امیرعبداللهیان و همتای قطری ترور خبرنگار الجزیره را محکوم کردند

وزرای امور خارجه ایران و قطر در دیداری در تهران ترور وحشیانه شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (پنجشنبه) در جریان سفر امیر قطر به تهران، با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور در این دیدار، ترور وحشیانه شیرین ابوعاقله، گزارشگر شبکه الجزیره قطر را محکوم کردند و عدم اقدام جدی نهادهای بین المللی و حقوق بشری و همچنین استانداردهای دوگانه آنها در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین و ترور هدفمند خبرنگاران را دلیل اصلی تداوم اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین دانستند.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی  ایران و قطر با اشاره به اینکه این روزنامه نگار فلسطینی در هنگام شهادت، جلیقه خبرنگاری بر تن داشته است اعلام کردند، اقدام سبوعانه اسرائیل نشان می دهد که رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و بدنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین است.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، شهادت خانم شیرین ابوعاقله را به خانواده وی، مردم مقاوم فلسطین، جامعه مسیحی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و لوح یادبود شهادت این خبرنگار  فلسطینی را تسلیم وزیر خارجه قطر کرد تا تحویل خانواده ابوعاقله در فلسطین شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    یادش گرامی و روحش شاد باد خدا با مریم مقدس محشورش فرماید عمرش را یار مظلومان جهان بود اینها اسطوره های مقاومت اند
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    جیگر مرد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس