کد خبر 1373417
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش مشرق، صفحه توییتری اخ فی الله نوشت: ‏خانم شیرین ابوعاقلة، خبرنگار شبکه الجزیره به شهادت رسید شهیده شیرین ابوعاقلة، زنی که سالها پای فلسطین ایستاد و نهایتا برای فلسطین به دست تروریستهای صهیونیست به شهادت رسید.

این شیر زن سالها پای فلسطین ایستاد +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 3
    خدا بیامرزتش. خدا هر شهیدی که پای آرمانهای فلسطین و مقابل رژیم فاسد و جنایتکار صهیونیستی ایستاد، رحمت و آمرزیده نماید! مفسدین اسلام بن سلمان و آل نهیان بدانند که مردانگی به جنسیت نیست، به مرام است!
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 3
    خدا بیامرزتش. خدا هر شهیدی که پای آرمانهای فلسطین و مقابل رژیم فاسد و جنایتکار صهیونیستی ایستاد، رحمت و آمرزیده نماید! مفسدین اسلام بن سلمان و آل نهیان بدانند که مردانگی به جنسیت نیست، به مرام است!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 11
    هدف شما قهرمان سازی از یک زن بی حجاب است والا خوب می دانید شبکه بدنام الجزیره همان شبکه ای است که سوریه را به آتش کشید و جای کوچکترین احترامی برای خودش و خبرنگارانش وجود ندارد.
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      قبلا اشتباه کرده بود الان به اشتباهش پی برد و دشمن مشترک کل انسانیت و جبهه مقاومت را شناخت و در کنار مجاهدان فلسطین ( که همانها هم ممکن همین اشتباه را داشتند )قرار گرفت و با تیر صهیونیستها شهید شد
  • DE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    سردار قاآنی : ....شما می دانید اداره کردن جنگ کار راحتی نیست. غزه از تا صفر تا صد را خودش باید اداره کند. یعنی اینجا باید همه ابزار نظامی را خودش بسازد. اصلا مگر می‌گذارند چیزی از امکانات آنجا برود؟ اما به حول و قوه الهی بچه های مقاومت باز بلد هستند از آسمان و زمین هر کجا که شده برای خود امکانات برسانند. اما این خیلی دشوار است. همه امکانات را خود باید بسازند. آموزش سلاح طراحی‌های عملیات و همه کارها را خودشان باید انجام دهند.سردار قاآنی در ادامه گفت: چند ماه پیش خبری رسید به این رژیم که ۲ پهباد ناشناس دارد به طرف آنها می‌آید. رژیم صهیونیستی شبانه ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی و پهپاد رزمی و پهپاد شناسایی را بلند کردند از سر شب تا صبح تا آنها را شناسایی کنند و نتوانستند. بعد به مردم خودشان دروغ گفتند و گفتند رزمایش داشتیم. اما ما سوال می‌کنیم این عملیات هایی که بعد انجام شد، امکانات آن از کجا رسید؟ چگونه دست این بچه ها پر شد؟ مرد باشید و جواب مردم خودتان را لااقل بدهید. حزب الله قهرمان یک هواپیمای بدون سرنشین را فرستاد حدود ۱۰۰ کیلومتر داخل سرزمینی که متراکم ترین ابزار پدافندی آنجا متمرکز بود دور زد فیلم‌گرفت، عکس گرفت و هر کاری که خواست کرد و برگشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس