کد خبر 1371371
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
«ادگار داویدز» دستیار «فان‌خال» در تیم ملی هلند شد

«ادگار داویدز» به عنوان دستیار «لوئیس فن‌خال» سرمربی تیم ملی فوتبال این تیم انتخاب شد تا در جام‌جهانی قطر به‌عنوان دستیار دوم کنار وی باشد.

به گزارش مشرق، ادگار داویدز ستاره تیم ملی فوتبال هلند که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مانند آژاکس، میلان، بارسلونا، یوونتوس و اینترمیلان را در کارنامه دارد به عنوان دستیار لوییس فان‌خال سرمربی تیم ملی فوتبال هلند انتخاب شد. فان‌خال با وجود اعلام ابتلا به سرطان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت لاله‌های نارنجی را بر عهده خواهد داشت.

سایت بی‌ساکر با تایید خبر حضور داویدز در کادر فنی تیم فوتبال هلند نوشت: داویدز که اکنون ۴۹ ساله است در گذشته و دهه ۹۰ میلادی در تیم آژاکس با لوییس فان‌خال همکاری داشته و اکنون نیز تجارب گران‌بهایی در عرصه مربیگری دارد.

این تارنمای خبری در ادامه گزارش به نقل از ستاره سابق تیم‌های فوتبال بارسلونا و میلان نوشته است: من نه تنها به بودن در کادر فنی تیم ملی فوتبال هلند افتخار می‌کنم بلکه بسیار مشتاقم که  که به عنوان مربی در کنار مربی مشهوری مانند لوئیس فان خال به کارم ادامه دهم و با بهترین های هلند کار کنم.

فان‌خال ۷۰ ساله سومین دوره مربیگری خود را در تیم فوتبال هلند تجربه خواهد کرد و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با این تیم قرارداد دارد و بعد از آن جای خود را به رونالد کومان خواهد داد. قرار است ادگار داویدز دستیار دوم سرمربی تیم ملی فوتبال هلند باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس