سردار فدوی: دشمن نمی‌تواند پیروزی‌های جبهه حق را کتمان کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نقطه آمال هر پاسدار شهادت است، گفت: کسی که سال‌های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته شهادت مطلوبش است.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی صبح امروز در آیین افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران و پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی اظهار داشت: جبهه باطل به ویژه شیطان بزرگ آمریکا و همه دنباله‌روهایش به‌محض برپا شدن جبهه حق انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل شروع به‌کار کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان سال‌های طولانی به بدترین شکل ممکن با انقلاب اسلامی مبارزه کردند، اما به پیروزی نرسیدند، افزود: خداوند فرموده که من از حق و حزب خدا پشتیبانی می‌کنم و حزب شیطان نمی‌تواند یک پیروزی به‌دست بیاورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نقطه آمال هر پاسدار شهادت است، عنوان کرد: کسی که سال‌های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته شهادت مطلوبش است و بد به حال کسانی که بر اثر شهیدکردن یک انسان وعده جهنم به آن‌ها داده شده‌ است.

وی با بیان اینکه خداوند صریح و واضح اشاره کرده کسی که یک انسان بی‌گناه را بکشد وعده‌اش جهنم است، بیان کرد: این یک تلاش مذبوحانه و انفعالی و در جهت خسارت‌های وارده به آنان است.

فدوی گفت: یکی از اصلی‌ترین کارهای سپاه در استان‌های کشور این است که کارهایی که نیاز مردم بوده انجام شود، اما به دلایلی روی زمین مانده و باید انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی توسط حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: با تشکیل بسیج سازندگی بهانه‌ها در دولت‌های قبل از بین برده شد و به‌دستور امام خامنه‌ای بسیج سازندگی ایجاد شد.

فدوی با اشاره به توضیحات سردار کشکولی درخصوص انجام کانال‌کشی آب در اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته این کار انجام نشده و گفته‌اند که یک‌ششم کارهای انجام‌شده در این سال‌ها توسط بسیج سازندگی بوده‌است.

وی با بیان اینکه بناست ۱۲۵ روستای لرستان توسط سپاه آب‌رسانی شود، افزود: با آب‌منطقه‌ای توافق کرده‌ایم میزانی که نیاز است و روستاهایی که باید در طرح قرار بگیرد اضافه شود و امیدواریم که پس از پایان این کار روستایی بدون آب نباشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان لرستان در حالی که یکی از مهمترین مراکز آبی کشور است اما ۳۰۰‌ روستای آن آب ندارد و مشخص نیست دولت‌های قبلی از زمان بعد از جنگ تحمیلی چرا وظایف خود را به‌درستی انجام نداده‌اند؟!

وی بیان کرد: ان‌شاءالله در دوره‌های بعد همه روستاها از آب مطمئن و پایدار بهداشتی و سالم برخوردارند و این کار در سراسر کشور برقرار است.

فدوی گفت: پیش‌بینی ما این است که پروژه آب‌رسانی در استان‌هایی که ‏زیر ۱۰۰ روستا دارند تا پایان تابستان سال جاری و استان‌هایی که زیر ۳۰۰ روستا ‏دارند را تا آخر سال تمام کنیم و کل پروژه‌ها نیز تا پایان سال آینده تمام شود.‏

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: لیست پروژه‌های غیرآب‌رسانی در ‏لرستان خیلی زیاد است که صاحب‌اختیار تصمیم‌گیری در این جهت فرماندهان سپاه  استان‌ها هستند که به نیازمندی مردمی اشراف دارند، تصمیم می‌گیرند و سپاه نیز ‏کمک می‌کند که این کار انجام شود.

وی بیان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت نیرو منعقد شده‌ در فاز اول بیش از ۷۰۰۰ روستا و فاز ‏دوم نیز ۱۰ هزار روستا آب‎‌رسانی می‌شود که برخی ‏از روستاها در این طرح جا مانده‌اند و با احتساب این روستاها بیش از ۱۷ هزار ‏روستا را در دستور کار داریم.‏

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • NL ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 8
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    12 5
    حالا این رسانه ای شد اونایی که تو سوریه تو بمبارانها کشته مین رسانهای نمیشن وبا مظلومیت اورده میشن ومخفیانه خاک میشن
    • US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 2
      امثال شماکه نه درجنگها ونه درزلزله ها ونهدرسیلها ونه درمسگلات کشور هرگز کار مثبتی انجام نداده ونخاهی. داد. فقط فرصت طلبی.وجر زنی.ایکاش فقط سکوت می‌کردید ماراببخیر بعضیاامیدی نیست انشا اللهشرشون نرسه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    8 8
    الآن وقت انتقام گرفتنه. شهیدشدن باشه تو رکاب حضرت (عج).
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 5
    استکبارصهیونیسم وهابیها ازتمام خطوط قرمز ایران وایرانی گذشتند-پیشرفتها،تاسیسات سردارها ودانشمندان این مرز وبوم را نابود کردنند هیچ امیدوامنیتی حتی درکوچه های مملکت برای مردم باقی نگذاشتید-شما هم فقط مردم را بیشتر ناامید میکنیدبااین وعده وعیده های واهی انتقام وبا گفتن پختگی سیاسی وصبرایوب وآغازگر جنگ نبودن به دشمنان ترس وناتوانی ایران را القا کردیدوحتی دراین شرلیطی که روسیه نفت وگاز را روی استکبار غرب قطع کرده شما(به اسم بازیهای قطر وپول گرفتن ازحجاج برای عربستان...انواع مذاکرات ودنبال توافق وامنیت دادن برای فروش نفت وگاز مشتر ک متطقه به استکبار هستید!؟)واقعا ننگ برشما که ازتل انبار مال ،ثروت وعیاشی خود وخودیهایتان دست بردار نیستید
  • سید ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 7
    سلام بر شهید و شهادت .شهادت فخر اولیاءاست. امروز به عنوالن یک ایرانی برای اولین بار به خود در انتخاب مدیری شجاع در اداره کشور می بالم.امروز بسیار خوشحالم که ریس جمهور مقتدر و شجایی دارم که به مناسبت شهادت یکی از سربازان و قهرمانان وطن پیامی واضح به دشمن داد و گفت انتقام حتمی است . درود بر شما ای سید شجاع و لعنت بر انهایی که خواتستند تورا ترور شخصیت نمایند تا بتوانند سالهای سال چون زالو بر دوش این مردم سوار و ثروت این کشور را به یغما و فرزندان و شهدای ما را تحقیر نمایند این منافقین داخلی که از کفار هم بدترند.این منافقینی که سالها بر مرکب این مملکت نشستند و به ریش این مردم خندیدند.افرین بر تو ای سید خدا ادامه بده مسیر ما مسیر از کربلا تا قدس است.امروز باید استراتژی انتقام از چشم در برابر چشم به استراتژی قطع صدها انگشت در برابر قطع یک انگشت تغییر نماید تا دشمن فکر تهدید را هم از ذهن خود خارج کند چه رسد به اینکه در قلب کشورم دست به ترور فرزندان میهنم زند.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 5
    کار عوامل صهیونیست و نوچه های پانترک نفوذی بوده
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 3
    انتقامی در راه نیست . سیاست رئیس جمهور ها فرق نداره
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 3
      زر نزن صهیونیست ترسو
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 2
    چرا همیشه اول اونا مزنند ما انتقام‌میگیریم؟ پس این نخجوان به این خوبی‌ برای چییه؟ گوشت در گربه.‌بسم‌الله
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 1
      اینهمه خنثی شد ندیدی؟ این ترورها مثل قطره ای تو اقیانوسه که بقیش خنثی شده خداروشکر
  • 114 IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 1
    تو رو خدا یکی به این بگه این مذاکرات ننگین و خفت بار با شیطان بزرگ در وین را رها کنید و از رفتن در راه صد در صد باطل و شیطانی ظریف و روحانی دست بردارید.
    • 114 IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 0
      با عرض پوزش: در متن "دولتمردان انقلابی" از قلم افتاده... تو رو خدا یکی به این "دولتمردان انقلابی" بگه ...
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 2
      مذاکره بدون ذلت خوبه
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل، آمریکا و عاشقانشان
  • DE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 2
    قیافه شو ! ترسناکه ..
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    حرف
  • کارشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    پیام بده بیان به ارزوت برسونن
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      احمق دارن میرسن
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    یه وقت از انتقام حرف نزنید ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس