شهادت فرزندان رشید ایران، موجب عقب‌نشینی مردم نخواهد شد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اربابان جنایتکار تروریست‌ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با حرکات مذبوحانه و کوری چون ترور شهید صیاد خدایی از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست.

به گزارش مشرق، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارنظرهای جداگانه‌ای ترور شهید صیاد خدایی را محکوم کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که روز گذشته هدف حمله‌ای تروریستی در پایتخت قرار گرفت، این حادثه را به محضر حضرت صاحب الامر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده آن شهید عزیز و ملت شریف ایران تسلیت گفت و عزت، رفعت و تعالی را برای روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری را برای خانواده این شهید از درگاه خداوند متعال مسآلت کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اربابان جنایتکار این تروریست‌ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با این حرکات مذبوحانه و کور از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست، تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته آشکار شده که با وجود همه فشارها بر ملت بزرگ ایران و ترورهای کوری که خصوصا از ناحیه منافقین کوردل در همه این سال‌ها رخ داده و امروز هم از ناحیه اربابان پشت‌پرده هدایت می‌شود، این ملت بزرگ با چنین حرکات سخیفی هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده‌اند و هیچ توقفی در سیر به سوی اهداف بلند و ترسیم‌شده خود از ناحیه اسلام و انقلاب و حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) نداشته و نخواهند داشت.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: کشورهایی که گمان می‌کنند می‌توانند با این قبیل حرکات ایذایی، سدی مقابل حرکت نظام و مردم خصوصا سپاه پاسداران سرافراز ایجاد کنند، سخت در اشتباهند. گرچه این حوادث، قطعا موجب ناراحتی و تاسف همه دوستداران انقلاب می‌شود اما خللی در حرکت متعالی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید بر لزوم تشدید عزم دستگاه‌های امنیتی در کشور خاطرنشان کرد: از مسئولان امنیتی توقع و انتظار می‌رود همانگونه که تاکنون برای حفظ امنیت در کشور تلاش کرده‌اند، بر این تلاش‌ها بیفزایند و راه را بر این حرکات شیطنت‌آمیز ببندند تا دشمنان در مخیله خود هم نتوانند نسبت به امنیت این آب و خاک و از بین‌بردن افراد موثر در حرکات انقلابی ملت، طمعی بورزند.

آیت‌الله آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد که با تشدید تدابیر امنیتی و شناسایی و دستگیری عوامل این ترور ناجوانمردانه، چنین حوادث تلخی تکرار نشود و همه عناصر امنیتی و انتظامی کشور، دست در دست هم سدی قوی مقابل این قبیل تحرکات ایجاد کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان، این حادثه را به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تسلیت گفت و یادآور شد: سپاه عزیز در همه صحنه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب پیش‌قدم بوده و شهادت را پله‌ای بلند برای ارتقای معنوی، امنیتی و اقتدار خود می‌داند. امیدواریم خداوند به همه همکاران و همسنگران این شهید و همچنین خانواده ایشان صبر عطا کند و بر عزت و افتخار ملت بزرگ ایران که چنین فرزندانی را در دامان خود پرورش داده است، بیفزاید.

ذوالقدر: شهادت شهید صیاد خدایی نوید بخش پیروزی های بزرگتر در جبهه مقاومت است

همچنین محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام و مدافع حرم، سردار صیاد خدایی دیگر بار، ناتوانی و استیصال دشمن در رویارویی مستقیم با سلحشوران جبهه مقاومت و در نتیجه روی آوردن به اقدامات زبونانه و حقیری همچون ترور را به نمایش گذاشت.

بی تردید این شهادت نوید بخش پیروزی های بزرگتر در جبهه مقاومت است و رزمندگان این جبهه، مصمم تر از گذشته، این راه افتخار آفرین را استمرار خواهند بخشید.

شهادت این سرباز فداکار اسلام را به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا، ملت غیور ایران بویژه همرزمان او در نیروهای مسلح و نیز به خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق برای روح بلند او ترفیع درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق، مسئلت می نمایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    بزرگوار !شما اگه زمانی که تو قوه قضاییه بودی و گفتی حمل سلاح سرد حکم محاربه داره این حکمو واقعا اجرا میکردی ، الان اوضاع این نبود
  • بنده خدا FR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 0
    تورو خدا حرفهای این بنده خدا را در مورد شهید عزیزمان بردارید که حالمون از دیدن این جماعت نون به نرخ روز خوردن بهم می خوره به خدا ظلم به شهید است که اینجور آدما بخوان از او تعریف کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس