مجیدی: مدل استقلال بازی می‌کنیم/ از حالا تمرکز ما روی فولاد است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که مدل استقلال بازی کنید؛ مدل استقلال یعنی تا دقیقه ۹۰ و زمانی که سوت پایان بازی زده نشده است، برای برد تلاش کنند.

به گزارش مشرق، «فرهاد مجیدی» در نسشت مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و شهر خودرو که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: همانطور که قابل پیش‌بینی بود بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، شهر خودرو پیشرفت زیادی کرده است.

وی افزود: به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. آنها از دقیقه اول تا دقیقه آخر روحیه جنگندگی خود را حفظ می‌کنند و این قابل ستایش است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند بابت پیروزی در بازی امشب خوشحال باشد اما این خوشحالی فردا به پایان می‌رسد و ما باید برای بازی‌های آینده تمرین کنیم. در رختکن به بازیکنان گفتم از فردا کسی حق ندارد که درباره بازی با شهر خودرو حرف بزند.

مجیدی اضافه کرد: استقلال در بازی با فولاد همانطور بازی خواهد کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بود؛ در حال حاضر به چیزی جز این فکر نمی‌کنم.

مجیدی با میهمانی ویژه در نشست مطبوعاتی حاضر شد و یک هوادار استقلال که به سندروم داون مبتلاست در کنار مجیدی نشست و سرمربی آبی‌‎پوشان را در این نشست همراهی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    مدل استقلال یعنی دفاع گنبد آهنین و حمله پهبادی مآثر وهدفمند بر لنگفسیلها وحامیان ومزدوران نیابتیش در خارج ازمسطتیل سبز
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    چه تلاشی کردید؟همه بازی پایاپی وکم حمله بود وتوپ به درستی گردش نمی کرد ومهاجما اصلا خوب تغذیه نشدند اثری ازتاکتیک وهماهنگی تیم استراماچونی نبود فقط تیزهوشی مهاجم باعث برد شد مثل بردهای ضعیف تک گله قبلی ...! مجیدی خیلی دلشوز وخوبه ولی کافی نیست
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      عیبی نداره ناراحت نشو. سال بعد شاید پرسپولیس قهرمان شد.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      عمو جان این تیم 26 بازیه نباخته. حالیته؟ اگر استراماچونی خوبه سال بعد برای پرسپولیس بیاریتش. همین پایین اون ور خلیج فارسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس