حقوق نمایه

بنابر ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

به گزارش مشرق، سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس دانشگاهی که ماهانه ۲۸۹ میلیون تومان حقوق گرفت!

درآمدی بر اصلاحات اقتصادی دولت

طبق این بخش‌نامه در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات پرداخت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و در راستای اصل شفاف‌سازی (از اصول دوازده‌گانه دولت مردمی) برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و به منظور تحقق تکلیف ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر مشخص بودن میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به مقامات، رؤسا و مدیران موضوع این ماده، از این پس اطلاعات حقوق و مزایای مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنها که در دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم شاغل هستند، به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دستگاه‌های اجرایی مشمول این بخشنامه موظف هستند، با رعایت ضوابط و ترتیبات اعلامی دستورالعمل منتشره در سامانه ثبت حقوق و مزایا، ضمن انتخاب دقیق سطح پست، نوع استخدام، مدرک تحصیلی، رتبه شغلی، سنوات خدمت و درج دقیق عنوان پست و مبالغ اقلام پرداختی، نسبت به آماده‌سازی لیست حقوق پرداختی و بارگذاری در سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کنند.

بدین ترتیب، از این پس در تاریخ دهم هر ماه، اطلاعات پرداختی مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنها، به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

متن اصلی بخشنامه در اینجا قابل مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معرفی مفسده جدید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    3 0
    " اجاره دادن ارزان کارخانه یا معدن دولتی به بخش خصوصی با شراکت پشت پرده " معرفی مفسده جدید لطفا دولت ، مجلس و قوه قضاییه رسیدگی کنند . ....................................... اخیرا به علت کنترل دولت و مجلس بر حقوق مدیران دولتی ، مدیران برخی شرکتهای دولتی ، حیله جدیدی کشف کرده اند . " اجاره دادن ارزان کارخانه یا معدن دولتی به بخش خصوصی با شراکت پشت پرده " قضیه کاملا روشن است . کارخانه یا معدن دولتی را با قیمت ارزان به بخش خصوصی اجاره میدهند . ( البته با نام انحرافی قرارداد راهبردی ) . شرکت خصوصی هم در پشت صحنه ، از زحمات و هماهنگی ارزنده مدیران دولتی همکار ، برای این خدمت و معامله شیرین ، قدردانی مینماید . لطفا دولت ، مجلس و قوه قضاییه رسیدگی کنند .
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 1
    کاری داره بقیه اش را زیر میزی میگرند کلک زدن در تخصص شماست به ملت
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      شما همه رو با خودت قیاس نکن بعدم این جور مدیرا مال دولت نجومی بگیر بنفش بود که عمرش سر اومد و بسیاری از آنها عزل شدند
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    مدیران دولتی با حقوق های 50 م 70 میلیون اشراف نشده اند. انها این ثروت را از راه رانت و دزدی و0000 صاحب شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس