یارانه کمک معیشتی از اواخر امشب قابل برداشت می‌شود/ اعمال‌ قیمت‌های جدید کالاها از فردا

ستاد تنظیم بازار گفت: از ساعات پایانی امشب یارانه کمک معیشتی افراد مشمول قابل برداشت می‌شود و از فردا اصناف می‌توانند قیمت‌های جدید اعلام شده را به تدریج اعمال کنند.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش در اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما، ستاد تنظیم بازار در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعات پایانی امشب یارانه کمک معیشتی افراد مشمول قابل برداشت می‌شود.

همچنین در این برنامه خبری اعلام شد ستاد تنظیم بازار، قیمت‌های جدید کالاهای اساسی که مشمول اصلاح یارانه هستند را تصویب کرده و اصناف مجازند قیمت‌های جدید مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات را از فردا به تدریج اعمال کنند.

همچنین اعلام شد: نان و دارو مشمول اصلاح یارانه نیستند و قیمت آنها هیچ تغییری نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    8 6
    چقدر عجله دارین در مورد افزایش قیمت بهتر نیست قدری هم به پرداخت افزایش حقوقها باشین؟
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    5 0
    دلالها وواسته هاشون در(سازمانها،ارگانها،بانکها،صنایع،سایپا وایران خودرو...)غارت،احتکار وگرونی را باعناوین مختلف شردع کردنند(آهن آلات را احتکار کرده اند،قطعه وخودروهای سواری وتاکسی را بعنوان تعویض مدل پائین با وام گرفتن ازبانکها غارت کردنند(هم پول ازبانکها بعنوان وام میگیرندبرای خرید خودروی معوض وهم خودرو امتیازمعوض به قیمت نصف ازخودروسازها میگیرند-به اسم وقولنامه های صوری وام اجاره ورهن خانه میگیرندتا بعد خانه را به یکی دیگر رهن بدهند-ازحالا پمپهای بنزین وگاز وگازوئیل خودیها کم فروشی میکنند-روغن آرد شکر قند دولتی را احتکار میکنند......)
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    بابا یک دفعه اعمال کنید طوری نیست
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 1
    ما مانده ایم چه بخوریم نه گوشت نه مرغ نه ماکارونی
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    از این ۳۰۰۰۰۰تومان چه مبالغی مال مرغ وتخم مرغ وروغن ولبنیات وچه مبلغی مال گوشت قرمز هست؟
    • CA ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 2
      بشین اشکنه تو بخور به جای اینکه بیای کامنت بذاری
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    8 2
    این همه گرونی وبدبختی بسه دیگه .با ۳۰۰تومن نفری میخواهیم چه شکلی زندگی کنیم حقوق ها هم کم کفاف خرج ومخارج رو نمیده
  • زهرا IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    چقدر غر میزنید خسته نمیشید؟
  • حسین ابراهیمی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    تو را بخدا یرانه را نقدی کنید کالا برگ مردم را به مشکل مواجه میکند ممنون
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 0
    بیخودی نق نزنین و ناشکری هم نکنین یه خانواده ۵ نفری ۲ میلیون میگیرن بر فرض اینکه این۴ قلم دوبرابر هم بشه باز میشه با همین مبلغ بطور مجانی بله مجانی ۴ کیلو گوشت و مرغ خرید ۲ کیلو تخم مرغ ۵ کیلو لبنیات لازم برای یه ماه و ۲تا بطری روغن و یه کم هم میمونه برای تورم احتمالی که اونم دولت ممنوع کرده و خلاف شرعم هست نون هم که به همون قیمت قبل برای همه مردم. ضد انقلاب و اصلاح طلبها و احمدی نژاد الان کجاند؟ ۴۰ سال رانتخواری یا خریت کردند و تا همین دیروز هی نق زدند که دیگه چی بخوریم دیگه نونم نمیتونیم بخوریم بنزین چیکار کنیم؟یکی در حال کباب خوردن در ویلای آنچنانی می گفت مردم دیگه هیچی نمیتونن بخورن! گوشت و مرغ شده فلان قیمت! حالا یه نادون هم پیدا میشه میگه خب یارانه مسکن و کالاهای دیگه که حسنی و این دارو دسته ظرف ۴۰ سال گرون کردند را هم همین حالا بیارین به ما بدین! درصورتیکه خودش میدونه که الان فقط بحث این ۴ قلمه. خب اگه صبر کنین ۴ میلیون مسکن ظرف کمتر از ۴سال تموم بشه که میدونین میشه و تکلیف ۵ میلیون مسکن لوکس خالی همین رانتخوارها بزودی معلوم بشه و خیلی از موارد دیگه اونوقت بعد از ۴۰ سال که انقلاب دست ضد انقلابها بود و تازه ۷ ماهه برگشته بدست صاحبان اصلیش که انقلاب کرده ها و شهید داده ها و همرزم سلیمانی ها باشند، تازه مزه انقلاب را خواهند چشید و خدا فرمود شکر نعمت، نعمت هارو افزایش میده. الحمدلله رب العالمین با احترام نسبت به همه ملت شریف ایران
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 0
    حتی اگه این یارانه ها در قالب کالا برگ هم داده بشه بازم خوبه یعنی در هرصورت دولت انقلابی اومد به کمک مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس