کد خبر 1370982
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
محور هراز از ساعت ۱۴ امروز یکطرفه می‌شود/ ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۴ امروز به سمت تهران یکطرفه می‌شود اما شاهد ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: از ساعت ۱۴ امروز با حضور عوامل پلیس راه، محور هراز از محدوده آبعلی به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۵ تا خالی شدن بار ترافیکی محور هراز از شمال به جنوب به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم، سنگین و در برخی مناطق با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، در محدوده آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم سنگین است و توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه بازگشت از مسافرت قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه طی ساعات آینده محورهای شرق استان ترافیکی فوق سنگین خواهند داشت، ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان در این محور با ترافیکی کند و سنگین روبرو شده‌اند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اعلام کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس