امسال 60 درصد از بودجه مربوط به مؤسسات فرهنگی به استان‌ها تخصیص یافته است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امسال در قانون بودجه ۶۰ درصد از اعتبارات جدول ۱۷ که مربوط به مؤسسات فرهنگی است به استان‌های مختلف تخصیص یافته است.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز نمایندگان کمیسیون فرهنگی که در کمیسیون تلفیق حضور داشتند گزارشی را از بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۱ به اعضای کمیسیون ارائه کردند.  

وی افزود: تأکید نمایندگان کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق بر این بود که ما باید برای تقویت بودجه فرهنگی در برنامه هفتم توسعه تلاش کنیم.  

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ براساس گزارش ارائه شده به کمیسیون اعتبارات جدول ۱۷ قانون بودجه که مربوط به مؤسسات فرهنگی است با تغییراتی در نحوه تخصیص اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته همراه شده به این شکل که ۶۰ درصد اعتبارات مربوط به این بخش به استان‌های مختلف تخصیص داده می‌شود.

منتظری خاطرنشان کرد: برای استفاده بهینه این بخش از اعتبارات بنا شد تا مؤسسات فرهنگی لازم است تا طرح‌های خود را به صورت مبسوط ارائه دهند و بعد هم ناظری برای هزینه‌کرد اعتبارات این مؤسسات در نظر گرفته شود.

وی افزود: در ادامه این جلسه نیز بر این نکته تأکید شد که دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون فرهنگی براساس جدولی که به آنها ابلاغ می‌شود برنامه‌های خود را در خصوص تحقق شعار سال به کمیسیون ارائه دهد که اولین جلسه در این باره در روز یکشنبه هفته جاری با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    ریخت و پاش یعنی همین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس