدردوطرف مخاصمه اونجادعواوکشمکش میکنن که میترسم تاظهوربقیه الله فقط یه گنبدروی آوارهابمونه (ایشون ومن) بیایم روخرابه نمازبخونیم..انشالله به زودی زودایشون بیان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس