سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سلاح کشتار جمعی بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در منطق اسلام جایگاهی ندارد، این بیان ایشان یک تاکتیک نیست بلکه دستور اسلام است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی افزود: سلاح هسته‌ای به عنوان وسیله کشتار جایگاهی ندارد و چنین منطقی برای مواجه با دشمن مورد قبول اسلام نیست.
وی گفت: ولی فقیه این چنین در مواجهه با قدرتهای بزرگ که سلاح هسته ای دارند، موضع می گیرد و برای رعایت آیات الهی  سلاح کشتار جمعی را منع می کند، اینها نشان دهنده تربیت یافتگی ایشان در محضر قرآن است.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: سپاه باید تجلی‌گاه قرآن و حافظ آن باشد، همانطورکه پاسداران به دنبال پیاده‌سازی عدل و جهاد در مسیر خداوند هستند.

پاسداران از خطوط الهی حمایت می کنند، بنابراین سپاه باید قرآن را خوب بشناسد و  سپاه باید عامل و آگاه به انفاق، جهاد، احکام، عبادات و معاملات باشد که همه در قرآن است.

وی بیان کرد: مطمئن هستم قلوب پاسداران ما تجلی‌گاه وحی الهی و خانه‌هایشان بازتاب دهنده و جاری کننده وعده الهی است.

وی اظهار داشت: امروز در جوار بارگاه آسمانی و ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) و در این لحظات مملو و سرشار از ایمان الهی در جمع خانواده‌های قرآنی پاسداران انقلاب اسلامی هستیم که رخسار آنها تجلی گاه وحی الهی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرآن وحی مستمر و وحی جاری است، این نیست که این قرآن در زمانی نازل شده باشد، این تنزیل دائمی و شفا و رحمت است، بهترین معرف قرآن، خود آن بوده و اگر می خواهید از حقایق قرآن باخبر شوید و چشمانتان رویت ملکوتی پیدا کند و به حقایق عالم هستی آگاه شوید از خود قرآن کمک بگیرید.

وی اظهار داشت: قرآن آن حقیقت روشنی است که ما را از ظلمت و تاریکی، جهل، ناآگاهی، جهالت، بردگی و تیرگی ستم به وادی نور و ایمان هدایت می‌کند.

سردار سلامی اظهار داشت: قرآن زیباترین و با قوام‌ترین شکل و مستحکم‌ترین بیان است و تمام اسرار هدایت و سعادت انسان در قرآن کریم متجلی است و درود خداوند بر شما که تلاش می کنید تا سیمای مجسمی از قرآن در قاب یک انسان را نشان دهید.

وی با بیان اینکه قطعا بین رخسار و حقایق باطنی انسان رابطه ای برقرار است، افزود: همان طور که قرآن می گوید؛ کسانی که در جستجوی رضوان الهی هستند در سیمای آنها اثرات سجود آشکار و تجلی معنویت درونی در شاکله و ظاهر آنها آشکار است.

وی افزود: نوجوانان و جوانانی که اهل قرآن هستند، یک معصومیت و طراواتی دل انگیز در رخسارشان وجود دارد، یک حیای معنوی کاملا آشکار و قابل مقایسه و یک نجابت قوی و یک طراوت و نشاط معنوی دارند، انگار شبنم معطری بر سیمای معطر آنان نشسته و چهره ۲ هایشان دلنشین است.

سردار سلامی تصریح کرد: کسانی که اهل قرآن هستند از آرامش و اطمینان قلب خاصی برخوردار می‌باشند که  این اثر طبیعی قرآن است، چون کسی که قرآن می خواند، رنگ الهی می پذیرد و می داند رنگ الهی بهترین رنگ است.

قرآن اسرار عمل صالح را در خود دارد

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: قرآن اسرار عمل صالح را در خود دارد، قرآن شیوه امر به معروفات و نهی از منکرات است و درسهایی از اخلاق و هدایت انسان در جای جای سوره های آن دیده می شود.

سردار سلامی افزود: وقتی شما نماز و قرآن می خوانید به تقوا هدایت می شوید، این حقیقت قرآن است، همان گونه که امیر مومنان سیمای مردانه قران و حضرت فاطمه سیمای زنانه قرآن است.

او  بیان کرد: قرآن چشمه آب حیات است، انسان همانطور که از آب نوشیدن سیر نمی‌شود،   از قرآن به عنوان آب حیات طیبه نیز سیر نمی شود.

سردار سلامی در بخشی از سخنانش گفت: گیاه پاکیزه از سرزمین پاکیزه  می‌روید، خانه اهل قرآن، طیب بوده و فرزندان این خانه گیاه طیب هستند، هر چه می‌توانید قرآن بخوانید، زیباترین زبان، زبان قرآن است و خداوند با زیباترین بیان با بندگانش صحبت می کند، کلمات جایگزین ندارد و به همان زبان باید خواند، پس به همان زبان قرآن مسلط شوید تا زیبایی کلام آن را درک کنید.

فرمانده کل سپاه افزود: انسان مکلف به امر الهی است تا از آتش جهنم دور شود، لذا اهل‌خانه را به نماز امر کنید و بر این امر استوار و مقاوم و پا برجا بمانید.

یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مشهد آغاز و آیین اختتامیه این مسابقات با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    28 1
    مسخره بازی در نیارید و الکی ادای آدمای دین دار رو در نیارید هر سلاحی تو دنیا هست کشور ما هم باید اونو داشته باشه خود همون دین میگه باید ابزارهای دفاعی متناسب با اون زمان رو فراهم کرد
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    17 1
    دشمنان ایران به اسلام پایبند نیستن که از سلاح کشتار جمعی علیه ایران استفاده نکنند و تعهد بدهند ! رهبر معظم انقلاب گفتند در هر سطحی که به ما حمله شود پاسخ می‌دهیم! با این شعارها نباید دست رو دست گذاشت و باید ایران به بمب هسته ای مجهز شود.
  • Karim IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    13 0
    به نظر من این منطق در دنیای کنونی کاربرد ندارد درجنگ احتمالی ایران با اسراییل ویا امریکا استفاده این رژیمهای سفاک وبیرحم از تسلیحات اتمی خود کاملا جدی و واقعی است.در این زمان اگر ایران توانایی بازداندگی هسته ای نداشته باشد بسیار در خطر خواهد بود.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    8 0
    شما بچه بودید یادتون نمیاد. یه زمان میخواستن ابرها رو بارور کنن ایران رو از خشکسالی نجات بده!
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    3 0
    والبته در اسلام چیزی بنام تقیه نیز داربم!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    9 0
    و ب همین علت جرات کردن حاج قاسم رو ترور کنند
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      5 0
      دقیقا" .. دقیقا.. اگر ایران یک قدرت اتمی بود بازدارندگی اتمی داشت حرامزاده گان یهود و یانکی های تروریست هرگز چنین جرات و جسارتی به خرج نمی‌دادند که بزرگترین سردار ما رو ترور و به شهادت برسانند ...
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    9 0
    جناب سردار داشتن سپر هسته ای امروزه یک امر الزام آور برای همه ی کشورهاست. دا‌شتن قدرت موشکی و پهپادی در جنگ های آینده کافی نخواهد بود و باید به سپر هسته ای مجهز باشیم تا دشمنان نگاه چپ به خاکمان نداشته باشند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    5 2
    ناموس آذری و فارس انقدر بی ارزش نیست که انتقام آن را فراموش کنیم. روزی در کاخ های انکارا بالای سر شما نژادپرستها خواهیم آمد و مجازات خواهید شد.
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 3
      ما " فارس" نداریم. فارسها کیانند؟
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 1
      سخن شما صحیح و به جاست ولی باید گفت ملت ایران ، ما ایرانیان از هر قوم و از هر شهر و استان باشیم ایرانی هستیم ، زنده باد ایران
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      1 0
      یعنی چی فارس ها کیانند؟ مردم استان فارس و اصفهان و مرکزی و یزد و ... که زبان کوچه و محله شون فارسیه. فارس هستن. بقیه قومیت ها هم مشخص هستند مثل لر ها و کرد ها و آذری ها و ترک ها و ترکمن ها و بلوچ ها و عربها و آفریقایی های مهاجر زنگباری و ...
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 1
    سلام هزاران ساله مادرمان ایران بر جنگسالار لشگر محمد ص یعنی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    9 0
    بله ما هم موافق صلح و آرامش هستیم شاه اسماعیل صفوی هم جنگیدن با سلاح اتشین و توپ را نامردی میدانست ولی آیا امروز میتوان بدون توپ در این دنیا زنده ماند و از جان مسلمین دفاع کرد (هرسلاحی در زمان خودش میتواند استراتژیک باشید شاید فردا سلاح اتمی استراتژیک نباشد ولی امروز استراتژیک هست
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      1 0
      درود بر شما آفرین و احسنت به نکته بسیار مهم و با اهمیت تاریخی اشاره فرمودید ، تاریخ چراغ راه آیندگان است، نباید برخی اشتباهات رو دوباره تکرار کنیم و باعث هزینه و خسارت برای کشور و ملت ایران باشیم، باید در تمامی زمینه ها قوی قدرتمند شویم باید هر آنچه دشمنان ما دارند ما نیز داشته باشیم تجهیز شویم، بازدارندگی اتمی امروز به شدت لازم و ضروری است حتی باید به فکر بازدارندگی هایی بالاتر از تسلیحات اتمی باشیم در این آشفته بازار جنگل جهانی !
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    7 0
    عربستان امارات ترکیه بسوی اتمی شدن خیز برداشتند ، پاکستان اتمی .... بله قطعا" تسلیحات کشتار جمعی و اتمی خوب نیست ولی دشمنان ما همه اتمی هستند اسرائیل جعلی تا آمریکا و غربی ها ...
  • حاجی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    انشالله
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام فرمایشات سردارسلامی چقدر شیوا و دلنشین و لبریز از معرفت و حکمت است. این سخنان از بصیرت مردانی است که در حال تجربه عرفانی و صعود و عروج و سجود اند. بنظر می رسد شاهد و مشهود به وحدت و یگانگی رسیده و اینگونه با معرفت تبیین می شود. این نعمت الهی از الطاف خفیه و از آثار انفاس قدسی امامین انقلاب اسلامی و هویت دینی و ولایت پذیری است‌. این همه نشانگانی از بعثت ولایت موعود است که پیاپیش مستحق تبریک و تهلیل است. الحمدلله
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    الان یه نماینده مجلس میاد تمام گفته های سردار تکذیب میکنه
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    حتی اگر این جمعی(روباه،شعال،کفتار،گرگ وهرعارتکر طالم استعمارگر وهابی کاوشیرده صهیونیسم وعارتگران...) همه چیزمان باشند!؟نداشته باشی وداشته باشی ونزنی-اونها خواهندزندمگر کاملا عادی،مطیع ورامشون باشی
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    دراین شرایط وشرایط بدتراین خرف(خیانت فساد عارت ظلم بی عدالتی وجنایت ...)هست به ایران ایرانی اسلام ومسلمیون که درحالا واینده عارت وقربانیشون خواهبد کرد حتی اگر این جمعی(روباه،شعال،کفتار،گرگ وهرعارتکر طالم استعمارگر وهابی کاوشیرده صهیونیسم وعارتگران...) همه چیزمان باشند!؟نداشته باشی وداشته باشی ونزنی-اونها خواهندزندمگر کاملا عادی،مطیع ورامشون باشی
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    دنیا قانون جنگل حکمفرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است، تنها ملت هایی که در آینده جهان امکان بقا و حیات عزتمندانه خواهند داشت که بازدارندگی قوی و قدرتمند همچون تسلیحات اتمی و حتی بالاتر از اتمی ایجاد کنند ، دشمنان ما ایرانیان و دشمنان اسلام و مسلمین به انواع تسلیحات کشتارجمعی و اتمی و.... مجهز هستند، حفظ جان و مال و ناموس مسلمان ایرانی بر حاکم اسلامی واجب و ضروری است ..! هر نوع تسلیحاتی که دشمنان قسم خورده ما ایرانیان دارند و تجهیز شدن ما ایرانیان نیز باید داشته باشیم و تجهیز شویم .. قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است... جانم فدای ایران
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    سردار عزیز ما ایرانیان طی این چند دهه تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی غربی ها و صهیونیست ها علیه ما طراحی و اجرا کردند هر سختی رو به جان خریدیم حق ما ایرانیان هست داشته باشیم هر آنچه دشمنان قسم خورده ما ایرانیان دارند .. تسلیحات اتمی حق ما است ، همچنان که دشمنان ما این حق رو دارند .. حفظ جان و مال و ناموس مسلمان ایرانی بر حاکم اسلامی واجب و ضروری است
  • mojtaba SE ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    مشکل ما دشمنان ایران هستند که اتفاقا تو منطقشون داشتن بمب اتمی ,بالاترین جایکاه رو دارد و پاش بیفته با 2 بمب اتمی 14 میلیون نفر رو درتهران نابود میکنن و مملکت رو به باد میدن ,چو تو هنوز نمیتونی واقع بین باشی و دوست داری یک رمانتیگر تفهمی باشی و بخاطر رمانتیکت کشور ما رو به باد بدی..پاینده رهبر عزیزم
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    میشه گفت که شاید منظور اقا عدم استفاده از سلاح اتمی برای ضربه اول بوده ولی برای باز دارندگی توی همین سطحی ازفناوری اتمی هم که هستیم بد نیست.
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    بمب اتم باید داشته باشیم
  • DE ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 1
    سالهاست در پی ساخت بمب اتمی هستید اما هنوز نتوانسته اید .
  • SE ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 4
    مقام معظم رهبری میفرمایند بمب اتم حرامه ولی برادران عرزشی بمب اتم میخوان! پس معلوم شد که این برادران تره هم برای حرفهای مقام معظم خرد نمیکنن!
    • ایران مقتدر iran IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      1 0
      هر نوع تسلیحاتی که دشمنان میهن ما دشمنان قسم خورده ما ایرانیان دارند و تجهیز هستند ما ایرانیان نیز باید بهترینش رو داشته باشیم و تجهیز شویم ، حفظ جان و مال و ناموس مسلمان ایرانی با هر وسیله ای بر حاکم اسلامی واجب و ضروری است ... دنیا قانون جنگل حکمفرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است پاینده باد ایران جانم فدای رهبر آزاده و وطن‌پرستم آیت الله خامنه ای عزیز
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 0
      برو تو همون کانالهای میلیتاری همین مزخرفات نشخوار کن
  • حسین IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    اگر نمیخواهید سلاح اتمی بسازید چرا با کشور هایی که سلاح اتمی دارند سرشاخ میشید؟اگر اسراییل یا امریکا با سلاح اتمی به کشور حمله کنند چکا میخواهید بکنید ؟یا کلا صلح کنید و اسراییل رو به رسمیت بشناسید تا خطر جنگ و تحریم از کشور دور بشه و مردم یک نفس راحت بکشند و یا اگر بنای ادامه درگیری با اسراییل رو دارید باید سلاح اتمی بسازید ،اسراییل و امریکا نه دستورات اسلام حالیشونه و نه بویی از انسانیت برده اند ،مطمئن باش در صورت درگیری تمام عیا اونها حتما از سلاح اتمی استفاده میکنند .
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    2 0
    لطفادرلباس مقدس سپاه واسلام ازطرف مردم ،اسلام ومسلمین صحبت نکن-مردم ومسلمین وشیعیان جهان بالستیک وکلاهک اتمی را حق مسلم ایران میدانند-بعد تو یکنفر میگویی!؟اگر حرفت ازطرف این لباس نقدس فرمانهدی هست که شما یک خائن به اسلام مسلمین وایران هستی(مثل زمانیکه یکتعداد آخوند درباری انکلیسی میگفتند بلندگو حرام هست-اگر نظرت شخصی هست پس حق نداری با این لباس نظر شخصی بدهی وباید ازفرماندهی استعفا بدهی(احمق دشمنان تا بنه دندان سلاحهای کشتار جنعی دارند برای همین یکپاپسیی برای تو ارزش قائل نیستند ومملکت را سالها غارت کردند ومیکنند حالا تواومدی میگی فلان وبهمان!؟ چون بهرحال طی این ۳۰۰سال اخیر استکبار،صهیونیسم ووهابی نشان دادند که میخواهند سر به تنمان نباشد وبالاخره با سلاحهای کشتار جمعی نابودمان میکنندتا بتوانند همیشه عارتمان کنند-هرچه سریعترسلاح کشتار جمعی بالستیک وکلاهک اتمی میخواهیم وبه مخض داشتند هم باید دست پیش را بگزریم وبدون درنگ نابودشان کنیم-مرد حسابی ۳۰سال دیگه با افزایش جنعیت آب ونفت ومعادن و...وجود ندارد-میخواهی این وحشیهای استکبار شرق وغرب مثل مورچه نابود مان کنند!؟ سردار سلامی ففط استعفا ویا فرار کنی بروی به دامان ابرقدرتهایت
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    خاین جاسوس فاسد جنایتکار اکبر دوم مشخص شد(بعدازخاین اکبر اول)
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    2 0
    حاضرم قسم بخورم این سلامی با خودش یا کسی که بهش این حرفها را تلقین کرده خائن وجاسوس اکبر هستند(گفته میشه دشمن از بالاترین مقانها که به ظاهر مومن هستند ولی نادان-بعنوان جاسوس ازابندای کارش دریک ارکانی شروع میکنه وبوسیله جاسوسان دیگر ارتقا ش میدهند)حالا معلوم شد تمام کشتار وترور مردم فرمانده ان نظامی وسردارها ودانشمندان زیر سرباند همین هست یعنی هرخری میدونه تا چندین سال دیگه بخاطر افزایش جمعیت ونحدود شدن ورو به پایان یافتن منابع نفت ذخایر ومعادن کم وبی آبی )هرکسی که بیشترین سلاح کشتار جنعی را داشته باشه بیشتر غارت هم میتونه بکنه-این بابا میخواهد ازحالا کشور را بدهد بهرگرها روباه ها واستکبار شرق وغرب-وهابیها صهیونیسم وغارتگران...(غارتگران چه خوابهای برای دنیا دیده اند این خائن خواب تحویل دودستی کشور ومردم ومسلمین را به استکبار دیده
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    درچندین سال دیکه با افزایش عجیب جمعیت دنیا،محدود وتمام شدن( منابع آب غذا نفت ذخایر ومعادن...)فکر کردی استکبار ودشمنان میگویند مردم بی گناه کشته میشوند ونمبشوند واسمی از دموکراسی وطبیعت وحیوانات و....میآورند!؟اول حفظ خودشان حتی به قیمت نابودی کل بشر-حالا هی خیانت بکنیدوبگویید سلاح کشتار جنعی مثل استکبار نمیخواهیم وهزاران توجیه بیخودی
  • کارشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 2
    ولگردهای دیروز مبلغ اسلام امروز. همین است که این بلا سر دین ملت امده است
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    شما حداقل درحد(بستی کیم کره شمالی نیستید)به صراحت موشک بالستیک وبمب اتم داره وهروقت خواست ازمایش میکنه وامتیازاتشو از(استکبار شرق وغرب)هم میگیره وزیربار هیچ زوری نمیره!؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    تو فکر کردی استکبار شرق وغرب که دارای انواع سلاحهای کشتار جمعی هستند اینهارو گذاشتند در کوزه وابشو بخورند!؟زهی خیال باطل اینها برای روز موعود وبحرانی نکه داشتند که امثال ما را به اسم عناوین مختلف (دموکراسی وانسان وحیوان وطبیعت دوسنی...) مثل جنورهای اضافی نابود کنند(چون اعتقاد راسخ دارند به قانون جنگل درحال واینده-وکاملا گذشته شان ثابت کرده که چه عارتگران وحشی وخون اشامهای هستند)روزش که برسه به هیچ جانداری رحم نمیکنند ومثل پشه حتی بدون یکذره رحم وشفقت نابودمان میکنند(یک روزوزمانی همین وحشیها ماررا ازبهترین مناطق دنیا فراری وبیرون کردننددربیابانها تا خودشان بهترینها را داشته باشند(از۳۰۰ساله که فهمیدنندبازهن خیلی چیزهای دیگه داریم دست بردار نیستندو دوباره فهمیدنندتا منابع آب ذخایر معادن ونفت وهمه چیزمان را نکیرند حتی ازاین بیابانها هم نمیگذرند) توبه عنوان یک مسئول فقط میتونی فکر کنی با یک مشت وحشیترین به اصطلاح انسانهای روی زمین روبروهستی که فقط درپوست انسان هستند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    آقای سردار تو بعنوان یا مسئول ویک نظامی حق نداری دشمن را دست کم بگبری وحرفهای غیر نظامی وبه اصطلاح انسان دوستانه بزنی- تو فقط وفقط حق داری فرض کنی(که قطعا هم تاریخ ثابت کرده همینطوره)بت یک مشت وحشی خونآشام عارتگر نفهم دزد عترتگر وابلیس روبرو هستی که غیر ممکنه سر به زنکا کوچکترین رحمی به شما وبه مردم ایران وایرانی ومسلمانان نمیکنند(فریب این عوام فریبهای دموکراسی انسان حیوان وطبیعت دوستیشان را نخور اینها روباه ه ها وگرگها وکفتارهای درپوست به اصطلاح انسان عستند)گدشته شان رادحالا ببین(اشعتل بهترین سرزمینهای روی زمین وبیرون کردن وغارت سرخ پوستها سیاه پوستها زرد پوستها-نابودی وعترت واستعمارژاپتیها وآلمان واروپا-جنکهای مختلف درمتاطق مختلف دنیا اشعال اسرائیل به کمک وهابیها گاوهای شیرده واشعال باطنی وظاهری مناطق اعراب ومسلمانان ....)
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    سردار این چیزها را نا باید یادت بدهیم!؟ یک نظامی برای حفظ(کشکر،مردم ودینش)نباید خرفهای دموکراسی،حمایت از حیوانات محیط زیست ورحم وشفقت درمقابل دشمنان بزنند چون الارم(فریب یا پشیمانی یا دروع یا وعده وعیرپد یا ترس یا...)به دشمنان متواتر میکند-این حرفهای درمقابل دشمنان خونآشام قسم خورده را ففط بخش دموکراسی و...بزند(نطامیان کشورهای استکباری تاحالا دیدی چنین حرفهای بزنن!؟تازه میگویند ما هرسلاحی وحتی بهترین وقویترهایش را میخواهیم)!؟
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    در قانون یهود و صهیونیسم جهانی حاکم بر غرب جمعیت جهان کنونی جهان زیاد است همواره با ایجاد جنگ ها و با تولید بیماری ها این سیاست کثیف و ضد انسانی رو اجرا کردند یهود و صهیونیسم اعتقاد دارد باید با هر راه و روشی این جمعیت رو کم کرد هیچ بعید نیست چند سال آینده یهود و صهیون بصورت علنی اقدام به کشتار جهانیان کنند برای کنترل جمعیت جهان ... در چنین باغ وحشی در چنین جنگلی آیا نباید ما ایرانیان بازدارندگی اتمی و حتی بالاتر از اتمی ایجاد کنیم.؟
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    ايران ما براي كشتن دشمنان خودش كه جنگ افزارهاي شيميايي و ميكروبي و هسته اي دارند بايد به همه جنگ افزارهاي پيشرفته مجهز باشد. دشمنان ايراني كساني بوده و هستند كه كشور ما را اشغال كرده و دسيسه ميكنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس