دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل کانادا در ونکوور لغو می شود؟

اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده علیه تیم ملی فوتبال، عدم تضمین در صدور ویزا برای کاروان کشورمان و برگزاری تنها یک دیدار در این کشور احتمال لغو بازی ایران مقابل کانادا را ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران طبق توافق با فدراسیون فوتبال کانادا قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد در ونکوور به مصاف این تیم برود.

مدیران فدراسیون فوتبال درصدد بودند تیم ملی در زمان سفر به کانادا، دو بازی دوستانه دیگر را هم در این کشور برگزار کند و حتی در این میان توافقات نهایی هم با مدیران و سرمربی تیم اکوادور به عمل آمده بود اما در نهایت سیاسی کاری و رفتارهای غیرورزشی دولت و پارلمان کانادا، سبب شد تیم ملی نتواند بازی با اکوادور را در تورنتو برگزار کند. 

در واقع فدراسیون کانادا به تبعیت از دولت و پارلمان این کشور مجوز میزبانی تیم ملی کشورمان از حریفی دیگر را در خاک این کشور نداده و البته هیچ تضمینی را هم در نظر نگرفته است که تمام اعضای کاروان تیم ملی بتوانند برای سفر به این کشور و برگزاری بازی دوستانه با کانادا ویزا بگیرند.

در این میان بحث فنی و مسافت طولانی به کانادا برای برگزاری تنها یک دیدار در این کشور ایجاد شده که چندان نمی تواند بهره بالایی در زمینه آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

با این وضعیت به نظر می‌رسد با توجه به شرایط ایجاد شده و تحرکات سیاسی علیه تیم ملی، در صورت توافق طرفین و حذف پرداخت غرامت، حتی دیدار شاگردان اسکوچیچ با کانادا هم احتمال دارد لغو شود.

به گزارش مشرق، در این باره هم حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان هم در صحبت هایی که در جمع خبرنگاران داشت با ابهام درباره دیدار تیم ملی با کانادا صحبت کرد و در این باره گفت که هنوز چیزی قطعی نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی GB ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    8 0
    گوربابای کانادا، پارلمانش، دولتش و فدراسیونش از روابط خوب ایران با ونزوئلا استفاده کنید و در خاک ونزوئلا با اکوادر و جند تیم دیگه بازی دوستانه برگزار کنید
    • DE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      3 0
      علی آقا دمت گرم ، ایده خوبیه ، اگه در ونزوئلا چند بازی تدارکاتی با تیمهای آمریکای جنوبی داشته باشیم عالی میشه. در هر حال تیمهای آن ناحیه خیلی قویتر از کانادا هستند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 0
    چه بهتر. لغوش کنید. این همه هیاهو برای هیچ
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 0
    بهتر
  • محمد IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    دوستان در فدراسیون فوتبال بلحاظ سیاسی بسیار بیسواد وگیج تشریف دارند انها فکر میکنن سیاست از ورزش جداست وکه فیفا نشون داد تابع دستورات غرب درزمینه حذف روسبه ازجام جهانی میباشد واقعا مشاوری نبود بشما بگه کانادا ونخست وزیر احمق ونادانش ومجلس ونظامی سیاسی کانادا ازامریکا بیشتر به اسرائیل وابسته تره ودشمنی انها با ایران رو تمامی جهان میدانن چه نیازی بود با اینکشور متخاصم درکشورشان بازی کنیم ایا بهترنبود اینقدر راه طولانی رونرویم وبادوتا تیم خوب از امریکای لاتین وافریقا درایران بازی کنیم متاسفم برای اظهارات استیلی که مدعی پرداخت جریمه سنگین توسط کانادا درمورد لغو بازی خواهیم بود افای استیلی جریمه روگرفتیم ولی وقتنون ونتونستیم باچندتاتیم بازی کنیم روکی جواب خواهد داد
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    لغو سفر ب کانادا جلوی خسارات جدی ب تیم ملی را میگرد. بزمجه کانادایی نوکر در بست است.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    به نفع هر دو طرف است که بازی لغو شود. حتی صدا وسیما حضور ۵۰ هزار ایرانی سلطنت طلب که در میانشان صدها زن بی حجاب و نیمه لخت همراه با پرچم های شیر و خورشید و شعارها و دستنوشته های ضدحکومتی است را تحمل نخواهد کرد و راضی به پخش مسابقه نخواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس