کد خبر 1371095
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
رانگنیک: فصل آینده تغییراتی در منچستریونایتد رخ خواهد داد/ رشفورد بازی فردا را از دست می‌دهد

سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داد مهاجم انگلیسی‌اش در بازی فردا شب با برایتون غایب خواهد بود.

به گزارش مشرق، رالف رانگنیک که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس میهمان برایتون خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت بازیکنانش گفت: هری مگوایر به تمرینات تیم بازگشته است و از دو روز بعد از بازی با برنتفورد با ما تمرین می‌کند، برای همین برای بازی فردا وی را در اختیار خواهیم داشت. ادینسون کاوانی هم در حال تمرین است. مارکوس رشفورد نیز این بازی را از دست خواهد داد. او به بیماری برونشیت مبتلا شده و دمای بدنش بالاست، از این رو در بازی فردا تیم را همراهی نخواهد کرد. اریک بایی هم امروز صبح از ناحیه کمر به مشکل خورد و برای معاینه بیشتر به پزشک تیم مراجعه کرد. باید ببینیم وضعیت اریک پس از معاینه‌های اولیه چطور است.

سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد که تیمش در دو بازی اخیر به ترتیب مقابل چلسی به تساوی رضایت داده و از برنتفورد سه امتیاز گرفته است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در دو بازی آخر خانگی‌مان، ما چهار امتیاز از چلسی و برنتفورد گرفتیم. در مورد بازی با برنتفورد صحبت کردم. آن بازی یکی از بهترین بازی‌های ما از نظر مالکیت توپ در شش ماه گذشته بود. مطمئنم که تیمم با همان سطح مقابل برایتون و دو هفته آینده در خانه کریستال پالاس بازی خواهد کرد. چیزی که دوست دارم این است که بازیکنانم در دو بازی گذشته از بازی با هم در زمین لذت بردند و این دقیقاً همان رویکردی است که ما برای بازی فردا مقابل برایتون نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

مقصد جدید پل پوگبا مشخص شد

رانگنیک که در پایان فصل جای خود را به اریک تن‌هاخ هلندی خواهد داد، تصریح کرد: من و تن‌هاخ قطعاً در پایان فصل با هم صحبت خواهیم کرد. هم اریک و هم من می‌خواهیم تمرکز کامل خود را روی بازی‌های مهم پیش روی‌مان داشته باشیم. او سه بازی دیگر به‌عنوان سرمربی آژاکس در پیش دارد و هر کاری برای کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ هلند انجام خواهد داد. ما توافق کرده‌ایم که در پایان فصل با هم گپ بزنیم و در مورد همه چیز صحبت کنیم.

وی ادامه داد: در مورد فصل آینده باید بگویم، با پایان یافتن قرارداد تعدادی از بازیکنان، تغییراتی در تیم رخ خواهد داد. بازیکنان جدیدی که اینجا به ما می‌پیوندند و بازیکنانی که قراردادهای بلندمدت دارند، این موضوعی است که باید با هیئت مدیره در مورد آن صحبت شود. اریک تن‌هاخ باید بگوید که می‌خواهد با چه بازیکنانی کار کند. من نسبت به بازیکنانی که اینجا هستند و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه خواهند شد، نظر مثبتی دارم. این مسیر می‌تواند مثبت باشد و این چیزی است که ما تلاش می‌کنیم به آن برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس