کد خبر 1371204
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
قتل

عروس ۲۵ ساله‌ای در مشهد و با انگیزه اختلافات خانوادگی، مادرشوهر ۶۶ ساله اش را با وارد آوردن حدود ۷۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

به گزارش مشرق، ظهر پنج شنبه ، زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی سیم‌های پلیس پیچید. «پیرزنی در طبقه اول منزل ویلایی در بولوار توس به قتل رسیده است!»

در پی دریافت این خبر بلافاصله گروهی از نیروهای کلانتری آبکوه به فرماندهی سرهنگ محمدعلی محمدی (رئیس کلانتری) عازم نشانی مذکور شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. آنان با تایید درستی خبر و با حفظ صحنه جنایت در حالی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که پیکر بی جان پیرزن غرق در خون کف پذیرایی افتاده بود.

دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع جنایت، بررسی‌های تخصصی آغاز شد. قاضی میرزایی که در همان لحظات اولیه تحقیقات پی به ماجرای جنایت خانوادگی برده بود، ابتدا عروس خانواده را که با دستی خون آلود و بانداژ شده در محل حضور داشت، مورد بازجویی‌های فنی قرار داد. عروس ۲۵ ساله ادعا کرد: دقایقی قبل پدرشوهرم عصبانی به منزل آمد و پس از مشاجره با همسرش او را هدف ضربات چاقو قرار داد.

من هم که ترسیده بودم فرار کردم، اما او به سراغم آمد و قصد کشتن مرا هم داشت که دستم را مقابل چاقو گرفتم و زخمی شد او سپس مرا با همین وضع رها کرد و از خانه گریخت!

در این هنگام دختر مقتول نیز که اولین نفر بعد از وقوع جنایت پا به خانه پدرش گذاشته بود، به مقام قضایی اظهار کرد: وقتی من بعد از شنیدن ماجرای قتل مادرم، هراسان به خانه رسیدم، عروسمان در خانه تنها بود و همین ادعا را مطرح کرد! گزارش خراسان حاکی است، قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که به نحوه رفتار و گفتار عروس خانم مشکوک شده بود، از او خواست باند دستش را بگشاید!

قاضی نیم نگاهی به زخم ایجاد شده روی دست عروس انداخت و بلافاصله متوجه خودزنی شد! و او را در تنگنای سوالات تخصصی قرار داد، اما عروس جوان سعی کرد با تناقض گویی‌های متعدد، راه گریزی برای فرار از این سوالات بیابد و هر بار داستانی را درباره چگونگی زخمی شدن دستش سرهم می‌کرد تا این که دختر شش ساله عروس وقتی با نگاه مهرآمیز قاضی روبه رو شد به طرف مادرش دوید و گفت: مادرم با چاقو خودش را زخمی کرد! من هم برایش باند آوردم که خونی نشود! زن جوان که دیگر همه راه‌ها را بسته می‌دید ناگهان فریاد زد من خودم او را کشتم!

عروس جوان که دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، با اشاره به سرزنش‌ها و نیش و کنایه‌های مادرشوهرش گفت: از هفت سال قبل که عروس این خانواده شدم، همواره مرا تحقیر می‌کردند، پدرم ۱۰ سال قبل به اتهام قتل دستگیر شد و آن‌ها همین موضوع را هر بار مانند پتک به سرم می‌کوبیدند و هر اتفاقی را به گردن من می‌انداختند.

من سعی می‌کردم این سرزنش‌ها و کنایه‌ها را تحمل کنم، چون در طبقه بالای منزل آن‌ها سکونت داشتم و نمی‌توانستم حرفی بزنم، ولی زمانی که گفت: "باید خانه را تخلیه کنید! " خیلی ناراحت شدم! همسرم سر کار رفته بود و کسی جز من و مادرشوهرم در خانه نبود! با همان حالت خشم به طبقه پایین رفتم و به مادرشوهرم گفتم، از جان من چه می‌خواهید؟

او گفت تو همه را به جان هم می‌اندازی! پس بهتر است خانه را تخلیه کنید و به جای دیگری بروید! با این جمله دیگر چیزی نفهمیدم چاقو را برداشتم و چند ضربه بر پیکرش فرود آوردم زمانی که برگشت تا چیزی بردارد دیگر امانش ندادم و پشت سر هم ضربات چاقو را می‌زدم! نفهمیدم چند ضربه شد، چون خیلی عصبانی بودم! بعد هم پیکر خون آلود او را در همان حال رها کردم و به طبقه بالا رفتم!

فکر کردم دخترم خوابیده است به همین دلیل نقشه‌ای کشیدم تا قتل را به گردن پدرشوهرم بیندازم بنابراین با همان چاقو دستم را زخمی کردم و چاقو را به پشت بام همسایه‌ها انداختم! بعد هم فهمیدم که دخترم بیدار بود! اما جست وجوی کارآگاهان با دستور مقام قضایی برای یافتن آلت قتاله (چاقو) نتیجه‌ای نداشت. قاضی میرزایی که متوجه شده بود عروس جوان درباره چاقو دروغ می‌گوید، باز هم او را سوال پیچ کرد تا این که متهم به قتل برای رها شدن از این سوالات به سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: چاقو را درون چاه انداختم!

دقایقی بعد با کشف چاقوی خون آلود، ماجرای این جنایت هولناک در یک ساعت فاش شد و عروس جوان که با حدود ۷۰ ضربه چاقو مادرشوهر ۶۶ ساله اش را به قتل رسانده بود با دستور قاضی میرزایی روانه بازداشتگاه شد تا بررسی‌های بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت ادامه یابد.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    86 60
    پناه بر خدا. امان از کنترل نکردن زبانها و خشم ها...
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      27 25
      اونی که منفی داده، اگر عامدانه منفی داده باشه، معلومه که خیلی شیطان‌صفت و احمقه؛ چون ظاهراً دوست داره خشم‌ها کنترل نشوند و کار به جرم و جنایت کشیده بشه.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      32 1
      مادر شوهر نمی دونست دختر یک قاتل است که برای پسرش عقدش کرد در صورتی که ۱۰سال پیش پدر قتل انجام داد و ۷ سال پیش عقد کرده وقتی از اول دختر مناسبِ خانواده ی خود انتخاب نمی کنید دیگر نیش و کنایه نزنید
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      18 8
      پدر قاتل ، دخترش قاتل ! خدا عاقبت دختر بچه را خیر کند
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      14 16
      یه موقع نذارین یک چند روزی با اخبار نان و ماکارونی سرگرم باشیم
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      7 0
      بهتره والدین تحت هیچ شرایطی عروس ها رو تو خونه خودشون نیارن و اگه میخوان کاری کنند خونه رو رهن بدن به غریبه و پول رهن و به بچه شون کمک کنن .این اوردن عروس تو خونه خود خیلی کار بدیه نهایتا مادر شوهر و عروس و پسر به مشکل میخورن .اخرش میگن منت و دخالت .
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    49 26
    حماسه ای دیگر از مشهد
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      32 14
      سرویس حوادث روزنامه خراسان خیلی فعاله وگرنه مشابه این موارد توی تمام استانها اتفاق میفته
    • US ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      15 6
      مشهد شهر حماسه ها
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    49 71
    عروس مادر شوهر رو نکشته.. نیش و کنایه ها و زخم زبونهای خود مادرشوهره اونو کشته. افرین عروس دلیر
    • کیوان IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      39 8
      خاک بر سر نفهمت
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      6 6
      همانند اینها تو خبرگزاری ها شنیده میشه که داماد کل خونواده همسرشو کشته دلیلی برا تحسین نمیبینم وقعا تا وقتی ک دخالت خونواده ها هست شاهد همچین اتفاقتاتی هم باید باشیم.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      9 7
      اشتباهی مثبت دادم .
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      11 25
      امیدوارم زودتر آزاد بشه, به این عروس شیرزن باید جایزه خنجر بلورین اهدا کرد و به برنامه های تلویزیونی دعوتش کرد
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      10 2
      انشالله همچین عروسی گیرت بیاد
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      4 0
      یه روز مادر شوهر یا مادر زن میشی یه دیگه میاد به عروس و داماد قاتلت به به و چه چه میگه
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 0
      خریت بی مرز
    • امین IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 0
      دوست داری مادر شوهر باشی و عروست اینجوری حق تو بذاره کف دستت؟
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 3
      اینهاازاثرات مشکلات زندگی درجمهوری اسلامیه،دیگه اعصاب مردم خراب کردن
    • اعوذ بالله من الشیطان رجیم. IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      وای خدای من!تودیگه کی هستی؟ همدیگر را باید به صبوری وکنترل زبان وخشم راهنمایی کنیم وگوشی شنوا برای کمک به بهبود روابط نه ساختن قاتل ومقتول .. .
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    9 29
    اوضاع اقتصادی تاثیر به سزایی دارد
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      24 5
      فلذا برای اینکه عروسا مادر شوهرا رو نکشن باید بریم برجام منطقه ای امضا کنیم!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    12 12
    کی ملت ما به این شعور میرسن که اصلا کار به کار هم نداشته باشن؟؟؟؟؟ عروس و مادرشوهر و داماد و مادر زن و ... و ... اصلا یعنی چی؟؟؟؟؟؟ دوری و دوستی مثل همه کشورهای دیگه که فقط زن و شوهر با هم زندگی میکنن و این حرف و حدیثا و چشم و هم چشمی و فامیل بازیا و خاله بازیا نیست خیلی بهتره... هیچ جایی مث ایران انقدر قتل خانوادگی نداریم
    • حسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      7 4
      ظاهرا دیگه دعوا رو حزب و عقیده و اقتصاد نیست.دیگه دعوا بین با خانواده و بی خانواده هاست هیچ کس ازین زاویه نگاه نمیکنه این خانوم که میگه مادر شوهرم تیکه میپروند اخرش که ثابت شد خودشم مثل پدرش قاتله پس مادر شوهره خیلیم بی راه نبود رفتارش
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 3
    عموم دخالت های مادرشوهر مبوط به محبت و علاقه به پسر هست. نمیشه کاریش کرد هر دو طرف به خاطر عشقشون با هم در حال جنگ هستند . تازه این مشکل رو اروپایی ها هم دارند که صدای پاپ هم دراومده بود.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    11 10
    ماشالا مشهدی ها خیلی حماسه ساز شده اند
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 1
      قاشقچی خودت را قورت بده! صورت مسئله را پاک کن؟
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    11 14
    مشهد مهد قتل و جنا یت
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      4 5
      بیش فعالی سرویس حوادث مشرق در پوشش اخبار مشهد باعث شده عده‌ای نادان گمان کنند که هرچی جرم و جنایته فقط در مشهد اتفاق می‌افته. کاش هم مشرق فکری برای ایجاد تعادل در انتشار اخبار حوادث از همه شهرها و استانها بکنه و هم برخی از مردم که سطحی‌نگر و کوته‌فکر هستند، یاد بگیرن که جزء را به کل تعمیم ندهند و نگاه ناسیونالیستی به مسائل نداشته باشن. جناب مشرق! شما با این نحوه خبررسانی، در تمامی نظرات منفی و نگاه‌های بدی که در خصوص مشهد و خراسان رضوی شکل می‌گیره، شریک هستید. آیا این حق‌الناس نیست که دید عده‌ای را (هرچن سطحی‌نگر باشند) نسبت به مردم یک منطقه از کشور، بد می‌کنید؟
  • شیوا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 1
    هفتاد ضربه ؟! خخخخخخ مگه چقدر دلت پر بوده ؟!
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      3 3
      عروس ثابت کرد همه حرف های مادرشوهر به جا بوده و داشته حقیقت و می گفته
  • علی خان IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    11 1
    آدم تا مستقل نباشه نباید زن بگیره،، تا بوده این بوده ، حتی بخشنده ترین آدم ها هم منت سرت میگذارن پس هیچ وقت زیر بلیط کسی نروید ، هیچ وقت زیر دست نباشید سعی کنید آزاد و رها زندگی کنید،، گاو و گوسفند با آن همه منفعت هم آخر منت سرشون میگذارن که کلی خرج کاه و یونجه و علوفه کردیم ،، پس خود را فدای هیچ کسی نکنید جز خودت ،
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 2
    متاسفانه چیزی که در بعضی کامنت گذاران مشرق میبینم و جاهای دیگه کمتر دیده میشه این است که وقتی خبر قتل و جنایت و فجایعی از این دست میاد اونها خشونت رو تحسین میکنن و بر جنایتکار درود میفرستند. متاسفم خیلی. امیدوارم اصلاح بشن
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 1
      اصلاچیزی به عنوان تحسین یاتکذیب نیست.درواقع وقتی این ماجراخونده میشه مثل دیدن یک سریال ازابتداانسان واردپدیده همزادپنداری میشه.کسانیکه دردی که عروس ازنیشهای مادرشوهرکشیده روحس کردن،خودشون روجای عروس میبینن وکسانی که فکرمیکنن مادرشوهرصاحب زندگی پسرشه وهردخالتی مجازه،خودشون روجای مقتول میبینن.پسرهامادرشون رومبینن که به دست عروس کشته شده،عروسهاخلاصی ازدست مادرشوهردخالت کننده رومیبینن.پس هرکی که میخونه ناخودآگاه جزیی ازماجراست.تحسین وتکذیبش هم به این دلیله.شایدبادیدن تیتربیشترعروسهایی که به ستوه اومدن جذب گزارش شده باشن.
  • US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    9 8
    مشهد شده چاله میدان،
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 3
    در تمام شهرهای ایران جنایت اتفاق می افته ولی مشهد دارای مقام اول در این زمینه س
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 1
    تحقیر تحقیر تحقیر عامل دعواها و قتل ها
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 3
      نه گلم تحقیق تحقیق و پول .چرا دختر یه قاتل و برا پسرت بگیری ؟و بعد بچه قاتل و تو خونه خودت نگه داری ؟ که وقتی به خاطر دو به هم زنی و ایجاد اختلاف بهت بگن خونه رو خالی کن دست به قتل بزنه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 1
    بعضی از مادر شوهرها شخصیت ، اعتماد به نفس ، غرور و ...عروسشان با به لجن می کشند. .
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 1
    کار بدی کرده . درست نیست اینکار
    • الهه IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      1 6
      والا کار درستی کرده امان از دست مادر شوهر های حسود واه واه خدا لعنتشون کنه زندگی رو به کام عروس تلخ میکنن
    • DE ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      1 1
      دعوا خانوادگی بوده دخالت نکنید.
    • نازنین IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      3 1
      واقعا راست میگی ما هیچکدوم متوجه نشدیم کار بدی کرده خوب شد گفتی کار بدی کرده میگم قاضی جزیش کنه!!!!!
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 4
    اول جوونی زندگی کردن با پدرومادر با نیش زبون و یک خروار نمک همین است دیگر/دختر بیچارِ از دست خانواده خودش و زخم زبانهای شان می خواسته فرار کند افتادِ دست دیو هفتاد سر زبون اتشی
  • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 1
    عروس های الان اینجورین پناه بر خدا از سرشان
  • Mehdi IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 2
    خانم هاي امروزي اكثرا خبيث و حسود هستن
  • الهام IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    بیچاره پدرشوهرازهمه جایی خبر
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    با اعصاب مردم بازی کردن عاقبتش همینه ،
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 13
    خانواده شوهر از او یک قاتل ساختند. اگر رعایت حال او میکردند و سرکوفت به او نمی زدند این اتفاق نمی افتاد
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 0
      ظاهرا عروس از اونهایی بوده که فتنه درست می کرده . مادر شوهر رو عاصی کرده اون هم عذرش رو خواسته
  • بهروز IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 1
    مادر شوهر ناهار ماکارونی میخواسته، عروسم زده ناک اوتش کرده
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 1
    باز مرزهاروبرای برادران افعانتان باز کنید وقتی هشت میلیون افغان ریختن تو ایران یعنی هشت میلیون ایرانی بیکار شو دن هشت میلیون خانه اجاره شده و هشت میلیون خانواده بخاطر گرانی اجاره باغ مجبور هستن بزن زیر بار پدر شوهر یاپدرزن و تحمل کنن حرفهاشون آخرش این داستانها ..هنوز گرانی نان وماکرانی ووووهمش ازهمین موضوع حساب بکن جمعیت پنج استان میشه این جمعیت چندسال دیگه چهل میلیون میشه با این زادوولد های گربه ایشان که هفت هشت تا بچه میارن هنوز روزهای خوشه ...هنوز جنایاتشان تو حرم وتجاوزهاشون هم بماند
    • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 0
      خجالت بکش هر کاری شد گردن افغانی بنداز
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 2
      تا حالا هیچ افغانی به هیچ دختر یا زن ایرانی تجاوز نکرده چون افغان ها بسیار ناموس پرستند
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 7
    کلا مشهدیا خسیس. خوب نکبت برای چی بچه ات رو از خونه بیرون میندازی. حالا اموالت رو ببر تو قبر
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    بر میگرده به شیوه تربیت و اغنا روحی و روانی فرزندان . آغوش گرم خانواده مهم هست که به هر شیوه در آن خللی برسد . در مقابل آن آسیب پذیر هستند . و سخت جبران پذیر است
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 1
    اوضاع فرهنگی مشهد بسیار خرابه . سگ چرونی .بی حجابی و خانواده هایی بیش از حد فضول که دایما تو تمبون هم سرک میکشن
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      علم الهدي كجاست جلوي اين فقر فرهنگي رو بگيره
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    فردا دختر ش بزرگ میش قتل مقصر مادرش شوهر هست جلو زبان می گرفت
  • حمید IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 3
    من گشنمه. ب کی بگم. ای خدااا. کجا گیر کردم
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 0
      ،پول اینترنت و گوشی هوشمند را بده نان بخر عزیزم
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    ما به اسلام و دینمون عمل کردیم. چرا باید زنی به خودش اجازه بده بر اساس موهومات به مادری که اینهمه در قرآن و روایتان بهشت سفارش شده توهین کنه؟
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 1
    بیچاره حق داشته بگه دختر قاتل هست.بیچاره تر دخترت که هم مادرش هم پدربزرگش قاتل هستن
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 1
    باز هم مشهد
  • اصغر IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    خدایا عاقبتمون رو بخیر کن
  • ندا IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    این خبرچندسال پیش من خواندمش چراالکی بالاصفحه به روزنوشتید. اخبارحوادث جنایی خواندبودمش خدامیدونه که من چندسال پیش خواندم این خبررومال چندسال قبل ترش بوده کارسختی نیست این خبرروتوگوگل جستجوکنید
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    خبرتکراری هست ملت گذاشتیدسرکارمن خودم خواننده پروپاقرص حوادث جنایی هستم چندسال پیش این خبرروخوندم معلوم نیست که من اون زمان این خبرخواندم چندسال قبل تراین اتفاق افتاده عزیزانم توگوگل جستجوکنید
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا این قدر پر رنگ این اخبار گفته میشود واقعا چه کسی سود میبرد از این پررنگ کردن
  • صهبا.پ IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    در ایران بدلایلی... مردم زیاد به نسل بعد یا نسل قبل میچسبند و این عادت با توجه به این همه تفاوت در تکنولوژی و... یا این همه تغییر در سبک زندگی زیر فشارهای روانی اوضاع رو پیچیده میکنه... فاصله و احترام لازمه... کسانی که جنایت عروس رو تایید کردن خیلی اشتباهه... مگه گرگه؟؟؟ انسانه... حیفه ... خودتونم مادر شوهر میشید دیگه... همچنین نباید کسی نیش زبان و آزار و اذیت رو تایید کنه... حتی مادر آدم چنین حقی نداره چون ما بشریم اومدیم زندگی کنیم نه که شکنجه بشیم... یه اصل بذاریم واسه خودمون تونستیم کسی رو تحمل کنیم، ارتباط بگیریم و اگه نتونستیم لطفا دوری کنیم... حالا هر کسی... دنبال بهانه برای نزدیک شدن به ادمی که ما رو به خشم میاره نباشیم... احتیاط شرط عقله...
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    امان از خشم... تصمیم توی عصبانیت عاقبتش همینه، اگه یه کم فکر میکرد میفهمید خیلی بهترشه از اونجا بره وقتی سازگاری ندارند و تحت فشاره، زندگیشون شاید بهتر هم میشد اگه میرفتن
  • عرفان IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    به نظر من خدا جای حق نشسته .تقاس خونه توی همین دونیاست. توی ده سال خدا نشون داد قاتل اعدام شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس