پدافند هوایی ارتش یکی از نمادهای خودباوری در کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پدافند هوایی ارتش باطراحی و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکی به یکی از نمادهای خودباوری در کشور تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی شمالغرب با بیان اینکه آسمان کشور تحت سیطره کامل پدافندهوایی است، اظهار داشت: پدافندهوایی در تعامل با شرکت‌های دانش بنیان با تولید و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکی، بازدارندگی فعال را برای کشور ایجاد کرده است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

وی بااشاره به اینکه پدافند هوایی با تمرکز بر دانش بومی و اتکا به جوانان متخصص این مرز و بوم توانسته است به یکی از نیروهای موفق در بومی‌سازی تجهیزات و تسلیحات دفاعی و نطامی دست پیدا کند، افزود: پدافندهوایی ارتش با طراحی و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکی به یکی از نمادهای خودباوری در کشور تبدیل شده است.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش تصریح کرد: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور امنیت پایدار را برای آسمان جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌است که اجازه رخنه و نفوذ را به هیچ پرنده‌ای نمی‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    3 2
    تو پدافند هوایی تو دنیا ابر قدرت هستیم حتی به روسیه صادر کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس