کد خبر 1372678
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
استقلال ۹۹ درصد قهرمان است/ نباید فکر کنند همه چیز تمام شده است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با بردی که آبی پوشان برابر پدیده به دست آوردند ۹۹ درصد به قهرمانی نزدیک شده اند.

به گزارش مشرق، فراز فاطمی در حاشیه دیدار استقلال برابر پدیده و پیروزی یک بر صفر این تیم گفت: بعد از مدتها به ورزشگاه آمدم و خوشحالم که استقلال توانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. البته آنها دو نیمه متفاوت داشتند که در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بوده، صحنه‌های زیادی را هم خلق کردند اما بدشانس بودند که به گل تبدیل نمی‌شد ولی در وقت‌های اضافه استقلال توانست به پیروزی دست پیدا کرده و ۳ امتیاز فوق العاده حساس را از آ ن خود کند.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: با بردی که آبی پوشان به دست آورده اند ۹۹ درصد راه قهرمانی را رفته اند و اعتقاد دارم استقلال در این فصل قهرمان لیگ خواهد شد.

فاطمی در خصوص حضور تماشاگران هم گفت: دلم برای چنین جمعیتی تنگ شده بود. ۲ سال بود که شاهد چنین صحنه‌هایی نبودیم و امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم.

وی در پایان گفت: راه قهرمانی استقلال همواره شده است اما آنها نباید فکر کنند که همه چیز تمام شده است. فوتبال ۹۰ دقیقه است و در هر لحظه آن اتفاقاتی رخ خواهد داد که روزی خوشحال کننده است و روزی غم انگیز.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 3
    بنظرم بعد از ۱۰ سال ناکامی وقتشه هوادارای کیسه هم طعم شیرین جام و قهرمانی رو بچشن، گناه دارن بندگان خدا، هر سال هرسال قهرمانی پرسپولیس کمی لوث و تکراری شده، تنوع لازم بود که داره اتفاق میفته، ولی پیش بینی می کنم که تیم کیسه با فرهاد مجیدی در سال آینده افت وحشتناکی رو تجربه کنه و از این تیم اخراج بشه
    • یونس آبی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      1 0
      چقدر تو بانمکی. دستت درد نکنه کلی شاد شدیم.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    با پایان دولت حسن ریش قشنگ و بازنشستگی بابا مسعود، پرسپولیس به تنظیمات کارخانه برگشت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس